Gebruikers versturen 1 miljard berichten per dag via WhatsAp

Pagina: 1
Acties:

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:07

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Geachte Redactie :)

Korte opmerking over dit item: nieuws: Gebruikers versturen 1 miljard berichten per dag via WhatsApp

In de titel en in het nieuwsitem wordt gesproken over 'per dag'. Dat houdt in dat het structureel is terwijl ik dit niet in de bron kan terug vinden. Wellicht is 'op een dag' beter? Het betreft een mijlpaal maar wellicht was het een piek?

In de amerikaanse media hier ook een verschil in benadering. Zo benaderd 'bigmouthmedia' het in mijn ogen het meest voorzichtig:
WhatsApp sends a billion messages

Terwijl er ook andere media is die wel per dag bescouwen: WhatsApp users now send over 1 billion messages each day.

Als ik de eerste alinea van de blog van whatsapp lees, dan hebben ze recent voor de eerste keer een miljard verzonden. Dat het dagelijks gebeurd, lijkt me dan onjuist.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35
Even wat verduidelijkt.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:07

Herman

FP ProMod
Topicstarter
That's quick :)

[ Voor 6% gewijzigd door Herman op 01-11-2011 16:28 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
In de laatste paragraaf staat het woord alleen met driemaal een l geschreven: allleen.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
fixed