Toon posts:

Herinstallatie van W7 op SSD

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb onlangs een nieuws pc gekocht en was nu bezig met het installeren van W7 ultimate.
Heb hiervoor een opstart stick gemaakt.
Na het installeren heb ik dus ontdekt dat ik slechts de 32bit versie had geinstalleerd.

Nu heb ik ondertussen de 64bit versie te pakken gekregen maar hoe moet ik nu die SSD legen (formatteren)
zodat ik met een clean instal kan begin of kun je dit doen tijdens het installeren van W7?

Met zeer vriendelijke groeten!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27
Kan je doen tijdens de installatie. Wat je zelf ook had kunnen zien als je even de installatie had gestart natuurlijk ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:21:
Kan je doen tijdens de installatie. Wat je zelf ook had kunnen zien als je even de installatie had gestart natuurlijk ;)
Ahn oke thnx Hahn, en is dat dan nie formateren?

Verwijderd

Quick format doen, geen lange format. Dit soort 'tussendoor' vraagjes voortaan liever in het grote SSD topic:
Het grote SSD topic ~ Deel 9

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals CiPHER al min of meer opmerkt zijn dit nu niet echt eigen topic waardige vragen. Met een beetje zoekwerk zijn de antwoorden hier gewoon op het forum te vinden. Het lijkt mij handig om de volgende keer eerst eens de FAQ's in te duiken of de GoT search te gebruiken. Op GoT verwachten we toch wel enig eigen initiatief, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 15-11-2011 23:08 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.