Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb twee weken geleden een samsung galaxy tab 2 gekocht maar deze ging tot 2x toe stuk. (Hij startte na het opladen niet meer) Nu ben ik dus eigenlijk klaar met de tab.

Ik ben nu op zoek naar een nieuwe waardige tab welke dezelfde (of betere :p) specs heeft. Ik zag dat de Sony tablet s vrijwel dezelfde specs heeft als een samsung maar het beeldscherm is kleiner en het beeldscherm is krasgevoelig (niet van gehard glas) Ik vind dit dan wel weer een afknapper.

Weten jullie een goed alternatief?

b.v.d,
Mat

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57
iPAD 2, Motorola Xoom 2, Toshiba AT200.

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-10 18:53
iPad 2 is een goed alternatief, wil je echter bij Android blijven kan je kijken voor een EEE Pad Transformer (2)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tips! Xoom en Toshiba lijken me wel wat! Ipad is niks voor mij ik vind het te beperkt en ik heb al een iphone ;)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

exelletor schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:32:
iPAD 2, Motorola Xoom 2, Toshiba AT200.
Xoom2? die is nog niet uit.

Basement Bios ---- Exo-S

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57
Mystikal schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:17:
[...]

Xoom2? die is nog niet uit.
De Toshiba wel dan? Ze komen allebei binnen een maandje, maximaal twee en als je kan wachten, waarom niet?

Verwijderd

Topicstarter
de toshiba lijkt mij echt een tablet voor mij!hopen dat hij snel uitkomt en dat de prijzen ook snel bekend worden

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hallo! Jouw vraag is er een in de categorie "boodschappenlijstje" en dat soort topics hebben we liever niet op GoT. We zijn immers geen 1e lijns helpdesk. We verwachten dan ook van je dat je wat meer voorwerk doet voordat je hier post. Nu kan iedereen wat gaan lopen roepen zonder enige aanwijzing wat je precies zoekt.
Dit topic wordt daarom gesloten.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.