Videokaart geschikt voor dit type pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• muis21
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik wil graag een nieuwe videokaart voor de volgende pc:
"Intel Pentium G6960 2.93 GHz 2x 4096 MB RAM vid: AMD Radeon HD 6670 / 2256 mb''

Ik dacht aan een geforce gtx 560 ivm goede prijs (150-200) euro. Is dit uberhaupt aan te raden en/of kun je deze zomaar in deze pc zetten? Het is voornamelijk voor BF3, iemand anders betere suggestie?

Ps. Ik zie van Geforce Gtx ook verschillende merken (die er vaak voor staan) zit daar ook veel verschil in?

Bij voorbaat dank,

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou eerst een fatsoenlijke CPU pakken. daar heb je meer baat bij waarschijnlijk dan een snellere GPU.

Neem iig **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door en [BBG aanschaf] Videokaarten

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Volgens mij als je een betere CPU hebt, zal die Radeon ook nog een stukje harder gaan lopen. Denk namelijk dat je processor gewoon de bottleneck voor je pc is.

• muis21
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-04-2023
Arunia schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:25:
Volgens mij als je een betere CPU hebt, zal die Radeon ook nog een stukje harder gaan lopen. Denk namelijk dat je processor gewoon de bottleneck voor je pc is.
Nouja, het gaat mij meer om de videoprestaties volgens mij. Hij draait met deze pc op medium en gewoon soepel (staat verder ook geen rommel op) Maar bij een vriend is die gewoon mooier.. ik vroeg me af of dat alleen beholpen kon worden met een vid kaart.. maar dat valt dus tegen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? Lezen. Dit soort basisvragen moeten echt eerst voorafgegaan worden aan wat eigen onderzoek. Als je het echt niet mee weet is er nog de BBG, maar zo als los topic staan we et niet toe.

Dit topic is gesloten.