Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
En richting /dev/null geschoptPuc van S. schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:55:
[Verwijderde gebruiker] spammer
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Die is vannacht door een collega opgeruimd zo te zien. Dank voor de melding.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
[Verwijderde gebruiker]
Staat als account naam: Tiatona
Plaatst sex verzoeken enzo.
Sarganya
25 augustus 2019 13:37
Geile meid in haar beste tijd van haar leven. Bekijk mijn naakte foto's hier: -knip- (registreer en zoek naar mijn naam)
Reageer
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 25-08-2019 13:59 ]
Opgeruimd, dank voor de melding.TacoE schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:41:
Onder artikel: Renders van OnePlus 7T met drie camera's komen uit
Sarganya
25 augustus 2019 13:37
Geile meid in haar beste tijd van haar leven. Bekijk mijn naakte foto's hier: -knip- (registreer en zoek naar mijn naam)
Reageer
Foritain's Wall-of-Text: ASUS ROG Strix XG32VQR Review
Nickname Jamescib verwijst naar *knip*
[ Voor 18% gewijzigd door Dirk op 26-08-2019 01:25 ]
Ik weet niet zeker hoe het bij blogs werkt, maar waarschijnlijk verwijst bij iemand die anoniem reageert en een website invult (dat kan bij anonieme reacties), de nick daarnaartoe. In ieder geval moet @Foritain dit zelf even verwijderen.PcDealer schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:31:
Waarom is dit mogelijk?
Foritain's Wall-of-Text: ASUS ROG Strix XG32VQR Review
Nickname Jamescib verwijst naar *knip*
[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 26-08-2019 01:25 ]
200 fish found!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Spammer
Omdat het kan...
Ik heb hem ook nog ff overal gemind
Omdat het kan...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Fawziaza
Spambot
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Opgeruimd. Dank voor de melding.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:17:
[Verwijderde gebruiker] Spammer.
Coding in the cold; <brrrrr />
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Opnieuw verder gegaan: Verwijderd in 'reviews: Control - Verwarrend, goed en kort'Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:15:
[Verwijderde gebruiker] Spammer.
[Verwijderde gebruiker]
Bijna dezelfde naam, zelfde profielpic. Irritant volk dit. Ze blijven gewoon nieuwe profielen aanmaken. Zeker niet op IP te blokkeren ofzo...
Op dit moment heeft deze spammert onder dit profiel in 13 frontpagetopics gereageerd...
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 31-08-2019 20:49 ]
En ook hier:
Nunciana in 'plan: Back to Reality - Dag 7 en 8: win een Huawei P30 Pro 256GB'
Nunciana in 'nieuws: Apple start schermreparatieprogramma voor aluminium-vers...
Nunciana in 'nieuws: 'Facebook-app uploadt systeembibliotheekbestanden zonder...
[ Voor 44% gewijzigd door teacup op 31-08-2019 21:20 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Nunciana in 'nieuws: Apple start schermreparatieprogramma voor aluminium-vers...
[ Voor 8% gewijzigd door Belindo op 31-08-2019 21:20 ]
Coding in the cold; <brrrrr />
Bevestigen van het account? Wordt meteen aangetoond dat het e-mailadres bestaat.F_J_K schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:08:
En FWIW: nee we hebben helaas (nog) geen technische manier om deze *€#&@* te stoppen...
Dat gebeurt al via de activatiemail. Maar mail adressen schud je zo uit je mouwPcDealer schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:13:
[...]
Bevestigen van het account? Wordt meteen aangetoond dat het e-mailadres bestaat.
En nieuwe users die 2x dezelfde link posten in hun eerste 2 posts automatisch in quarantaine plaatsen? Of überhaupt al bij de eerste keer? Maar ik ga er van uit dat er geen quarantaine systeem is nu. Hoewel ik denk dat je vrij veilig een ban kan uitdelen als je het fijnmazig inregelt.Microkid schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:14:
[...]
Dat gebeurt al via de activatiemail. Maar mail adressen schud je zo uit je mouw
De content die ze posten is vrij voorspelbaar. Helemaal als ze accounts maken die exact hetzelfde posten.
Mee eens, het gedrag is aardig voorspelbaar en biedt ruimte voor patroonherkenning.418O2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:23:
[...]
En nieuwe users die 2x dezelfde link posten in hun eerste 2 posts automatisch in quarantaine plaatsen? Of überhaupt al bij de eerste keer? Maar ik ga er van uit dat er geen quarantaine systeem is nu. Hoewel ik denk dat je vrij veilig een ban kan uitdelen als je het fijnmazig inregelt.
De content die ze posten is vrij voorspelbaar. Helemaal als ze accounts maken die exact hetzelfde posten.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Trust me, er wordt hard nagedacht over hoe we dit soort spammers gaan tegenwerken418O2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:23:
[...]
En nieuwe users die 2x dezelfde link posten in hun eerste 2 posts automatisch in quarantaine plaatsen? Of überhaupt al bij de eerste keer? Maar ik ga er van uit dat er geen quarantaine systeem is nu. Hoewel ik denk dat je vrij veilig een ban kan uitdelen als je het fijnmazig inregelt.
Pro-mods een knopje geven om een tempban uit te delen (zodat er naar gekeken kan worden) aan accounts minder dan x dagen oud gaat te ver zeker? Er is natuurlijk best een actieve groep gebruikers die je zou kunnen gebruiken.Microkid schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:49:
[...]
Trust me, er wordt hard nagedacht over hoe we dit soort spammers gaan tegenwerken
(Wil jullie niet vertellen wat te doen, denk alleen maar mee)
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 31-08-2019 22:51 ]
spamt door de reacties heen.
[ Voor 31% gewijzigd door Zeehond op 01-09-2019 15:33 ]
200 fish found!
Spam voor dating
Deze is op HWI ook altijd lekker bezig.
Edit:
Was al gemeld.
[ Voor 10% gewijzigd door bazs2000 op 01-09-2019 18:00 ]
Opgeruimd.bazs2000 schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:59:
[Verwijderde gebruiker]
Deze is op HWI ook altijd lekker bezig.
Edit:
Was al gemeld.
Reeds verwijderd, thanx.XWB schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:43:
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Daar is meer aan de hand. Ik ga er naar kijken. Dank voor de melding.Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 05:55:
Geen spam maar verder lijkt me obvious waarom ik dit meld
[Verwijderde gebruiker]
Die pak ik direct op. Dank voor de melding.XVI schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:32:
Van hetzelfde laken een pak?
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 07-09-2019 12:39 ]
al weg, thanxXWB schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:35:
[Verwijderde gebruiker]
Geen spammer, maar wel een link naar websites met een grijs kleurtje qua legaliteit.
En wegCH4OS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:14:
Homeland in 'nieuws: Britse providers moeten toegang tot Nintendo Switch-pir...
Geen spammer, maar wel een link naar websites met een grijs kleurtje qua legaliteit.
Wat een lief meisje, maar het is ook een smerige spammert.
日本!🎌
Kwam deze reactie tegen, lijkt ook niet de enige te zijn.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Bij deze gebanned. Forum is opgeruimd, Frontpage kan ik helaas niets mee.WhatsappHack schreef op woensdag 18 september 2019 @ 01:23:
[Verwijderde gebruiker] spamt er hard op los
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Frontpage bij deze ook opgeruimd.FeaR schreef op woensdag 18 september 2019 @ 05:19:
[...]
Bij deze gebanned. Forum is opgeruimd, Frontpage kan ik helaas niets mee.
Verwijderd
-knip-
[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 18-09-2019 11:58 ]
200 fish found!
Die is inmiddels opgepakt. Ik heb de screenshot met link en telefoonnummers etc even aangepast in jouw topic om misverstanden te voorkomen.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:50:
Onder het artikel van https://tweakers.net/nieu...ooft-seizoensupdates.html ook een vreemde reactie:
Dank voor de melding.
[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 18-09-2019 11:59 ]
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-09-2019 19:40 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Seksspammer..
Virussen? Scan ze hier!
@Verwijderd is iig blij met de dokter
Edit: Al gemeld. Mijn post mag weg van mij
[ Voor 24% gewijzigd door Beany001 op 18-09-2019 23:05 ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Fijn dat ze seks wil, maar dit is geen datingsite volgens mij...
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Weggeknikkerd door een collega, Thx.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Goh dat zien we niet zo vaak
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ze was een tijdje op vakantie, of opgenomen in een GGZ-instelling.
Maar ze is weer terug, onze vaste seksspammer!
Virussen? Scan ze hier!
Ze is terug, onder dezelfde nickname (Bor schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:09:
Opgeruimd, thanks
Edit: ow nee, 2 m's ipv 1 zie ik nu.
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 09-11-2019 16:41 ]
Virussen? Scan ze hier!
Seksspammer is back...
Virussen? Scan ze hier!
Ik was verbaasd toen ik dit zag onder een nieuwsbericht. Even later was het weg gelukkig.wildhagen schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:02:
[Verwijderde gebruiker]
Seksspammer is back...
Maar ik ben erg nieuwschierig, wat kan een motivatie zijn om dit juist op tweakers.net te richten? Zijn dit accounts met een zwak wachtwoord? Een soort "wall of shame", misschien van tweaker versus tweaker? Of zit er een browserexploit met malware-verspreiding achter de link?
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.