xyquesz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
Onlangs had ik een reactie op een nieuwe softwarerelease (Gom Player 2.2.71.5231) die door mij niet geheel bekende oorzaak na opslaan ineens onder de laatst toegevoegde software release (Plex Media Server 0.9.12.13) terecht bleek te zijn gekwamen. Wat moet ik daar dan mee? Toch ook maar iets verzinnen over Plex Media Server 0.9.12.13 om niet met -1 gemod te worden? Ik heb niets met Plex Media Server en weet er ook niks over te verzinnen.
[...]
Beetje een edge case, ik hoop dat dit je niet elke dag overkomt

Daar hoeven we niet echt per se een oplossing voor te verzinnen. Wat ik in zo'n situatie zou doen weet ik ook niet maar anders gewoon de -1 nemen. Zoals Dirk al zegt is op dit moment het verwijderen van reacties bedoeld voor reacties die op wat voor manier dan ook, onze voorwaarden/regels overtreden. Dat betekent dat naast het verwijderen je er ook een flinke karmaboete voor krijgt. Je wil liever een -1 scoren dan dat. Tenzij er de mogelijkheid komt voor crew om te verwijderen met/zonder karmaboete, zal dat in elk geval zo blijven

NMe schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Het lijkt me niet geheel onwenselijk om je eigen posts binnen x minuten na plaatsen te kunnen verwijderen mits er geen reacties op zijn. Daar pest je in elk geval niemand mee. Onbeperkt mensen een post laten verwijderen lijkt me dan wel weer een slecht plan.
Ik weet niet, vind het lastig dan een juiste periode te definiëren. Belangrijker nog, zou jij hetzelfde concept dan op het forum willen zien of is dit idee puur FP gericht? We krijgen tegenwoordig snel notificatie van nieuwe reacties dus kan men al snel beginnen met het typen van een antwoord. Ook binnen een minuut wel, toch? Daar zou je ook iets op moeten verzinnen, zodat diegene die probeert te antwoorden wel weet dat de reactie verwijderd is in de tussentijd. In elk geval op de FP, waar reacties threaded zijn.
Tevens zet het de deur open voor een scheld kanonnade die men dan voor de 1 minuut grens snel weer weghaalt. De zelf verwijderde reacties zouden goed vindbaar moeten blijven voor crew, dus hetzelfde werken als de huidige -2.