Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
De reports zijn heel welkom hoorAnonymoussaurus schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:17:
[...]
Niet aan gedacht misschien? Maar goed. Ik zal nog eens iemand reporten..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Niet negatief bedoeld hoor, en die reports zijn zoals Bor al zegt erg handig. Maar een url posten met als opmerking "niet klikken!" is een beetje vreemdAnonymoussaurus schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:17:
[...]
Niet aan gedacht misschien? Maar goed. Ik zal nog eens iemand reporten..
If you choose not to decide, you still have made a choice.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[Verwijderde gebruiker]
Bedankt! Ik heb de berichten ondertussen verwijderd. Nu nog even wachten op iemand die het account een klap kan geven.xFeverr schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:33:
Hebbes! Valt me op dat er veel zijn de laatste tijd
[Verwijderde gebruiker]
Dank je, daar kijk ik gelijk even naar.Wolly schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:30:
Refferral link voor clouddienst in peeter94 in 'productreview: Ubiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack) review door wardr'
Suits at Sea in 'productreview: Rapoo Headphone Wireless Fashion H3070 review...
MacBook Pro 16" Late 2019 & UniFi netwerk iPhone 14 Pro
Thanks, bericht weggehaald en account is gestopt met werkenVeterisVulpes schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:33:
Zelfs de gebruikersnaam "Suits at Sea" zegt al genoeg...
Suits at Sea in 'productreview: Rapoo Headphone Wireless Fashion H3070 review...
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[Verwijderde gebruiker]
Alleen maar bit.ly linkjes aan het posten...
Reactie op 'Huawei presenteert 'wereldwijd vlaggenschip' tijdens evenement op 26 februari'
Reactie op 'Nokia hint naar aankondiging smartphones eind februari'
En GoT:
Waarom casemodden schadelijk voor je gezondheid is Hoewel Ragdoll daar al het linkje heeft verwijderd
Geen linkje (of verwijderd door _Dune_?) maar alsnog kwaliteitstopic:
AMD is beter als INTEL
Fixing things to the breaking point...
Te laatRGAT schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:01:
Nieuwe spammer op de frontpage en nu ook op het forum:
[Verwijderde gebruiker]
Alleen maar bit.ly linkjes aan het posten...
Reactie op 'Huawei presenteert 'wereldwijd vlaggenschip' tijdens evenement op 26 februari'
Reactie op 'Nokia hint naar aankondiging smartphones eind februari'
En GoT:
Waarom casemodden schadelijk voor je gezondheid is Hoewel Ragdoll daar al het linkje heeft verwijderd![]()
Geen linkje (of verwijderd door _Dune_?) maar alsnog kwaliteitstopic:
AMD is beter als INTEL
Formerly known as Ragdoll
Asgaro heeft een of anders spam bericht geplaatst lijkt het
Cloud ☁️
Ik zag hem ook, maar toch betwijfel ik of het spam is of niet. Er is immers geen hyperlink, en het lijkt me dus gewoon een troll, aangezien er alleen maar "rekt" in voor komt. Dat is gewoon puur trollen naar mijn mening.Downloader_NL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:10:
nieuws: Website LeakedSourced die gekraakte wachtwoorddatabases aanbood is of...
Asgaro heeft een of anders spam bericht geplaatst lijkt het
Dankje! Horen die APK links hier gemeld te worden of hebben we daar een los topic voor?Bor schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:33:
De APK link is weg en het andere aangehaalde bericht ook. Bedankt voor het melden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Link naar eigen website met commerciële doeleinden (advertenties). Via Hardware.info is te zien hoe dezelfde gebruikersnaam van de persoon eens is aangepast, terwijl de oude naam - die gelijk is aan de websitenaam - nog in de quotes van anderen staat.
https://nl.hardware.info/...133mhz-256mb-512mb.74755/
Lijkt mij dan ook een subtiele spam.
Weg.
Daar kijk ik direct even naar. Dank voor de melding.WinterEFG schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 05:10:
gallery: tangmu
Kwam deze spammer een paar keer tegen onder een nieuwsbericht
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Link gecontroleerd maar zie geen SPAM of referral code aan de link.SkyStreaker schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:49:
Ik weet het niet hoor, maar dit komt een beetje spammerig over: V&A aangeboden: SUPERHOT, Lords of the fallen, syberia 1 en 2 en dirt 3 bundle
Misschien niet de juiste plek om het neer te zetten gezien er op het forum er ook een topic voor is....
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Oh ja.... haha 😏Dirk schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:57:
Voor V&A mag je de knop 'meld misbruik' gebruiken bovenaan.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Lijkt me niet de bedoeling websites bij je reactie te noemen....
downloads: QNAP TS-xx0/xx2/xx9 4.2.3 build 20170213
[Verwijderde gebruiker]
Ik heb even wat reacties gelezen, en heb toch flink hard gelachenmark met een k schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:29:
Ik weet niet of deze melding hier ook kan maar volgens mij is dit een account puur om te trollen, zo niet dan is is "Gertruuda-Bep" een waardeloze aanwinst voor tweakers. Bijna alle reacties op artikelen en de enige forum post lijken troll berichten.
downloads: QNAP TS-xx0/xx2/xx9 4.2.3 build 20170213
[Verwijderde gebruiker]

Puure spam.
Die pak ik direct even op. Dank voor de melding.LOTG schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 07:22:
Gebruiker bertina39 in nieuws: Google brengt vr-schilderprogramma Tilt Brush uit voor Oculus Rift
Puure spam.
ik had hem alvast geband.Bor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:18:
[...]
Die pak ik direct even op. Dank voor de melding.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanks, de reacties zijn ook opgeruimd inmiddels
Verwijderd in 'nieuws: Blizzard brengt Seasons 31 maart naar Diablo III voor PS4...
Daar kijk ik direct even naar. Dank voor de melding
Enige post van user, wss spam en zelfpromotie
En wegSampleUser schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:26:
stvos in 'nieuws: Argeweb kampt sinds donderdagochtend met storing - update'
Enige post van user, wss spam en zelfpromotie
Dit ziet er ook heel mooi spammerig uit.
En wegrens-br schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:08:
Geen spam, maar wel een APK file: Malarky in 'nieuws: Google start met vrijgeven van Instant Apps voor Android'
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Spam voor zijn eigen bedrijfje/toko (1e alinea)?
Virussen? Scan ze hier!
Daar heb ik actie op ondernomen, dank voor de melding.
Wellicht even naar v&a doorverwijzen.
200 fish found!
Die had ik ook voorbij zien komen. Hier probeerde hij het ook al:Zeehond schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:29:
Duijt in 'nieuws: Gebruikers OnePlus 5 klagen over gebrek aan 4g op Vodafone-...
Wellicht even naar v&a doorverwijzen.
Verwijderd in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"
Visgek82 in 'nieuws: Nintendo brengt miniversie van SNES uit op 29 september'
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Daar kijk ik even naar, bedankt voor de melding.RayNbow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:42:
Ik weet niet zeker of dit spam is, maar "referrer" in de URL is mogelijk verdacht:
Visgek82 in 'nieuws: Nintendo brengt miniversie van SNES uit op 29 september'
Spammer, please kill it with fire
Virussen? Scan ze hier!
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Weg
Weg
Wegwildhagen schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 06:49:
Goonincx in 'nieuws: Grote ransomwareaanval treft organisaties meerdere lande...
Spammer, please kill it with fire
Dank voor de melding allemaal
Ref-link
Is het voor jullie niet mogelijk om al die Oneplus reflinkjes te blokkeren?
[ Voor 12% gewijzigd door Frikandel op 29-06-2017 23:58 ]
En weg. Dank voor de melding.Frikandel schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:57:
tychonb in 'productreview: OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) Grijs review door...
Ref-link
Is het voor jullie niet mogelijk om al die Oneplus reflinkjes te blokkeren?
tychonb in 'nieuws: Patch van OnePlus verhelpt 4g-problemen Vodafone-klanten ...
tychonb in 'video: OnePlus 5 - High-end, maar net geen high five'
tychonb in 'productreview: OnePlus 5 (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart review doo...
200 fish found!
Die zijn al weggehaald zie ikZeehond schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:47:
Zelfde gebruiker heeft meerdere links geplaatst zie:
tychonb in 'nieuws: Patch van OnePlus verhelpt 4g-problemen Vodafone-klanten ...
tychonb in 'video: OnePlus 5 - High-end, maar net geen high five'
tychonb in 'productreview: OnePlus 5 (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart review doo...
Ah, dan is een collega van jouw al langs geweest
[ Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 30-06-2017 15:34 ]
200 fish found!
Plaatst ook bijna altijd linkjes, zoals hier:
Harakirim in 'nieuws: ACM: sommige providers voldoen mogelijk niet aan nieuwe...
Harakirim in 'nieuws: Energiedirect.nl peilt interesse in levering internet e...
Harakirim in 'nieuws: Tele2 biedt nieuw 'Internet Extra'-abonnement met 100Mb... (de bron die hij opgeeft in een bericht is gewoon een website van hem)
Wat ruist er door het struikgewas
Beetje grijs gebied heb ik het gevoel, geeft aan dat hij een affiliate link heeft weggelaten maar dat er wel om gevraagd kan worden als iemand hem wil steunen. De informatie in zijn reactie verder is dan weer wel netjes
200 fish found!
Ik heb de verwijzing naar de referral / affiliate link weggehaald. Dat is inderdaad niet toegestaan op de frontpage.Zeehond schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:20:
henk717 in 'nieuws: Let's Encrypt kondigt wildcardcertificaten aan'
Beetje grijs gebied heb ik het gevoel, geeft aan dat hij een affiliate link heeft weggelaten maar dat er wel om gevraagd kan worden als iemand hem wil steunen. De informatie in zijn reactie verder is dan weer wel netjes
Kan iemand eens naar deze reactie kijken?
200 fish found!
Die pak ik gelijk even op. Dank voor de meldingZeehond schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:11:
arjan1995 in 'nieuws: Windows 10-update verbetert notificaties en weergave op...
Kan iemand eens naar deze reactie kijken?
Verwijderd in 'nieuws: Apple voegt PayPal-ondersteuning toe aan iTunes e...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hij levert een reseller-link aan, ipv de directe link (zoals in de reactie eronder staat). Is dat ook niet op zijn minst wat dubieus/spammerig?
Virussen? Scan ze hier!
Balkenende_IV
Ook in dit recente bericht:
nieuws: Battlefield 1 krijgt testomgeving voor PlayStation 4 en Xbox One
[ Voor 47% gewijzigd door PearZeaL op 03-08-2017 11:21 ]
TheBase.
Thanks! Is onder de aandachtPearZeaL schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:20:
Deze man lijkt me ook een troll/spam account
Balkenende_IV
Ook in dit recente bericht:
nieuws: Battlefield 1 krijgt testomgeving voor PlayStation 4 en Xbox One
[ Voor 86% gewijzigd door hardware-lover op 11-08-2017 23:47 ]
Testing, one, two ...
[Verwijderde gebruiker]
Ik kijk er direct even naar. Dank voor de meldingfrankyboy707 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:10:
Is niet echt een spammerd maar kunnen jullie iets doen tegen deze gebruiker? Hij post alleen maar een nummer (van het aantal berichten dat hij heeft) en mooi, dus "1 mooi" enz enz enz
[Verwijderde gebruiker]
Alle berichten van Strontkar zo ongeveer?
Verwijderd in "Irritant (moderatie)gedrag"hoi3344 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:49:
nieuws: AMD toont kostenbesparing van multichipontwerp Epyc-processors
Alle berichten van Strontkar zo ongeveer?
Kun je gelijk even lachen.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Daar had ik inmiddels al ontzettend van genoten en luidmondig gelachen xDMarkimoo schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:22:
[...]
Verwijderd in "Irritant (moderatie)gedrag"
Kun je gelijk even lachen.
Nou nee, niet direct, maar wel een enorme lading aan fecaliën die over tweakers wordt uitgestort door ene (blijkbaar) gefrustreerde persoon die, op een vehikel voorzien van een paar wielen, verbaal aan het vomeren is.

Kan dit een halt toegeroepen worden? Dank u!
Ja hij gaat dit een halt toeroepen met een rechtszaak, hij zal redelijk sterk staat, vooral omdat hij zal dik 2 dagen lid is en op 90% van zijn reacties -1 heeft gekregen. Waarschijnlijk zullen de advocaten hem dik gelijk geven, want de tweakers community is een en al haterij en hij is hier toch zeker benadeeld. //sarcasm offehtweak schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:10:
"spammer gespot"?
Nou nee, niet direct, maar wel een enorme lading aan fecaliën die over tweakers wordt uitgestort door ene (blijkbaar) gefrustreerde persoon die, op een vehikel voorzien van een paar wielen, verbaal aan het vomeren is.![]()
Kan dit een halt toegeroepen worden? Dank u!
Linkt naar een dubieuze website die niks met het onderwerp te maken heeft.
Juist
Verwijderd
Partij X BV zorgt dat het er komt.
Dank voor de melding. Zo te zien heeft de poster zelf zijn reactie al aangepast.
Ik overleg even. Bedankt voor het melden
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.