All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ja, er zit een Refferal in de URL voor commissie
39
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik neem aan dat de heren usernotes krijgen en een boodschap dit niet meer te doen?
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 03-09-2013 20:13 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Op basis waarvan zeg je dat? Ik kan geen bewijs vinden.
Dat is wat ik kon vinden in ieder geval, 2e portfolio van rechts(bovenste rij) daar staat:
Of het dan echt een spammer is of iemand die zijn bedrijf als voorbeeld heeft gebruikt laat ik aan jullie over.A Freebie!
The company where I work, a Belgian professional ICT company called VanRoey.be has a webstore… Called Webstore.be which sells all kind of prosumer devices and applications.
To celebrate/promote the release of Microsoft Windows 8, I designed this giant Metro-style banner which we attached on the front of our office building at VanRoey.be
[ Voor 60% gewijzigd door pino85 op 07-09-2013 11:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Als er "waaronder mijn bedrijf" (waarbij 'mijn' de link is) staat (ok, is inmiddels alweer aangepast), is het dan werkelijk zo raar te veronderstellen dat het ook zijn bedrijf is?RoD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:41:
[...]
Op basis waarvan zeg je dat? Ik kan geen bewijs vinden.
Wellicht zal ik in het vervolg maar niks meer melden hier, want dit is al de tweede keer in 2 dagen dat ik niet erg serieus genomen wordt, zelfs niet eens bij een racistische post (zoals gisteren gemeld in het mismodtopic). Tsja. Excuus voor het melden dan maar, ik ga weer door met modden.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 07-09-2013 11:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nee, maar nu staat er dus inderdaad wat anders, waardoor mij dat niet is opgevallenwildhagen schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:31:
[...]
Als er "waaronder mijn bedrijf" (waarbij 'mijn' de link is) staat (ok, is inmiddels alweer aangepast), is het dan werkelijk zo raar te veronderstellen dat het ook zijn bedrijf is?
Wie zegt dat je niet serieus wordt genomen?Wellicht zal ik in het vervolg maar niks meer melden hier, want dit is al de tweede keer in 2 dagen dat ik niet erg serieus genomen wordt, zelfs niet eens bij een racistische post (zoals gisteren gemeld in het mismodtopic). Tsja. Excuus voor het melden dan maar, ik ga weer door met modden.
Naar aanleiding van bovenstaande vind ik het genoeg om dit als spam op te vatten.
[ Voor 98% gewijzigd door Barbas op 09-09-2013 13:53 . Reden: Verkeerde topic ]
Mejor así
Misschien deze reactie trashen? Uitlokken van een flamewar, het is dat er nog niet op gereageerd is, en dat hij op -1 gemod staat.
Nog een ander mooi voorbeeld van snaakseboy69, tot het bedreigen van een user die zijn mening niet deelt aan toe.
snaakseboy69 in 'reviews: GTX 760: kiezen tussen twee en vier gigabyte'
[ Voor 30% gewijzigd door Biersteker op 13-09-2013 15:25 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Een google search naar deze gebruikersnaam en website laat zien dat deze gebruiker overal deze link plaatst samen met 1 of 2 reacties. Bewijzen dat deze gebruiker eigenaar is van deze website kan ik niet.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Zoals "Probeer ook eens onze Play all access music" in een Spotify bericht.
Lijkt me niet dat Google dergelijke praktijken zou bezigen..
gallery: GoogleNederland
Alle 15 reacties staan op een keiharde -1. Is misschien niet direct spam, maar is wel Microsoft hard aan het bashen met m$ en complottheorieën.
Bescherm ons en hemzelf en verlos hem van de reactiemogelijkheid.
Edit: en dit had ik nog niet eens gezien: productreview: Apple iPad Air WiFi 16GB Zilver review door verhuizer
[ Voor 26% gewijzigd door StephanVierkant op 08-11-2013 01:03 ]
[ Voor 12% gewijzigd door geert1 op 19-11-2013 18:36 ]
Volgens mij is het niet de bedoeling je naam+site even te vermelden in een reactie.
Hij is nog steeds bezig.. hij zit ondertussen al aan -4271 karma met een reactiescore van -103..geert1 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:24:
Gebruiker VonTaylan plaatst enorm vervelende reacties onder veel berichten over gaming en de nieuwe consoles. Ondoordacht, eenzijdig en met kenmerken van trolling / flaming. Bijvoorbeeld de reacties bij dit bericht. Ik weet niet of dit binnen of buiten het redelijke valt, maar hij verpest de sfeer en haalt regelmatig de discussie onderuit met zijn reacties. Misschien kan een modder eens beoordelen of hier iets aan gedaan moet worden? Dank.

Flapt 5x achter elkaar dezelfde advertentie; http://tweakers.net/aanbod/placeRating/411081
[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 06-12-2013 23:53 ]
Testing, one, two ...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als de persoon oprecht en serieus is, maar met een eigen denkwereld, dan is er denk ik weinig reden is er iets mee te doen. De reacties kunnen echter ook als ironie worden opgevat, als een vermomde Trol.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Ja dit was mij ook al door het hoofd gegaan.Dirk schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:14:
Als onze slechtste users zo zouden posten als deze, dan zou ik heel blij zijn.
Prima hoor. Wat kleurrijke gebruikers kunnen soms een onverwachte twist geven in de reacties, kan ook relativeren, en dat kan in sommige discussies ook geen kwaad.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Dat is spam naar zijn eigen blogposts (lees ze maar niet, is één grote conspiracy zooi...), ook nog eens met termen als "gore stront", "arrogante schijtdoos", "kreng" etc etc.
Denk dat niemand er wat aan zou missen als hier iets aan gedaan zou worden...
edit: Heeft inmiddels overigens ook 4x +3 gekeken, welicht even nakijken?
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2013 10:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
vlijmen schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:23:
Er loopt iemand (Ssunshot) reacties te spammen op een review:
productreview: Samsung Galaxy S4 Zoom Wit review door vlijmen
Anoniem: 550751 in 'nieuws: 'Verkoop muziekdownloads VS daalt voor het eerst sinds opening iTunes-winkel''
Anoniem: 550751 in 'nieuws: 'Verkoop muziekdownloads VS daalt voor het eerst sinds opening iTunes-winkel''
Buiten mensen uitmaken en off-topic politiek gebrabbel zegt meneer niet veel. Zie ook vorigige reacties en karmascore.
Deze is in ieder geval aangepakt.
Heeft niets anders dan trolls en flames te vertellen, linken naar een specifieke reactie heeft dan ook geen zin, ze zijn allemaal bagger. Persoonsgegevens op zijn profielpagina zijn vandaag ook al eens gewijzigd, dus ik denk dat deze man niets goeds in de zin heeft!
Edit: had in schop een modje gemogen zie ik, dit wordt alleen niet helemaal duidelijk uit het SM-beleid, misschien even aanpassen?
[ Voor 16% gewijzigd door NinjaTuna op 14-01-2014 15:13 ]
Anoniem: 393864
Gaat gebruiker: Netrunner los.
Op moment van schrijven 6(!) reacties, die regelrechte spam betreffen, met een tekst als: 'Teamviewer!'
Edit: even voor de duidelijkheid: een report, omdat het om een merknaam gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 393864 op 21-01-2014 15:58 ]
Reactie rijkt wel heel erg naar spam, misschien linkje verwijderen?
Formerly known as Ragdoll
Die doet in dit reviews: Microsoft gaat nieuw tijdperk in bericht meerdere keren linken naar een andere OS
Verder zijn alle 4 zijn reactie's -1
Anoniem: 16328
Hij zal vast niet voor BB werken
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 07-02-2014 16:39 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Ienni1983 op 13-02-2014 12:49 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Virussen? Scan ze hier!
En nog een referalspammer...
ROBXGD in 'reviews: Shoot-out: synchronisatie in de cloud'
En nog één....
Venlonaerke in 'reviews: Shoot-out: synchronisatie in de cloud'
En nog één....
[ Voor 52% gewijzigd door wildhagen op 22-02-2014 03:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 325463
Warez linkjes
Is dat zo?Anoniem: 325463 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:45:
Anoniem: 325202 in 'nieuws: Garry's Mod brengt dertig miljoen dollar op'
Warez linkjes(cscheater staat vol met Valve copyrighted materiall)
DISCLAIMER
1) This content is not made by me, this content belongs to © 2011 Valve Corporation". I made it only work as an addon for GarrysMod.
2) This is not warez - These don't include files that enable you to illegaly play the content game. These are content addons for a second game called garrysmod and these do not enable you to actually play content game. The purpose of these packs is to avoid the purchase of games just for their content for another game (GarrysMod) when you probably never will play the content source game itself.
3) We do not support piracy and never will. If any party owning copyrights, feels that their rights are fully or partially breached, my logic is flawed or otherwise displeasing of content creators, the content will be removed or edited to comply with the requirements they set us.
Also I wont provide support for people who have obtained GarrysMod in non-legitimate ways.
4) I am not asking anyone to pay for the content I did not personally create. The advertisements linked to the download buttons are for the work I did to make these packs work, not the content itself. I sincerely encourage the purchase of those games as I have enjoyed the titles myself quite a lot and these are wonderful, interesting games. The developers truly deserve your support and respect.
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 22-02-2014 15:44 ]
calvinturbo in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei' &
calvinturbo in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
hij post dan geen links, maar anders zou het echt een spammer zijn
[ Voor 21% gewijzigd door SRich op 24-02-2014 01:55 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Dirk op 14-03-2014 19:44 ]
Testing, one, two ...
En die is weg.
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 14-03-2014 19:45 ]
Nu is ie weg totdat je over de link gaat met je muis...Dirk schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:52:
Moet je hier de naam van de website ook niet laten staan... (Of quoten.)
[ Voor 10% gewijzigd door Mindpower op 20-03-2014 13:36 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Anoniem: 325463
SSL interceptie is al jaren lang een feit, Het Freemove Quantum Exchange Systeem (dat sinds 2007 operationeel is) heeft onafhankelijke bron- en kanaalcodering gebaseerd op true quantum randomness. Ook is er een optie om informatie-theoretisch bewijsbare codering te gebruiken. Gebruikers van dit systeem zijn dan ook niet getroffen door Heartbleed.
Dit is uiterst verstandig van de LHV. Voor de inhoudelijke correctheid en veiligheid van de informatie is namelijk de eigenaar van de gegevens verantwoordelijk en dat is de huisarts. Het delen van deze informatie met een ander welke bijvoorbeeld niet de contact kent waarbinnen deze gegevens door een patient verstrekt zijn en ook geen behandelrelatie met de patient hebben is zeer gevaarlijk. Afgezien van het informatie eignaarschap, zijn er op dit moment ook technisch veel betere systemen operationeel. Een voorbeeld daarvan is te vinden op SwissItPro en op deze site naar het keyword "quantum" gezocht wordt.
Ik zie wel heel veel linkjes in zijn comments die allemaal naar een website met betaalde quantum shitDe PRNG van Windows zal altijd te kraken zijn, bijvoorbeeld met een reverse engineering tool of een debugger zoals Ollydbg (zie http://www.ollydbg.de).
Met een tool als Wikipedia: C4.5 algorithm vallen de bits te voorspellen, gegeven de voorgaande bits en de gebruikte PRNG ( zie bijvoorbeeld http://www.cosic.esat.kul...op/submissions/nextbit.ps ).
True Random Generatoren hebben hier geen last van omdat deze echt onvoorspelbaar zijn en blijven. Een voorbeeld van een bewijsbaar veilig systeem, inclusief uitleg van de gebruikte True (Quantum) Random Generatoren is te bekijken op de URL *knip*
Wel leuke spambot, lekker intelligent ipv 1000x zelfde message posten
[ Voor 28% gewijzigd door Dirk op 11-04-2014 12:22 ]
nieuws: Apple strijkt bugs in iOS 7.1 glad
HenkPJ spamt graag 5x hetzelfde off-topic bericht. De comments bij dit nieuws item moeten even grondig opgeruimd worden.
[ Voor 9% gewijzigd door MediQ op 22-04-2014 20:06 ]
Anoniem: 585000
Het is maar wat je off-topic noemt...MediQ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:05:
Misschien geen commerciële spam, maar wel spam
HenkPJ spamt graag 5x hetzelfde off-topic bericht. De comments bij dit nieuws item moeten even grondig opgeruimd worden.
MediQ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:05:

Gaat er inderdaad lekker aan toe...
De rest van z'n comments voegen ook niks toe anders, alleen maar getroll.MediQ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:05:
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
In ieder geval genoeg reden om die gast eens aan te spreken op z'n wangedrag.
Anoniem: 585000
Stuur maar een PM als je wiltSomerenV schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:08:
Als je de reacties op de reacties op zijn profiel bekijkt dan lijkt het er op dat hij geniet van alle aandacht en ook op het forum is hij bezig zijn mening te verkondigen. Volgens mij het een volwaardige troll die eerder een ban of flinke waarschuwing verdient dan de aandacht die hij nu krijgt.
In ieder geval genoeg reden om die gast eens aan te spreken op z'n wangedrag.
edit: of gewoon bannen, probleem ook opgelost.
[ Voor 23% gewijzigd door Cartman! op 22-04-2014 21:12 ]
Mensen die het erom doen mogen wat mij betreft per direct een ban krijgen. Ik reageer verder ook niet op dat soort mensen aangezien dat in mijn ogen een taak van de modjes is.Cartman! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:11:
Niks aanspreken, gewoon negeren... heb je niks aan in een community als Tweakers.
edit: of gewoon bannen, probleem ook opgelost.
Eens. Buitengewoon irritant als iemand 24 (!) keer in één topic een flamebait plaatst.MediQ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:05:
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.