Hij heeft geen cf en ik weet niet of hij dat wil. Dat was de vraag ook niet, ik kwam daar zelf mee.
Een goede psu kan dat hebben ja. Want je maakt een cruciale rekenfout. Het is geen 90% van zijn maximale output; het is 90% van zijn max. gegarandeerde output. Review na review laat zien, dat dit soot psu's vaak tot watt en meer kunnen leveren dan hun, door de fabrikant opgegeven vermogen. Als een psu dus van 600watt ook 660watt kan leveren, is dat 10% boven zijn oggegeven vermogen. Zo bezien, zou jouw vermeende 90% werkelijk slechts 80% zijn.
Of het gewenst is is vers twee. Geef alleen aan dat het kan, ik durf die stelling rustig met je aan. Nergens zeg ik echter dat het gewenst is.
ps: Iemand die vaak Furmark op zijn pc wil gaan draaien is niet lekker bezig. Het is geen spelleke, het is een app speciaal geschreven om het uiterste van een pc te verlangen. Veelal word er ook gewaarschuwd. Er worden condities getest, die 99,9% nooit zal tegenkomen bij normaal gebruik. Zelf draai ik deze software dan ook niet.
Reviewers melden dit ook steeds meer, omdat dit programma eigenlijk "te zwaar" is.
Voor de vraagsteller is het overigens allemaal niet interessant, want hij geeft aan niet eens te willen overklokken en voor zover bekend gaat ie waarschijnlijk ook geen crossfire draaien.
Precies. Daarom snap ik je ophef ook niet.
Xevoo schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:38:
Hallo!
Even een kort vraagje, hoop dat dat hier mag / hoor, ik heb het volgende moederbord:
pricewatch: Gigabyte GA-890GPA-UD3H
Nu zie ik op de website van de fabrikant dat dit moederbord de volgende kloksnelheden van RAM ondersteund:
DDR3 2000(OC)/1333/1066 MHz
Nu was ik op zoek naar ander geheugen, alleen het meeste DDR3 geheugen is 1600MHz, gaat dit gewoon samen met dit moederbord of moet ik dan toch echt 1333 geheugen kiezen?
Alvast bedankt!
1600mhz ram kan je gewoon gebruiken.
Wil je een goede, stille koeler zijn de Twin Frozers II geliefd. Dat is mijn tip, maar er meer goede kaarten.
[
Voor 43% gewijzigd door
Madrox op 19-12-2011 00:30
]