ik heb net mijn vervangende CPU binnen en heb mijn belangrijke data geback upped op andere schijf en toen schijf geformateerd (ofja delete partition en toen nieuwe gemaakt (gaat sneller)) maar ben 1 ding blijkbaar vergete
de source code voor het android spel waar ik op aan het werken was...
ik zei nog zo tegen mezelf.. dit is super belangrijk en vergeet ik dus niet.. en ik zou ZWEREN dat ik die ook op mijn externe schijf had gezet.. (was blijkbaar niet zo)
nou.. ik moet deze data terugkrijgen.. iemand een idee? ik heb recuva enzo al geprobeerd maar hij vind niks en die deep scan duurt over een paar uur (1 TB schijf)
tl;dr nieuwe windows, oude gedelete/nieuwe partitie aangemaakt, belangrijke data kwijt... what do?
de source code voor het android spel waar ik op aan het werken was...
ik zei nog zo tegen mezelf.. dit is super belangrijk en vergeet ik dus niet.. en ik zou ZWEREN dat ik die ook op mijn externe schijf had gezet.. (was blijkbaar niet zo)
nou.. ik moet deze data terugkrijgen.. iemand een idee? ik heb recuva enzo al geprobeerd maar hij vind niks en die deep scan duurt over een paar uur (1 TB schijf)
tl;dr nieuwe windows, oude gedelete/nieuwe partitie aangemaakt, belangrijke data kwijt... what do?
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090