zoektocht naar ''the right'' SSD! help welcome :)

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

• Ganka
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 00:08
Beste Tweakers!,

Ik ben op zoek naar een SSD die mij een glimlach bezorgt tijdens:

-Gamen (wow,bf3,dirt3,COD etc)
-Multitasken (sonyvegas,office,itunes etc)

Prioriteit is snelle loadtimes van games/OS/applicaties.
prijs: ~250 euro (het mag iets meer zijn, als het maar snel is :P)
geheugen: 120GB

Deze SSD zal in een nieuw systeem worden geplaats met een Intel Core i7 2700K 3.5GHz 8MB S1155, ASUS GeForce ENGTX560 Ti DCII/2DI/1GD5- 1GB -PCI-E, moederbord nog niet zeker (tips hiervoor ook welkom!)

Thx in advance :) _/-\o_

-Ganka

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:51

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 17:35

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Alle huidige ssd's zullen je een glimlach bezorgen bij het uitvoeren van de bovenstaande taken. Als je een ssd zoekt die deze glimlach niet plotseling doet veranderen in een treurige blik zou je voor de zekerheid ssd's met een SandForce-controller kunnen vermijden omdat deze de hoogste uitval hebben.

Een Crucial m4 is op dit moment een populaire keuze. De 128GB versie heb je voor aanzienlijk minder dan jouw budget (165 euro).

Zie deze review voor wat benchmarks: reviews: Ssd-test: Plextor pakt de kroon .

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Beste Ganka,

Welkom op GoT! Ik ben op zoek naar een topic start die mij een glimlach bezorgt tijdens het modereren! Helaas voldoet jouw topic daar niet aan... Op dit forum verwahten we toch wel een minimale hoeveelheid eigen inzet en in dit geval betekent dat een korte opsomming van modelletjes die je hebt gezien met wat reveiws en eigen conclusie. Lees voor het hoe en wat van een goede topic start: [BBG aanschaf] SSD

Daarnaast behandelen we aankoopvragen in een centrale topicreeks: Best Buy Guide overzichtstopic

Succes met je zoektocht!

* Edmin geeft Femme een koekje...

[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 10-11-2011 11:20 ]

Dit topic is gesloten.