Ik wil twee maal deze pricewatch: Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G bestellen. Dus in totaal 16GB. Is deze geheugen geschikt voor mijn moederbord. Ik kan dat nergens vinden. Alvast bedankt voor de hulp.
Wil niet veel zeggen, maar in de PMG FAQ staat bij het kopje "Hoe zit het met de geheugen compatibiliteit?" letterlijk het volgende:
Lees en trek je conclusies. Als het erin staat werkt het zeker, zo niet dan heb je geen zekerheid.
We verwachten op GoT dat je minimaal de moeite neemt in de FAQ te kijken naar tips over jouw probleem en dat je ze ook opvolgt. Kom je er nog niet uit, dan mag je rustig een topic openen, maar geef dan duidelijk aan wat je zelf al gedaan hebt en waar je vastloopt. Als je zegt iets "nergens" te kunnen vinden, geef dan minimaal aan *waar* je gezocht hebt
Een topicstart van twee regels voldoet gewoon niet aan de eisen die we stellen mbt eigen inzet. Dicht.
Gigabyte is een van die fabrikanten, en bij dit moederbord staat inderdaad zo'n tabel online.Veel moederbordfabrikanten hebben op op hun websites compatibiliteitstabellen staan waarin je kunt terugvinden welk geheugen volgens de mobofabrikant uitstekend of zelfs helemaal niet op het mobo gaat werken.
Lees en trek je conclusies. Als het erin staat werkt het zeker, zo niet dan heb je geen zekerheid.
We verwachten op GoT dat je minimaal de moeite neemt in de FAQ te kijken naar tips over jouw probleem en dat je ze ook opvolgt. Kom je er nog niet uit, dan mag je rustig een topic openen, maar geef dan duidelijk aan wat je zelf al gedaan hebt en waar je vastloopt. Als je zegt iets "nergens" te kunnen vinden, geef dan minimaal aan *waar* je gezocht hebt
Een topicstart van twee regels voldoet gewoon niet aan de eisen die we stellen mbt eigen inzet. Dicht.
[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 31-10-2011 14:49 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()