Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 10:44
PatGel in 'nieuws: Apple Maps toont realtime-informatie over openbaar vervoer...
Weet niet precies of ik het nu een spammer moet noemen, maar zijn allereerste reactie op de Tweakers Frontpage is wel meteen een hele rare opmerking die niks met het artikel van doen heeft en ook terecht gemind wordt… In ieder geval komt wel een beetje spam-achtig over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

TheVivaldi schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:47:
PatGel in 'nieuws: Apple Maps toont realtime-informatie over openbaar vervoer...
Weet niet precies of ik het nu een spammer moet noemen, maar zijn allereerste reactie op Tweakers is wel meteen een hele rare opmerking die niks met het artikel van doen heeft en ook terecht gemind wordt… In ieder geval komt wel een beetje spam-achtig over.
Het is gewoon racistische drek.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Bij nader inzien heeft hij ook ‘normale’ berichten geplaatst op het forum - dat had ik even over het hoofd gezien. Hij is dus in ieder geval geen spammer; ik ga nu gewoon het bericht rapporteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt mij een troll account:

Anrexfk in 'nieuws: Gerucht: FromSoftware werkt aan Souls-achtige game die ex...

Eerste reactie en directe een hele vreemde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
uberwapski
Deze persoon plaatst eigenlijk altijd alleen maar reacties waarin 'ie anderen “wappies” noemt of voor andere dingen uitmaakt, anti-EU-reacties, anti-NOS-reacties, etc. En vaak ook bij artikelen waar het niet alleen ongewenst maar ook nog offtopic is. Hij heeft nog geen enkele zinnige, ontopic-reactie geplaatst. Niet echt een spammer, maar wel duidelijk een trol die misschien even moet worden aangesproken of in de gaten gehouden moet worden.

[ Voor 15% gewijzigd door TheVivaldi op 20-08-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kunnen de niet-spammers gewoon naar Schop een Modje en niet hier?

Nog beter: bij enkele posts gewoon rapporteren
20 augustus 2021 09:20 • Rapporteer

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PcDealer schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:27:
Kunnen de niet-spammers gewoon naar Schop een Modje en niet hier?

Nog beter: bij enkele posts gewoon rapporteren
[...]
Gezien de recent geïntroduceerde reactie rapporteer-functie lijkt me dat inderdaad een prima voorstel :) Dit is stiekem zo ook wat gegroeid maar ik denk inderdaad dat we het hier vanaf nu wel bij de echte spam kunnen houden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sterker nog, ik heb die gebruiker gisteren via de rapporteerfunctie opgepakt. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:54
Heeft het nog nut om hier te posten of is die rapporteer functie hetzelfde qua reactietijd? Op de rapporteer functie op het forum wordt namelijk vaak niet zo snel gereageerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

418O2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:00:
[...]

Heeft het nog nut om hier te posten of is die rapporteer functie hetzelfde qua reactietijd? Op de rapporteer functie op het forum wordt namelijk vaak niet zo snel gereageerd
Ik heb op dit topic een notificatie staan dus dat gaat voor mij sneller maar dat werkt voor ieder anders.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:05
henrywesking in 'nieuws: RTL Nederland kampt mogelijk met ransomware-aanval'

Spammer voor financiele diensten

hij heeft 3 van die berichten geplaatst in dit topic

[ Voor 10% gewijzigd door Killah_Priest op 09-09-2021 12:40 ]

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bedankt, opgeruimd.

200 fish found!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
WWWWWWWWWWWWWWW
Niet echt een spammer, maar wel iemand die alleen maar anti-China-reacties plaatst en alles wat uit China komt zwartmaakt. En bij het handjevol andere artikelen plaatst hij ook alleen maar onzinnige reacties als “Wat een flutnaam” en “Wat een rotzooi”. Hij wordt er dan ook terecht voor gemind (zie ook zijn gemiddelde reactiescore van momenteel -20!), maar steeds dezelfde ‘haatreacties’/onprettige reacties dragen absoluut niet bij aan een fijne sfeer. Het is ook echt het enige wat hij plaatst. Wellicht kan hier even wat actie worden ondernomen?

[ Voor 18% gewijzigd door TheVivaldi op 11-09-2021 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

TheVivaldi schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:14:
WWWWWWWWWWWWWWW
Niet echt een spammer, maar wel iemand die alleen maar anti-China-reacties plaatst en alles wat uit China komt zwartmaakt. En bij het handjevol andere artikelen plaatst hij ook alleen maar onzinnige reacties als “Wat een flutnaam” en “Wat een rotzooi”. Hij wordt er dan ook terecht voor gemind (zie ook zijn gemiddelde reactiescore van momenteel -20!), maar steeds dezelfde ‘haatreacties’/onprettige reacties dragen absoluut niet bij aan een fijne sfeer. Het is ook echt het enige wat hij plaatst. Wellicht kan hier even wat actie worden ondernomen?
Bedankt, is onder de aandacht

200 fish found!

• TheVivaldi
bosboefje in 'nieuws: Marshall introduceert draadloze Motif ANC- en Minor III...

Hij heeft 3 jaar geen bericht geplaatst en ineens is 'ie terug met alléén een (ongewenst) reclamebericht voor een, ik vermoed, YouTube-kanaal… dat lijkt me niet helemaal in de haak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TheVivaldi schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:11:
bosboefje in 'nieuws: Marshall introduceert draadloze Motif ANC- en Minor III...

Hij heeft 3 jaar geen bericht geplaatst en ineens is 'ie terug met alléén een (ongewenst) reclamebericht voor een, ik vermoed, YouTube-kanaal… dat lijkt me niet helemaal in de haak.
Weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
robkinsonn in 'nieuws: Productie VDL Groep is getroffen door een ict-aanval'

Net geregistreerd en nu op zijn eerste reactie al -1 door het plaatsen van twee vreemde linkjes. Spammer of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 07-10-2021 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

TheVivaldi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:34:
robkinsonn in 'nieuws: Productie VDL Groep is getroffen door een ict-aanval'

Net geregistreerd en nu op zijn eerste reactie al -1 door het plaatsen van twee vreemde linkjes. Spammer of niet?
Net geregistreerd?
Geregistreerd op 8 oktober 2014

Dat lijkt mij al even?

[ Voor 4% gewijzigd door RobbyTown op 07-10-2021 12:46 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
O, dat zag ik eerst niet staan. Blijft hoe dan ook zijn eerste reactie met twee merkwaardige linkjes (waarvoor 'ie ook terecht gemind wordt), dus ik twijfel nog altijd aan de goede bedoeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

TheVivaldi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:57:
[...]

O, dat zag ik eerst niet staan. Blijft hoe dan ook zijn eerste reactie met twee merkwaardige linkjes (waarvoor 'ie ook terecht gemind wordt), dus ik twijfel nog altijd aan de goede bedoeling.
Aangezien het zijn eigen Bedrijf/Blog is en alleen een link was geplaatst zonder verdere informatie; toch maar compleet weggehaald.

Dank.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rosalove

Spamsletje.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Opgeruimd, dank voor de melding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Exhonor in 'nieuws: Twitter-webgebruikers kunnen voortaan volgers verwijderen...

Exhonor in 'nieuws: Twitter-webgebruikers kunnen voortaan volgers verwijderen...

Niet zozeer een spammer, al heeft hij iets van 40+ reacties geplaatst in dit topic maar gaat meer om de inhoud van zijn reacties.

Beledigt meerdere personen in dit topic op basis van hun mening, haalt irrelevante zaken erbij zoals Neo-Nazi's / KKK en Jodenvervolging etc. en reageert over het algemeen zeer emotioneel/passief-agressief.

Volgens mij kan in de hele discussieboom een hoop weggehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
-excuses, verkeerde topic-

[ Voor 90% gewijzigd door TheVivaldi op 26-10-2021 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Als aanvulling op freekster: nóg een persoon gevonden die alleen maar complottheorieën verspreidt en andere rare uitspraken doet. Zijn reactiescore van, op het moment van schrijven, -28 liegt er dan ook niet om.

0romis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
WWWWWWWWWWWWWWW

Wederom iemand die vooral uiterste summiere, niet-onderbouwde Chinese haatberichten plaatst zodra er ook maar iets over een Chinees merk wordt geplaatst en in andere gevallen andersoortige uiterst summiere nietszeggende berichten. Zijn reactiescore van -21 op 44 berichten liegt er dan ook niet om. Echt een spammer is het dus niet, maar wellicht wel even iemand om in de gaten te houden en evt. even aan te spreken vanuit het modteam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

TheVivaldi schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:23:
WWWWWWWWWWWWWWW

Wederom iemand die vooral uiterste summiere, niet-onderbouwde Chinese haatberichten plaatst zodra er ook maar iets over een Chinees merk wordt geplaatst en in andere gevallen andersoortige uiterst summiere nietszeggende berichten. Zijn reactiescore van -21 op 44 berichten liegt er dan ook niet om. Echt een spammer is het dus niet, maar wellicht wel even iemand om in de gaten te houden en evt. even aan te spreken vanuit het modteam.
Bedankt, hier is naar gekeken.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

himlims_ in 'nieuws: Google verwijdert Pirate Bay-domeinen en -proxy's in Ned...

Geen spam, ook geen mismoderatie, maar wel iets waarvan ik twijfel of het überhaupt mag (verwijzing naar mirrors van Pirate Bay), naast dat de +3 moderatie ook fout is (maar gezien het onderwerp ook niet gek dat dit überhaupt een +3 krijgt...). Maar als het bericht 'dan toch' verwijderd gaat worden, heeft het natuurlijk geen zin om naar de moderatie te kijken.

Als dit bericht wel gewoon kan/mag, zal ik hem ook in het mismoderatietopic melden, omdat dan de moderatie erop niet goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2021 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:48:
himlims_ in 'nieuws: Google verwijdert Pirate Bay-domeinen en -proxy's in Ned...

Geen spam, ook geen mismoderatie, maar wel iets waarvan ik twijfel of het überhaupt mag (verwijzing naar mirrors van Pirate Bay), naast dat de +3 moderatie ook fout is (maar gezien het onderwerp ook niet gek dat dit überhaupt een +3 krijgt...). Maar als het bericht 'dan toch' verwijderd gaat worden, heeft het natuurlijk geen zin om naar de moderatie te kijken.

Als dit bericht wel gewoon kan/mag, zal ik hem ook in het mismoderatietopic melden, omdat dan de moderatie erop niet goed is.
Nee, dit is niet gewenst dus de links zijn weg.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
1 of 1 in 'nieuws: Namaakversies CoronaCheck en Scanner-app sturen QR-codes d...

Eerste reactie na het registreren gaat meteen over wappies en een klacht over het modsysteem. Iemand met een tweede account of een geband iemand met een nieuw account die het systeem al kent en op deze manier wil klagen? Hoe dan ook even iemand om in de gaten te houden, denk ik zo, op basis van de inhoud/toon van bovenstaande reactie van een ogenschijnlijk nieuw lid.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 12-12-2021 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dank voor het melden, is gisteren nog gepakt door een collega :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Patricks in 'nieuws: Modder brengt Cities: Skyline-mods uit met malware voor ...

Lijkt me een spammer.

EDIT:
Oh, het is al weg! :+

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 08:12
tomshen1989 in 'nieuws: New York Times koopt Wordle en houdt het voorlopig gr...

Dit komt over als spam. Gebruiker heeft 1 reactie, account lijkt verder dood. En er wordt nu een link gedeeld naar een app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomshen1989
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-05-2022
SuperKneus schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:19:
tomshen1989 in 'nieuws: New York Times koopt Wordle en houdt het voorlopig gr...

Dit komt over als spam. Gebruiker heeft 1 reactie, account lijkt verder dood. En er wordt nu een link gedeeld naar een app.
Ik ben geen spammer maar wou net als jou aankaarten dat er ook extra versies van Wordle bestaan zoals deze app. Het feit dat dit mijn eerste reactie was wil gewoon zeggen dat ik eerder een passieve gebruiker van Tweakers ben en zo goed als nooit op artikels reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is duidelijk dan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 08:12
tomshen1989 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:37:
[...]

Ik ben geen spammer maar wou net als jou aankaarten dat er ook extra versies van Wordle bestaan zoals deze app. Het feit dat dit mijn eerste reactie was wil gewoon zeggen dat ik eerder een passieve gebruiker van Tweakers ben en zo goed als nooit op artikels reageer.
Dan moet ik je mijn excuses aanbieden, bedankt voor je bericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomshen1989
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-05-2022
SuperKneus schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:46:
[...]

Dan moet ik je mijn excuses aanbieden, bedankt voor je bericht.
Geen probleem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
SuperKneus schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:19:

Even los van dat het al opgehelderd is, maar zijn account dateert van 2016. Ik heb nog nooit een spammer meegemaakt die 6 jaar wacht voordat 'ie gaat spammen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:47
Andere vorm van 'spammen' gespot:
johanw777 in 'Rusland blokkeert Google News om 'nepnieuws' rond oorlog in Oekraïne'

27 reacties alleen al op dit bericht met desinformatie achtige spam van deze user (johanw777). Nauwelijks te maken met discussie en niet het eerst Rusland gerelateerde bericht waar deze user dit zo doet (al zie ik inmiddels ook andere reacties. Gaat me principieel om desinformatiestuk.).

[ Voor 17% gewijzigd door NiGeLaToR op 24-03-2022 15:41 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:37:
Andere vorm van 'spammen' gespot:
johanw777 in 'Rusland blokkeert Google News om 'nepnieuws' rond oorlog in Oekraïne'

27 reacties alleen al op dit bericht met desinformatie achtige spam van deze user (johanw777). Nauwelijks te maken met discussie en niet het eerst Rusland gerelateerde bericht waar deze user dit zo doet (al zie ik inmiddels ook andere reacties. Gaat me principieel om desinformatiestuk.).
Bedankt voor het melden, hier is actie ondernomen.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waarom geef je extra aandacht aan (mogelijke) spam door erop te reageren?

Overigens zie ik enkel een (waarschijnlijk bewust) slecht geschreven reactie, geen spam.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
HKLM_ in 'Prototype slimme speaker van Essential verschijnt op eBay'

"Haha ja inderdaad" - sinds wanneer is zo'n reactie voldoende voor een +1???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat is het niet maar het is ook geen spammer op de frontpage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Bor schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:24:
[...]

Dat is het niet maar het is ook geen spammer op de frontpage ;)
Sorry, per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Maandagperikelen, zullen we maar zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
traktorr

Post vandaag 3 keer dezelfde comment op een artikel van 4 dagen oud
nieuws: NMBS gaat treinruiten laseren voor betere ontvangst mobiel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Dit is inmiddels al afgehandeld; dank voor de melding!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Ik weet nooit zo goed waar ik dit soort mensen moet rapporteren, maar deze persoon - Urhoal_Mygole - reageert wel zó erg dat alle -1's terecht zijn. Hij scheldt mensen uit, kleineert mensen en bedrijven en moedigt geweld aan door te zeggen dat hackers in elkaar geramd mogen worden. Niet echt een spammer, maar ook niet iemand die hier met goede bedoelingen komt om leuk mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TheVivaldi schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:55:
Ik weet nooit zo goed waar ik dit soort mensen moet rapporteren, maar deze persoon - Urhoal_Mygole - reageert wel zó erg dat alle -1's terecht zijn. Hij scheldt mensen uit, kleineert mensen en bedrijven en moedigt geweld aan door te zeggen dat hackers in elkaar geramd mogen worden. Niet echt een spammer, maar ook niet iemand die hier met goede bedoelingen komt om leuk mee te doen.
Inderdaad niet echt een fijne manier van reageren; maar de ergste reacties zijn al best oud dus niet iets waar we nu nog wat mee kunnen. Wel iets om in de gaten te houden.

Voor wat betreft de manier van melden, daar is voor de FP niet echt een duidelijke plaats voor. Maar je kunt misschien het beste een DM sturen naar de frontpagemoderatie crew (meerdere dan, niet een enkeling). Dat is wellicht prettiger als het over een andere gebruiker gaat in plaats van een robotspammer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

@TheVivaldi Een report (rapporteer knop) van een recente reactie met meer informatie kan natuurlijk ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 11-05-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Zixin01 in 'Tweakers heeft voor 2022 een stageplek in het testlab beschikbaar'
Zie ook haar andere reactie.

Lijkt mij dubieus.

[ Voor 10% gewijzigd door Technomania op 01-06-2022 12:40 ]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Die spam hoeven we hier inderdaad niet dus opgeruimd. Bedankt voor het melden :)

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Zeehond schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:43:
[...]

Die spam hoeven we hier inderdaad niet dus opgeruimd. Bedankt voor het melden :)
Bedank @GameNympho maar die hem melde in het verkeerde topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:02
I`m so sorry ;) Maar is goed terecht gekomen, thnx (y).

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
laurakroberts in 'VueScan 9.7.90'

Niet de bedoeling denk ik. :)

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Zelfde laurakroberts op Techorame Adverterial. En blijkbaar dus ook op andere posts:
laurakroberts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40
lindaiphillips lindaiphillips
plan: Techorama komt weer naar Nederland

Spam: maya.adaone

Heeft op meerdere plekken spam geplaatst:
https://tweakers.net/gallery/1809316/activiteit/

Edit > Is inmiddels weg zie ik, goed bezig Tweakers crew.

[ Voor 27% gewijzigd door sbmuc op 11-08-2022 10:56 ]

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:08
downloads: Bulk Crap Uninstaller 5.4

lindaiphillips

Edit; is al gemeld zie ik

[ Voor 7% gewijzigd door Tha_T op 11-08-2022 09:49 ]

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:51

SambalBij

We're all MAD here

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Tarilo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 19:49
Apple lijkt websites voor iOS-bètaprofielen aan te pakken

carolrnelson

edit: al weg, goed bezig! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Tarilo op 11-08-2022 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

lisagking

13 reacties, alle 13 lijken zelfde type spam op het eerste oog.
lisagking in 'Intel toont gameprestaties Arc A750-videokaart die moet concurreren met RTX 3060'

Edit: En toen waren het 72 reacties...

[ Voor 8% gewijzigd door crizyz op 12-08-2022 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aantal reacties zit nu op 132 en loopt nog altijd op...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Opgeruimd (y)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:30

Santford

FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij zijn er weer wat lui die het verschil tussen tweakers en een sexsite niet helemaal door hebben....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Next: lindamthomas

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thePiett
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 15:11
Volgens mij is het voor bots iets te makkelijk om accounts aan te maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 13:16

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 14:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Opgeruimd. Dank voor de melding (y)

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 13-08-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Die is al door een collega opgeruimd zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Deze is ook opgeruimd. Dank voor de melding (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
susanggarcia
Gaat door onder een andere nick

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Opgeruimd

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Niet zeker of dit het juiste topic is hiervoor, maar bladerend door de reviews, kwam ik gebruiker Cleanmountain1 tegen. Het is wel opvallend hoezeer hij/zij te spreken is over Tado, in vergelijking tot de andere reviewers. Verder is er ook vanuit die account geen enkele activiteit geweest.
Misschien dat deze medewerker even verwijderd kan worden om de reviews nog een beetje objectief te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Er zit ineens een nieuw account allerlei rare reacties te posten. Ik verwacht ban ontduiking EnvyTheWoke in 'SpaceX wil Starlink in Oekraïne niet langer financieren en vraagt VS om geld'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik ga even kijken, dank voor de melding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

De laatste spammers waren 54 dagen geleden. Lekker rustig zo. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:20

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Goed opgemerkt. Ook deze is door een collega al afgehandeld zo te zien.

Dank voor het melden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Daar heb ik actie ondernomen. Dank voor de melding (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Is mijn account gehacked? Volgens mij wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:28

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Daar heeft een collega zo te zien al ingegrepen, bedankt voor het melden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Laatste spammer was al weer 4 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:52

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste

Let op:
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.

Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.