Om Sickbeard te kunnen gebruiken heb ik een paar dagen geleden
spotweb geinstalleerd, samen met xampp volgens de topicstart. Het updaten van
spotweb gaat niet helemaal naar wens....
De eerste update lijkt goed te gaan. Er komen veel spots binnen, maar als ik het vergelijk met spotnet, mis ik een hoop spots. Bovendien gaan nieuwe updates/retrieves niet goed. Er komt wel "nieuwe spots binnengehaald" te staan (na een paar seconden), maar die zijn niet te zien.
Wat heb ik geprobeerd:
Spotnet database weggegooid en opnieuw de instal.php gedraaid, maar steeds hetzelfde resultaat.
'Buggy' aan en uit gezet, geen resultaat.
apache en mysql herstart, geen resultaat
Hoe kan ik dit oplossen?
edit: In mijn install.php scherm zie ik trouwens "Can create private key? NOT OK" staan (openssl, gmp en bcmath alle drie OK). Kan het hier soms aan liggen? Google leert mij dat ik $settings['openssl_cnf_path'] = "c:\xampp\php\extras\openssl\openssl.cnf"; toe moet voegen aan ownsettings.php (of settings.php aanpassen). Dit helpt niet. Ook c:\xampp\htdocs\spotnet\lib\openssl\openssl.cnf of andere paden zoals C:/xampp/php/extras/openssl/openssl.cnf helpen niet (met zowel / als \). Ik kwam ook nog ergens tegen dat de libeay32.dll en ssleay32.dll van de php naar de apache dit gekopieerd moeten worden. Ook geen resultaat, apache kan zelfs niet meer starten.
In apache error.log zie ik "Init: Session Cache is not configured [hint: SSLSessionCache]".
help
[
Voor 36% gewijzigd door
Xtremelead op 09-01-2013 11:39
]