Beste Tweakers,
Ik probeer me nu al weer een week in te lezen, maar ik kom er nog maar niet zo uit. Ik zal proberen mijn situatie kort en bonding samen te vatten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €600
Zijn er componenten die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe bak?
SSD zou leuk zijn, maar past niet echt in mijn budget. Verder weinig idee van.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Neig momenteel vooral naar de Intel i5 2500K omdat ik lang wil doen met mijn nieuwe PC (5 jaar)
Huidige idee (maar zeker open voor suggesties!!)
Voor gebruik van:
Ik ben eigenlijk niet echt een gamer. Maar een spelletje op zijn tijd vind ik wel leuk. Hoge specificaties hoeft verder ook niet.Zo gebruik ik mijn PC:
Ik wil dus graag advies voor:
• Moederbord - USB3, relatief goedkoop maar wel alle gemakken voorzien. Overclockbaar (Z67-serie?)
• Videokaart - minimaal 2 schermen op aansluiten (kantoor) + HDMI naar tv. Liefst tegelijk aansturen.
• Heb ik een andere koeler dan stock nodig? Waterkoeling is me te omslachtig en duur.
Ik zie de bomen door het bos neit meer
Ik probeer me nu al weer een week in te lezen, maar ik kom er nog maar niet zo uit. Ik zal proberen mijn situatie kort en bonding samen te vatten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €600
Zijn er componenten die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe bak?
- 2x Samsung Syncmaster 2333
- 250GB HDD
- 750GB HDD-extern
SSD zou leuk zijn, maar past niet echt in mijn budget. Verder weinig idee van.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Neig momenteel vooral naar de Intel i5 2500K omdat ik lang wil doen met mijn nieuwe PC (5 jaar)
Huidige idee (maar zeker open voor suggesties!!)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | NZXT H2 Zwart | € 87,90 | € 87,90 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 34,10 | € 34,10 |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 181,- | € 181,- |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 39,99 | € 39,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 392,89 |
Voor gebruik van:
- Dag en nacht, inlcusief voor werk.
- Internet, Office, Downloaden, etc. (Weinig tot geen gaming)
- Als HD source voor mijn TV. (nu stream ik alles nog via PS3)
- Snelheid - veel snelheid.
- Soepel HD films 1080P kunnen verwerken op 37 Inch. (resolutie weet ik op dit moment helaas niet)
- Moet het minstens 5 jaar uithouden.
- Zo stil mogelijk.
Ik ben eigenlijk niet echt een gamer. Maar een spelletje op zijn tijd vind ik wel leuk. Hoge specificaties hoeft verder ook niet.Zo gebruik ik mijn PC:
Ik wil dus graag advies voor:
• Moederbord - USB3, relatief goedkoop maar wel alle gemakken voorzien. Overclockbaar (Z67-serie?)
• Videokaart - minimaal 2 schermen op aansluiten (kantoor) + HDMI naar tv. Liefst tegelijk aansturen.
• Heb ik een andere koeler dan stock nodig? Waterkoeling is me te omslachtig en duur.
Ik zie de bomen door het bos neit meer