Flamewar (Apple vs. Android) in FP-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 734 views

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik zat vannacht even wat reacties weg te werken (woon in Amerika, andere tijdzone). En kwam op dit topic terecht: nieuws: Adobe stopt ontwikkeling Flash voor mobieltjes.
Ergens bij het einde begon de user Murphy met een lompe anti-Apple opmerking. Dit zorgde voor enige frustratie bij andere gebruikers wat eindigde in een flamewar. Reactie #1: Murphy in 'nieuws: Adobe stopt ontwikkeling Flash voor mobieltjes'.

Ik heb alles omlaag gemod tot ongewenst. Dit is, vreemd genoeg, mijn eerste flamewar die ik volledig moddereer. Heb ik er zo goed aan gedaan?
Wordt er normaal ook een waarschuwing gegeven aan die users voor dit soort zwakzinnig gedrag?

p.s. Ik heb geen mening sterke mening over Apple/Android/Windows, dus ik kon dit neutraal(-achtig) beoordelen in mijn ogen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Eigenlijk vind ik die parent wel meevallen. Het is niet netjes, hij laat zich goed kennen enzo, maar anderzijds heeft hij als programmeur het volste recht zich in de eigen vingers te snijden. Hij geeft iig aan welke keuzes hijzelf maakt en de reacties erop gaan op ongeveer dezelfde manier door.

Het is wel ongewenst (dus -1) maar dit is niet het ongewenste waarvoor andere knopjes nodig zijn. Ikzelf vind het wel interessant om te lezen welke beweegredenen een anti-iemand heeft en de reacties erop.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:26

Herman

FP ProMod
Ze zijn niet allemaal lief naar elkaar :P

Ik heb de flames een extra -1 bijgedrukt. Ik meen dat het draadje nu in ieder geval goed gemodereerd is :) Verder is het uiteraard aan de crew om te kijken of er nog sancties uitgedeeld moeten worden.

offtopic:
Andere tijdzone? Dan moet ik nu -volgens mij- goeiemorgen zeggen? 8)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik ben het met Delerium eens dat de eerste post van Murphy wel mee valt, maar omdat het in mijn ogen toch wel uitlokking is heeft het voor een mini-flamewar gezorgd dus dan is, in mijn ogen, het de moeite waard om er een -1 voor te geven.
Maar bedankt voor de feedback, was gisteren na 200+ moderaties niet helemaal zeker van een zuivere mod-actie :P (had niks te doen, dus ging proberen de modqueue weg te werken).

Verwijderd

Fanboys en dikke vinger (fuck you) opmerking zijn op zichzelf al genoeg voor een vette -1. Daarna blijft hij er ook nog over doorzeuren en flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst nieuwsbericht aan het lezen, android 4.0 source vrijgegeven.
Eerste reactie ging meteen over ios vs android en meteen was de reacties daarzo vervuild!
Begin het zelf irritant te vinden dat apple er meteen bij wordt betrokken, misschien een verbod/-1/-2 voor android vs ios reacties op een nieuwsbericht dat over android alleen/ios alleen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extreem korte Flamewar was dit.

Maar hoe is het nu 5 jaar later? iOS vs Android, GO! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En daarvoor moet je dit topic schoppen?

Ga op je eigen website klieren...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.