S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
net muisje, ligt beetje raar in de hand in het begin dus even wennen maar daarna heel lekker
Heb dat ding al een jaar of 4 nu. Was erg prijzig, maar wat een heerlijke muis zeg. Lekker klein, compact, met een nano-receiver die gewoon altijd in de netbook blijft zitten. De muis zelf is ook lekker zwaar in de hand, in tegelstelling tot sommige andere muizen die met windkracht 2 al van je bureau af waaien
Ze worden blijkbaar niet meer verkocht, dus ik hoop dat deze nog enkele jaren mee gaat. Dit ding is echt z'n geld meer dan waard geweest.
Ey!! Macarena \o/
The devil is in the details.
Ik heb nu de G500, hier ook zeer tevreden mee.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

De G700.
Blijft in mijn optiek de best gemaakt game muis ever.
Formerly known as Ragdoll

vooral de instelbaren dpi is erg fijn.
[ Voor 54% gewijzigd door saveljos op 06-11-2011 13:56 ]
Verwijderd
http://media.insidegamer.nl/dump/1310129203.jpg
op een Razer Scarab matje
http://drh2.img.digitalri...il/razer-scarab-main1.jpg
Kan me bijna niks beters voorstellen of het is van het zelfde niveau
Dat is alleen gamingmuizen, dit is wat ruimer
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Je kunt gewoon merken dat gamingmuizen totaal wat anders is dat gewone muizen, kunt er veel meer aan instellen en met de gewichtjes kun je hem helemaal afstellen.
Nooit meer wat anders voor mij.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik hoef niet zoveel knoppen, kostte maar 11 euro. Logitech RX1000. 1000Dpi.
G500 kost maar €40,- hoorken-dj schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:38:
Hallo,
ik zelf gebruik de G5000
[afbeelding]
(70,00)
welke gebruiken jullie ?
Alvast Bedankt!
Ik gebruik zelf de Razer Deathadder

op een QCK + SK Gaming muismat

Met daarnaast een Razer Black Widow Ultimate op een Qck+

Logitech g400, ligt lekker in de hand en is nog betaalbaar.
welke muis misbruik jij dan ?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:36:
Wat een hoop Logitech muizen, vinden mensen die plastic rommel nou echt lekker werken?
wtf is dat? Ziet er eng uitsaveljos schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:55:
rat 5
[afbeelding]
vooral de instelbaren dpi is erg fijn.
Yep die plastic rommel werkt prima (mx518, zowel voor gamen als op mijn werk). Kan je wel een muis van staal gaan maken ofzo, betekend niet dat het beter is dan een muis van plastic.Wat een hoop Logitech muizen, vinden mensen die plastic rommel nou echt lekker werken?
[...]
G500 kost maar €40,- hoor
ooh das fijn toen ik em kocht toen had ik 70 betaald half jaar terug
,zou het zo weer doen !

Razer Diamondback. Fijnste muis die ik ooit heb gehad. Die raar gevormde Logitech troep moet ik niet.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wat mij betreft hadden ze qua vormgeving daar kunnen ophouden met het design.
Het ding lijkt gemaakt voor mijn handen. Is ook nog eens zwaar voor een muis wat ik echt een pluspunt vind.
Alleen die BT adapter die er bijgeleverd werd is zwaar bagger. Maar niks wat een losse BT dongle niet oplost.
afbeelding
[ Voor 3% gewijzigd door arbraxas op 06-11-2011 15:11 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Een heerlijke muis al jaren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een fijn apparaat! Had eerst mijn twijfels (bij een vriend de "oude" uitgeprobeerd, net niet helemaal ivm losklikken draad uit muis)
Maar bij deze, wow!
"what if we all die?" "Then my boot will find your ass in hell!"

Zhe Roccat Kone (V1). Zou de [+] nog wel willen proberen maar dat is me nu de moeite & het geld even niet waard, geniet nog elke dag van deze V1.
De TS is naar mijn mening echter wel wat karig en ik dacht dat we al een vergelijkbaar draadje op GoT hadden lopen..
Reden is natuurlijk duidelijk. Hoge preciezie en ligt lekker in de hand + veel knopjes+ goedkoop.
De Mx518 kan vooral snelle bewegingen aan waar andere veel duurdere gaming muizen falen. Er was ergens een uitgebreide review die dit uitwees maar die kan ik niet meer terugvinden
Wel de polling aanpassen natuurlijk.
Hiervoor een mx500 die na doodgaan na 10 jaar vervanging nodig had.
also hogere DPI=preciezer/nauwkeuriger is bullshit
[ Voor 57% gewijzigd door Tripp op 07-11-2011 06:46 ]