Hallo allemaal,
Ik ben al jaren actief op tweakers.net om zo te zien wat ik wel of niet moet kopen
Dit is de eerste keer dat ik er zelf niet uit kom en dacht laat ik mezelf eens aanmelden op het form
Ik ben geen fanatieke gamer op de pc omdat ik dat op mijn ps3 doe. Maar ik vind Batllefield 3 wel een erg mooi spel en wil de graphics dan ook goed kunnen zien. Dus wil ik mijn systeem upgraden, alleen is mijn vraag of ik veel meer frames uit mijn pc zal halen als ik hem kompleet vervang of dus alleen de videokaart.
Mijn systeem:
Q9550 ( nog nooit OC geweest, omdat ik niet weet hoe dat moet
)
Asus P5N-T Deluxe
9800GTX+ 512mb
crosair 4gb dominator 1066
Ik wil zelf voor de GTX 560 TI gaan.
Maar hoeveel % zal ik meer uit de kaart halen als ik b.v mijn systeem zou vervangen met:
Asrock Z68 Extreme3 Gen3
Intel Core i5 2500K Boxed
Corsair Vengeance 8GB DDR3 1866
Ik hoor het graag van jullie voordat ik misschien teveel geld uit ga geven
Oja waarom de mijn processor Q9550 zo populair ? Op marktplaats wordt er nog veel geld voor gevraagd en zie wel dat hij hard oc kan worden is dat de reden ? Zo ja kan iemand mij een link geven waar dit goed uitgelegd wordt.
Iedereen alvast bedankt voor de reactie!
Met vriendelijk groet,
Jos
Ik ben al jaren actief op tweakers.net om zo te zien wat ik wel of niet moet kopen
Dit is de eerste keer dat ik er zelf niet uit kom en dacht laat ik mezelf eens aanmelden op het form
Ik ben geen fanatieke gamer op de pc omdat ik dat op mijn ps3 doe. Maar ik vind Batllefield 3 wel een erg mooi spel en wil de graphics dan ook goed kunnen zien. Dus wil ik mijn systeem upgraden, alleen is mijn vraag of ik veel meer frames uit mijn pc zal halen als ik hem kompleet vervang of dus alleen de videokaart.
Mijn systeem:
Q9550 ( nog nooit OC geweest, omdat ik niet weet hoe dat moet
Asus P5N-T Deluxe
9800GTX+ 512mb
crosair 4gb dominator 1066
Ik wil zelf voor de GTX 560 TI gaan.
Maar hoeveel % zal ik meer uit de kaart halen als ik b.v mijn systeem zou vervangen met:
Asrock Z68 Extreme3 Gen3
Intel Core i5 2500K Boxed
Corsair Vengeance 8GB DDR3 1866
Ik hoor het graag van jullie voordat ik misschien teveel geld uit ga geven
Oja waarom de mijn processor Q9550 zo populair ? Op marktplaats wordt er nog veel geld voor gevraagd en zie wel dat hij hard oc kan worden is dat de reden ? Zo ja kan iemand mij een link geven waar dit goed uitgelegd wordt.
Iedereen alvast bedankt voor de reactie!
Met vriendelijk groet,
Jos