Verwijderen reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb per ongeluk een reactie op de verkeerde plek gepost (unthreaded)
Vastloper in 'nieuws: Panasonic kondigt Lumix GX1-m4/3-camera aan'

Ik heb hierna de reactie op de goede plek gepost, echter kan deze reactie ook verwijdert/getrasht worden zodat het me geen karma kost? Ik heb gezien op dit forum dat het vaker is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Het is handiger om er gewoon een 0 post van te maken ;). Schrijf dus gewoon even iets zinnigs zodat je op een +1 komt of of gemiddelds over dat bericht dan krijg je vanzelf +0 hiervoor :).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 07-11-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:39

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Vastloper schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:24:
Ik heb per ongeluk een reactie op de verkeerde plek gepost (unthreaded)
Vastloper in 'nieuws: Panasonic kondigt Lumix GX1-m4/3-camera aan'

Ik heb hierna de reactie op de goede plek gepost, echter kan deze reactie ook verwijdert/getrasht worden zodat het me geen karma kost? Ik heb gezien op dit forum dat het vaker is gedaan.
Een -2 (verwijderen) kost je meer karma dan een -1, laat dat dus maar zitten. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt beter gewoon je reactie laten staan en eventueel een edit erop. Gewoonlijk is het wel mogelijk dat je eventueel een puntje lager krijgt als mensen niet snappen waar je het over hebt, maar gewoonlijk is in deze gevallen de moderatie die je krijgt wel neutraal of soms zelf gewoon +1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem aangepast. Waarom is het verwijderen eigenlijk niet mogelijk? Zeker als een reactie toch nog niet gemodereerd is zou het geen bezwaar moeten zijn lijkt me in dit soort gevallen. Ik snap dat het niet de bedoeling is dat negatief beoordeelde reacties altijd worden verwijderd om karma op te krikken, maar aan de andere kant zal niemand die reacties ook echt missen. en in het geval van onbeoordeelde berichten, zie ik geen bezwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Omdat verwijderen op dit moment alleen bedoeld is voor reacties die tegen de algemene voorwaarden ingaan en daarom gelijk negatief uitpakt op de gemiddelde reactiescore & karma. Normale verwijderen komt haast niet voor, dus denk ook niet dat er development-tijd ingestoken gaat worden als deze aangemeld zou worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

crisp

Devver

Pixelated

Er is in de code wel een functie die een 'hard' delete doet voor een reactie; er is echter geen interface om die functie aan te spreken :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-06 13:55
Wat is dan de reden waarom je je eigen reactie niet mag verwijderen? Ik heb net bijvoorbeeld per ongeluk een dubbelpost gezet maar kan het dan niet verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

crisp

Devver

Pixelated

bartmatsko schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:36:
Wat is dan de reden waarom je je eigen reactie niet mag verwijderen? Ik heb net bijvoorbeeld per ongeluk een dubbelpost gezet maar kan het dan niet verwijderen...
Als mensen te pas en te onpas reacties gaan verwijderen dan kan je daarmee de hele context uit een discussie weghalen. Op de frontpage heb je nog het probleem wat te doen met eventuele child-reacties. Daarom is hard verwijderen alleen voorbehouden aan de crew (op het forum in ieder geval waar dat wel mogelijk is), maar zelfs dan wordt dat maar heel zelden gebruikt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hier is recentelijk nog een discussie over geweest, namelijk in Deleted posts.. Dit topic is een beetje... oud :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1