Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een mooie headset waarmee ik goed over straat kan. Voor thuis heb ik de logitech g35 die eigenlijk alleen goed is voor gamen, want met muziek klinkt hij niet super.

Ik luister vooral naar rap/rmb en dance. iig Muziek waar een goede bass erg lekker klinkt.
Ik wil dus een hoofdtelefoon die er niet extreem groot is, er mooi uitziet en lekker veel bas geeft.

Zelf zat ik te kijken naar de Monster beats by dr dre, maar 250 euro voor een hoofdtelefoon vind ik toch wel heel veel geld, dus ik kijk nu naar een alternatief.

Bedankt alvast :D,
jasper

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

En als je de Quickstart uit Het algemeen beleid eens gebruikt?

Wat is je budget, welke specifieke feautures zoek je in de koptelefoon, soort snoer, open/gesloten klankkast.

Je zult toch echt wat meer info moeten geven, omdat dit topic anders dicht gaat onder het mom "Wat moet ik kopen?".

Kijk als voorbeeld eens naar dit topic: [Koptelefoon] Vervanger voor m'n (gestolen) AKG K271 MK1

Deze user heeft al wat vooronderzoek gedaan, zodat we mooi mee kunnen denken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Michael Knight op 30-10-2011 18:54 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Met een headset loop je behoorlijk voor l*l op straat. Een headset is namelijk met microfoon, wat jij - hoop/denk ik - zoekt is een gewone hoofdtelefoon.

Overigens horen hooftelefoons voor onderweg in Accessoires & Navigatie en niet in Audio en HiFi. Dus daar move ik het topic even heen.

Het is aan mijn collega's daar om het topic open te laten of niet, want je topic voldoet niet geheel aan de eisen die we hier op GoT stellen. Je zet hier namelijk een boodschappenlijstje neer, dus alleen maar eisen en verder niets. Zelfs een budget ontbreekt....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Oke,
even overnieuw :

Ik luister nu al een aantal jaar met oortjes muziek, en ik luister eigenlijk bijna altijd wel muziek als ik onderweg ben. Dus vind ik het wel eens tijd worden voor een mooie headset ipv cheap oortjes.

Mijn eisen :
-Ik wil graag een goede bass in de hoofdtelefoon, want ik luister vooral naar Rmb, dance en voornamelijk rap, waarin een goede bass enorm lekker klinkt. (naar mijn mening!)
-Hij moet degelijk zijn, dus niet extreem groot.
-Ook een belangrijk punt is dat hij niet te snel kapot gaat, als ie na 2 weken gebruik breekt wegens slechte bouw kwaliteit heb ik er ook niks aan.
-Ik wil er mee over straat kunnen zonder uitgelachen te worden, ofwel, hij moet er mooi uitzien.
-Hij moet aangesloten kunnen worden op mijn ipod touch.
-Het liefst geen extreem lange kabel, want dat is niet erg degelijk.

Mijn budget licht rond de 100 euro, maar duurdere suggesties van ''die is echt waar voor je geld, die moet je gewoon hebben'' zijn ook welkom :D.
Thuis gebruik ik de logitech g35 headset die ideaal is voor gamen, maar minder voor muziek luisteren en je kan er echt niet mee over straat.

Ik heb al nagedacht over een aantal headsets, zoals Monster beats by dr dre, die helemaal gemaakt zijn voor mijn eisen. Alleen vind ik 300euro voor een headset net iets te veel. En ze zeggen daarnaast ook nog dat het niet waar voor je geld is, en dat je een hele hoop marketing betaald.

Ook heb ik naar de super goedkope headsets gekeken van rond de 25 euro zoals de Sennheiser HD 202 II , maar die klinken niet super.

Graag zou ik hier wat advies over krijgen, en het spijt mij dat de beginpost niet helemaal volgens de regels was, ik hoop dat het nu wat beter is, al weet ik niet hoe je die tweakerlinks erin krijgt.

Mvg groet en nogmaals sorry,
jasper