botoo hangt z'n (pro)modpet aan de wilgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:38

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Na Femme's reactie in Femme in "Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem" is het mij wel duidelijk, reacties modereren op basis van de toevoegende waarde is iets uit het verleden. Tweakers.net is afgegleden van inhoud en kwaliteit naar populariteit en commercie. Flamen, bashen en stompzinnige kinderlijke reacties voeren steeds meer de boventoon en daar ga ik geen tijd meer insteken.

Dank aan allen met wie ik afgelopen 10+ jaar samengewerkt heb aan het bevorderen van kwaliteitsreacties op de FP en de daarbijbehorende discussies op TMF.

Mijn promod 'status' mag uit en ik zal de reacties op de FP verder negeren.

[edit]
Cloud, als je zo vriendelijk wilt zijn om mijn promodstatus uit te zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door botoo op 07-11-2011 19:00 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

Jammer dat het zo moet eindigen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Jammer dat je stopt, maar bedankt voor je inzet :). Hopelijk tot ziens op het forum! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Van iemand die al meer dan 10 jaar mee doet en ook andere tijden heeft meegemaakt, kan ik me dit besluit goed voorstellen. Steeds maar weer meebuigen totdat er uiteindelijk iets knapt.

Bedankt voor je inzet en succes met andere dingen :w

edit
@mjtdevries:

Jij ook bedankt voor je inzet :)

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 07-11-2011 21:04 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Ik sluit me volledig aan bij botoo.

Zet mijn promod status ook maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, wanneer het moderatiegebeuren in weze een enthousiaste vrijwilligersbijdrage vergt en deze er achter komen dat kwantiteit meer prioriteit heeft dan is verloop enzo niet eens onlogisch. Er is niet veel wat bindt en de groeiende (Apple)-flamewars staan tegenover de krimpende invloed.

Bovenstaande heren worden vriendelijke bedankt voor hun inzet de afgelopen jaren en het is jammer wanneer toekomstige inzet ontbreekt. Het was goed samenwerken immers.

* Delerium hoopt dat ze iig nog als nieuwsconsument behouden blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ook al ben ik geen promod, ik heb een actieve status, die mag van mij ook uitgezet worden wanneer mogelijk. Dank botoo en mjtdevries voor jullie inzet! We zullen wel zien wat er verder gebeurt, ik ga mij inzetten op andere sites en zal Tweakers alleen nog lezen.

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Met enorme tegenzin heb ik aan beide aanvragen voldaan. Allebei hartstikke bedankt voor de alle inzet door de jaren heen, en ook in deze wat mindere tijden..

Hopelijk nog wel tot ziens op T.net, al is dat dan met een titeltje minder. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Jammer dat het zo moet eindigen, maar in elk geval bedankt. Hopelijk is er nog kans dat we jullie in de toekomst terug zien.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

hellknight

Medieval Nerd

Botoo, mjdevries, hartelijk bedankt voor de inzet over de jaren, en jammer dat het op zo'n manier moet aflopen.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
;w

Wat moet ik verder zeggen...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:50

Herman

FP ProMod
Droevig! Twee hele ervaren ProMods...

botoo en mjtdevries, wel heel hartelijk bedankt voor jullie inzet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 07-11-2011 22:05 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Vervelend maar begrijpelijk. Ik hoop dat dit statement iets los zal maken bij de Crew en het aantal weggelopen Pro/Powermods slechts beperkt blijft tot twee. In ieder geval bedankt. Ik heb veel van mijn moderatieskennis aan beide heren te danken.

Ik hoop er ook op dat beide weer terugkomen wanneer dit gedoe verholpen is met een degelijk modsysteem.

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Erg jammer, toch heel erg bedankt!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik kan me heel erg voorstellen dat de reacties op artikelen en daardoor ook het modden anders is dan dat het geweest is. Tegenwoordig scroll ik ook eigenlijk niet meer naar beneden op de eerste 10 reacties na. En dat dan ook alleen wanneer het bericht er lang genoeg staat zodat de fipo's en reacties waar duidelijk de inhoud niet gelezen is al zijn weggemod. Ikzelf probeer daar ook een steentje aan bij te dragen maar verder dan de eerste 10 reacties kom ik vrijwel nooit.

Ook sinds ik vaker mobiel t.net bezoek en daardoor helemaal geen reacties zie (zonder extra handeling) vind ik het eigenlijk alleen maar fijner geworden :)

Ondanks dat ik geen idee (meer) heb wie er mod is heb ik wel het idee dat er meestal correct wordt gehandeld en de meeste mods geen misbruik maken van hun status/mogelijkheden. Als jullie je hierbij aangesproken voelen, heel erg bedankt voor het opschonen van de FP voor een trouwe bezoeker.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

botoo, mjtdevries; bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren. Ook ik vind het jammer dat het zo moet lopen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jammer dat er steeds meer promods stoppen, dat zegt genoeg denk ik...

botoo en mjtdevries bedankt voor jullie inzet _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 08-11-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tien kleine ProMods gingen uit eten langs verre wegen.
Eén stikte in zijn drankje – toen waren er nog negen.

Negen kleine ProMods praatten tot diep in de nacht,
Eén kon niet wakker worden – toen waren er nog acht.

Acht kleine ProMods kwamen op een eiland aangedreven,
Eén zei, dat hij niet verder wou – toen waren er nog zeven.

Zeven kleine ProMods kapten hout met een kapmes,
Eén sloeg zichzelf in tweeën – toen waren er nog zes.

Zes kleine ProMods hielden een honingbedrijf,
Eén werd gestoken door een bij – toen waren er nog vijf.

Vijf kleine ProMods kregen met het recht gemier,
Eén kwam terdege in de knoei – toen waren er nog vier.

Vier kleine ProMods gingen naar zee en zie,
Eén rode haring verzwolg er een – toen waren er nog drie.

Drie kleine ProMods gingen naar Artis mee,
Eén grote beer drukte er een fijn – toen waren er nog twee.

Twee kleine ProMods gingen naar het zonnebad heen,
Eén schroeide de zon een gat in zijn bast – toen was er nog maar één.

Eén kleine ProMod bleef helemaal alleen.
Hij hing tenslotte zich maar op – dus bleef er toen niet één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:46

Cyphax

Moderator LNX
Oh :( Dit is wel een verlies zeg :(
* Cyphax is niet blij... :'(

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind het natuurlijk ook erg jammer dat het zo moet lopen en dat het ophangen van de modpet nodig blijkt. Heel erg bedankt voor de inzet die jullie getoond hebben en waar, zoals ik weet, erg veel tijd in is gaan zitten.

Om bij Cyphax aan te haken;
* Bor is niet blij... :'(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Bedankt voor de inzet, ik begrijp waarom je dit hebt gedaan..
Toch hoop ik je in de toekomst nog op TMF te zien.
en @ power mods, ik hoop echt dat dit een signaal is en jullie hier iets mee kunnen richting de crew leden zodat het echt duidelijk word wat ze gaan verliezen.. het is en blijft dood zonde dat dit soort gebruikers er mee stoppen omdat men het gevoel heeft dat ze niet meer serieus worden genomen..
Dit is echt een verlies en er gaan er meerdere volgen ben ik bang.. :(

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 08-11-2011 19:35 ]

Liefhebber van Tweakers

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hey Botoo ken je mij nog? Vast wel :P

Anyway. Je hebt veel meer voor tweakers.net gedaan dan alleen maar promodden en oprecht bedankt voor alle gezelligheid, discussies en wat nog meer. Maar dont be a stranger ;)

Zelfs oudgedienden lezen nog af en toe mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Toen ik nog een actief deelnemer was van TMF heb ik het familiegevoel leren kennen wat er altijd heerste. De lanparty deed daar nog een schepje bovenop en daar heb ik de afgelopen dagen vaak aan moeten denken.

Het afscheid van botoo geeft het einde van een tijdperk aan en ik vind het jammer dat er mensen zijn die zich vele jaren hebben ingezet voor het welvaren van T.net nu de handoek in de ring gooien. Ik ben ook minder gaan modden en mod nu alleen wanneer ik reacties zie die echt gemod moeten worden. Niet alleen omwille van de tijd maar ook omdat het een gevecht is tegen de bierkaai die wij allen dreigen te verliezen.

Ik ben een oudgediende en een modder vanaf het moment dat ik mijzelf heb geregistreerd en ook dat is alweer 10 jaar geleden. In 10 jaar gebeurt veel maar wat je niet hoopt zijn gezichten die ermee stoppen omdat de zin is verdwenen.

"Ik heb er geen zin meer in"

"Zonder zin kan het ook"

"Zonder zin gaat het er niet in"

Ik zal blijven modden, niet veel maar genoeg om mijn steentje bij te blijven dragen.
Aan de mensen die met pensioen zijn gegaan wil ik alleen maar het volgende zeggen.

Bedankt voor de vele steentjes aan bijdrage. T.net is opgebouwd met deze steentjes. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Have a good one +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
Alle begrip voor de besluiten van botoo en mjtdevries. Het moet natuurlijk wel zin hebben als je ergens je privé tijd insteekt. Modden op T.net heeft dat niet (meer). Input geven en meedenken om het systeem te verbeteren duurt veel te lang eer er ook maar wat feedback gegeven wordt. Ik ben de neiging om te modden al een tijdje geleden verloren, mede door ook de te verschillende wijzen van aanpak tussen de modders onderling.
Kern van dit onderwerp is natuurlijk dat je graag wat goeds terug ziet komen als je je privétijd hieraan besteedt. En dat is toch echt niet het geval.

botoo en mjtdevries, respect voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Zelf ken ik Botoo maar kort. Jammer dat ie met pro-modden stopt. Ik doe het zelf ook wat rustiger aan met modden, de laatste tijd. Er zijn ook andere dingen in het leven, inderdaad, zoals Delerium al schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Jammer dat jullie stoppen maar ik kan het wel begrijpen. Zo worden de ProMods van het eerste uur steeds dunner gezaaid!
Het was leuk met jullie samen te werken!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:10

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Beetje aan de late kant met mijn reactie omdat ik niet vaak meer in dit deel van GoT kom.

Het is bijna 4 jaar geleden dat ik aan botoo vroeg om mijn status van "Grootmeester" maar naar "geen."
en mijn modstatus van "Expert" naar "uit" te zetten.
Mijn modstatus uitzetten was het enige wat gedaan kon worden.

Nu is ook bij botoo de boel geknakt voor wat het moderatie systeem betreft.
Kan mij heel goed indenken dat dit niet gemakkelijk is geweest.
Bedankt voor je inzet botoo _/-\o_ in een zo wispelturig systeem als het moderatie systeem is.

De oneerlijkheid zit er per definitie ingebakken en kan alleen met zeer veel personele moeite en controle binnen de perken worden gehouden. Dat was een community van vrijwilligers nog op te brengen. Nu de zaak steeds meer professioneel en zakelijk wordt kan je dat niet meer met vrijwilligers afdoen met de standaard die Femme zou willen handhaven.

Mijn advies is het moderatie systeem opheffen.
Het reageren op het nieuws met een linkje naar een ander deel van FP verplaatsen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Botoo, bedankt :)

* Alex blijft jou altijd, net als Teckna, een Liev Modje vinden :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Lees dit ook nu pas. Idd thanks voor de inzet over de jaren om e.e.a. leefbaar te houden op de fp. Jammer, maar m.i. inderdaad begrijpelijk... ben zelf ook al jaren terug gestopt met modden en mijn modstatus staat al ongeveer uit sinds dat mogelijk is; zag het nieuwe modsysteem (m.n. de status/invloed beloningen voor papegaaigemodereer, uitmiddelen van scores waardoor je niet slechts mismods kon rechtmanagen op straffe van verlies modrechten etc) al vanaf het begin niet zitten. Het modgedrag wat er toen in is geslopen heeft men er daarna eigenlijk bijna niet meer uit kunnen slaan (little surprise). In combinatie met het m.i. toch wel dalende niveau van de respondenten/modders is deze uitkomst weinig verrassend.
Af en toe een goede inhoudelijke reactie proberen te schrijven is sindsdien mijn (enige) bijdrage aan de FP reactiethreads, hoewel dat inmiddels ook langzaamaan minder wordt. De kool is het sop geregeld helaas niet waard.

[ Voor 31% gewijzigd door Cheetah op 24-11-2011 01:30 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Go bo dus uiteindelijk dus ook gij. Je reactie was kort, blijkbaar ben je het goed zat. Wilde toch bijna ff herinneringen op gaan halen. Wil je in ieder geval nog zeker al het beste toe wensen en denk met veel plezier terug aan de begintijd. Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:38

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
KeX!!!! :D

Uiteindelijk ja. Zo zie je maar, zelfs voor die 'weetnietvanstoppen' figuren zoals (voormalige) triatleten is er toch ergens een eindpunt.

We moeten echt eens bijpraten Jeroen, onder het genot van een exotisch biertje en kijkend naar de schaduw van de kapstok met Molice-petten :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1