Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
edit: Linkje verbeterd
[ Voor 44% gewijzigd door i8086 op 30-03-2012 00:57 ]
Anoniem: 172410
Ik heb het linkje maar niet geprobeerd, maar het lijkt me niet in de haak.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Anyway, gone
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
En tnx
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 09-04-2012 00:24 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Deze knakker loopt in het gTLD topic ook 4x zijn eigen tooltje aan te prijzen. Weet niet of het nou spam of welwillendheid is, maar na 1x geloof ik zijn verhaal wel
Dit bericht dus:
nieuws: Google wil eigen topleveldomains
[ Voor 23% gewijzigd door Boudewijn op 09-04-2012 20:27 ]
Ik heb hem alleen zijn 1e reactie een plus 1 gegeven en de rest een -1Boudewijn schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:26:
J.J.J. Bokma
Deze knakker loopt in het gTLD topic ook 4x zijn eigen tooltje aan te prijzen. Weet niet of het nou spam of welwillendheid is, maar na 1x geloof ik zijn verhaal wel.
Dit bericht dus:
nieuws: Google wil eigen topleveldomains
zie ook het mod topic
Anoniem: 340854 in "*10% KORTING OP ALLES BIJ DE DYNABYTE IN DORDRECHT*"
Edit: Topics zijn al weg
[ Voor 11% gewijzigd door Ryan_ op 10-04-2012 11:07 ]

Maar alsnog bedankt voor het melden!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Bij nader inzien zie ik dat hij wel vaker behulpzaam is middels zijn eigen site. Toch maar even verder nakijken
[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 10-04-2012 11:57 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
[ Voor 75% gewijzigd door timovd op 11-04-2012 14:59 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Dacht even dat het een flauwe grap richting de context van het bericht was, maar ik vind het een twijfel geval. Aan jullie om daarover te oordelen
Wel een spammer dus.
Z-machine OriginID: JaccoW
Lijkt me duidelijk...
doneF_demon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:13:
Geen idee of het echt een spammer is, maar Gadgetsdealer verwijst naar één website en die is ook heel toevallig dezelfde als zijn naam en bevat ook niet een antwoord op de voorgaande vraag.
donewarp schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:15:
Is deze telefoon echt zo goed?
Lijkt me duidelijk...
Beiden zijn forum dingen, waar dit niet het topic voor is
[ Voor 28% gewijzigd door Nomad op 12-04-2012 12:12 ]
Hoewel ik de rechten voor het forum ook wel heb, is dit topic primair bedoeld voor frontpage zaken. Het zal vanuit hier ook uiteindelijk wel opgepakt worden, maar met Schop een Modje waarschijnlijk wat sneller.

TR aanmaken kan natuurlijk ook, maar die worden niet altijd even snel gelezen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Heeft kennelijk niets beters te doen dan spam posten onder nieuwsberichten
Kill.
edit: arg, nog te laat ook.
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 12-04-2012 14:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 76% gewijzigd door SirNobax op 17-04-2012 10:35 ]
Pentaxiaan
Anoniem: 455570 in 'nieuws: Serverversie Windows 8 komt nog dit jaar uit'
Post in het engels en zijn comments hebben niet eens met het onderwerp te maken. Plus dat hij elke keer zijn eigen website neerplemt. Lijkt mij dus een spammertje.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Anoniem: 446928
Met als laatste reactie: Anoniem: 446928 in 'nieuws: Aldi komt met dualsim-smartphone met 4,3"-scherm en stock-Android'
[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 24-04-2012 20:34 ]
Testing, one, two ...
Dirk ik vond het in eens een vreemde reactie tussen alles.Dirk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:26:
Ik zie geen verband tussen hem en het bedrijf en het is lang niet zijn enige reactie, maar wel de enige met dit linkje. Zie jij nog een andere reden om het als spam te bestempelen?
Heeft een linkje naar eigen bedrijf geplaatst, op een gisteren aangemaakt account:
[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 08-05-2012 12:45 . Reden: Op het forum hoeven we ook geen spam ;) ]
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 457883 in 'nieuws: Eerste Kamer staat achter netneutraliteit'arjankoole schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:23:
Spammer: jessetth
volgens mij zijn alle 4 FP posts van deze gebruiker spam.
Dit is er een van, die ik ook net wilde melden
[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 09-05-2012 09:19 ]
Dank voor het melden.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
☻/
/▌
/ \
M_V in "[PC] Diablo 3 - Deel 20"
Quite offensive, T-net lijkt me niet de plaats hier voor.
☻/
/▌
/ \
jonie2012 in "Facebook begint uitrol filesharingdienst voor groepen"
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
To dare is to do
Anoniem: 458930 in 'nieuws: Diablo III kampt met serverproblemen'
Anoniem: 458930 in 'nieuws: Diablo III kampt met serverproblemen'
Één kan ik het me nog voorstellen met wij bij XXX hebben dit gemaakt, maar met FB en alles erbij.. en twee keer ?
edit: Disney.com.. HAHA!
[ Voor 3% gewijzigd door Rann op 16-05-2012 15:44 ]
Anoniem: 459387 in 'nieuws: Politie verhoort 'illegale uploader' na aangifte Brein'Wat praat je tegen mij, kankermongool?
KANKER TWEAKERS GIGANTISCHE KANKERSITE MET FUCKING AUTISTISCHE BRILNERDS ALS MODERATORS.
[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 23-05-2012 15:38 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 23-05-2012 15:42 ]
http://tweakers.net/galle...=mediarange&Action=Search
Ik zie net dat een modje zijn reacties al verwijdert heeft, maar op de eerste account vind je nog een aantal reacties die niet zo positief zijn...
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij meerdere accounts heeft, verdienen die dan ook geen ban?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Anoniem: 460478
Ik zou zeggen: bannen vooraleer hij nog meer vervuilt.
Zowel op FP als op GoT.
Check maar zijn berichten:
Anoniem: 460993
Huub Huub Barbatruc!
[ Voor 85% gewijzigd door hardware-lover op 12-06-2012 13:09 ]
Testing, one, two ...
Het Moddereter forum is specifiek gericht voor de FrontPage, zie ook de topicwarning
26779
Anoniem: 462951 in "De ideale Tablet voor me?"Anoniem: 325463 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:00:
Anoniem: 462951
Loopt met een site op forum te spammen
Anoniem: 462951 in "iRacing 2.1 - Motorsport Simulations"
dit bijvoorbeeld.... sneu...
[ Voor 11% gewijzigd door 26779 op 14-06-2012 20:12 ]
Anoniem: 325463
26779 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:11:
[...]
Anoniem: 462951 in "De ideale Tablet voor me?"
dit bijvoorbeeld.... sneu...

Beste in vervolg is een TR zetten of een Schop een Modje topic openen
(maar natuurlijk dank voor de melding
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 14-06-2012 20:14 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 149800
http://gathering.tweakers...find/poster/463455/topics
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dirk schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:03:
Zoals in de TW staat, dat had met een TR of in SM gemogen, dit topic is er alleen voor spam op de frontpage.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 25-06-2012 02:03 ]
Hier heeft Makkelijk nu al drie -1 reacties geplaatst, die compleet zinloos zijn. Het is geen typisch spammertje, hij heeft wel 64K aan karma en is al sinds 2000 geregistreerd. Misschien heeft hij zijn account laten slingeren oid?
In ieder geval, die reacties zijn niet Tweakers-waardig.
☻/
/▌
/ \
Ook een vorm van spam toch? In mijn ogen in ieder geval heel ongewenst.
Hoewel die posts nog offtoipc zijn, is het wel gewoon spam van Azerty
shredder in 'nieuws: 'Apple schrapt Safari voor Windows''
2 verschillende users
2 identieke reacties
Spammer onder meerdere accounts ?
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Anoniem: 468040 in 'nieuws: Do-not-track is standaard geactiveerd bij 'express settings' in IE10'
Anoniem: 468040 in 'nieuws: Producer Gears of War vertrekt naar Irrational Games'
zo te zien is deze alleen hier om te spammen
-edit-
sorry, halve dubbel post
[ Voor 4% gewijzigd door TenTimes op 10-08-2012 10:32 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Anoniem: 315629 in 'nieuws: Hoge Raad Nieuw-Zeeland: VS moet bewijs Dotcom overhandigen'
Anoniem: 315629 in 'nieuws: 'Assange krijgt politiek asiel in Ecuador' - update'
Leuk dat hij een plaatje van een middelvinger heeft gevonden, maar m.i. hoeft dat niet op de FP.
Ik kreeg net een notificatie van een reactie op mijn profiel. Ik dacht al populair te zijn geworden.... maar nee, het is spam
Anoniem: 470134 in 'gallery: TERW_DAN'
Overigens niet op de frontpage, maar ala.
My favorite programming language is solder.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.