Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Koenbr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:12:
Ik heb vandaag mijn Lumia binnen...
Op persoonlijke ervaring: Skinomi
http://www.skinomi.com/nokialumia800.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 21:07
Ik had al de krussel folie besteld, mede omdat de skinomi niet in de EU verkrijgbaar is (kon het niet vinden in ieder geval). De kwaliteit van de krussel is waarschijnlijk wel goed, alleen de grootte niet. Het bedekt namelijk niet het gehele touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Je kan Skimoni screenprotectors op de site bestellen en ook naar NL laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 22:12

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Anoniem: 614 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:58:
Je kan Skimoni screenprotectors op de site bestellen en ook naar NL laten sturen.
Geen goedkoop grapje, maar dat is idd ook wat ik gedaan heb... Prima protector overigens! :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:51
Heeft de Lumia oplader een speciaal type nummer?
Of heeft iemand een website waar ik de originele lader kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-05 12:26
Iedere USB lader die 1A kan opbrengen zou moeten volstaan. Als je de originele wilt zou ik eerst eens rondkijken op de Nokia website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjtm
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 19:32
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:29:
Heeft de Lumia oplader een speciaal type nummer?
Of heeft iemand een website waar ik de originele lader kan kopen?
Ik geloof dat het de nokia ac-16 is,

http://afuture.nl/productview.php?productID=285657
http://www.bol.com/nl/p/n...der-wit/9005000011822521/

[ Voor 10% gewijzigd door kjtm op 30-06-2012 02:06 ]

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:51
misterdoom schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:11:
Iedere USB lader die 1A kan opbrengen zou moeten volstaan. Als je de originele wilt zou ik eerst eens rondkijken op de Nokia website.
Dankjewel. toch best wel prijzig :X
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:56:
Ik heb het gevoel dat mijn lumia alle opladers sloopt.

Elke oplader die ik gebruik voor mn lumia dan gaat naar verloop van tijd de oplader losjes in de telefoon zitten. Meerdere mensen die er last van hebben?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de origineel gebruik.
Dit werkt gewoon niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjtm
Dat prijsverschil tussen die ebay aanbiedingen en de prijs van bijvoorbeeld Afuture is vrij klein. Dan ga ik toch liever voor een Nederlandse webshop. Maar als je verder zoekt kom je wel merkloze adapters tegen die je voor niet veel meer dan een eurootje uit bijv. Hongkong binnen hebt. Dit blijft echter wel een gok, zo had ik laatst namelijk eentje besteld die m'n telefoon juist leegtrok ipv oplaadde. Nu weet ik dus niet of ik pech heb gehad of dat die hele productlijn gewoon waardeloos is:
http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

minkenberg schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 11:57:

m'n telefoon juist leegtrok ipv oplaadde.
Dan moet je je stekker andersom in het stopcontact steken :+

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjtm
PaT schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:22:
[...]

Dan moet je je stekker andersom in het stopcontact steken :+
flauw :P

Iemand die wel goede ervaringen heeft met goedkope usb-laders (met een fatsoenlijk design zoals de originele nokia lader) via ebay? Zo ja, linkje graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 11:56
Ik heb nog een tip voor de genen die opzoek zijn naar een ander hoesje,
mijn blauwe was een beetje uit gelubberd.

Ik heb een S-line hoesje besteld op ebay en deze bevalt beter dan het origineel.
Er zitten ribbels aan de zijkant wat de grip ten goede komt, en het hoesje is vrij dik waardoor hij er voor zorgt dat je hem niet meer op het scherm kunt leggen. Verder is de "spiegel" ook bedekt wat ervoor zorgt dat er geen krassen op komen, wat er natuurlijk wel voor zorgt dat deze niet meer zichtbaar is :p.

Gewoon zoeken op "S-line lumia 800"
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/NEW-S-LINE-SILICONE-GEL-CASE-FITS-NOKIA-LUMIA-800-FREE-SCREEN-PROTECTOR-/00/s/NjA2WDYzNA==/$%28KGrHqFHJCME-h--7GLzBPrcVL3rJQ~~60_12.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door spNk op 16-07-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zo te zien sluiten die dingen aan de voorzijde niet heel erg mooi aan op het toestel. Je ziet nog overduidelijk de toestelkleur. Verder zien ze er wel grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 11:56
Dat klopt, maar of dat nou een nadeel is? Je ziet ten slotte je usb klepje ook gewoon, evenals je speaker.
Het is zowel onder als bovenaan een klein randje, maar in mijn geval vind ik de combo cyaan-wit toch wel mooi :).

Het is iig niet zo dat zoals mijn hoesje van deal extreme dat er aan de zijkant gewoon een grote rand zichtbaar was, gewoon omdat het waardeloze kwaliteit was :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hahaha, nou bedankt. Volgens mij heb ik dat hoesje van dealextreme net besteld. Durfde het risico wel aan voor 2,5 dollar ;)

Zou je eens een foto kunnen plaatsen hoe dat er dan in het eggie uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:18
Heeft iemand ervaring met zo'n horizontale case die je aan je broeksriem kan bevestigen ?

Bijvoorbeeld http://www.smartphoneshop...case-arezzo-black-xl.html

Het probleem is dat deze welke ik in een echte shop kan vinden allemaal te klein zijn voor de Nokia 800... dus ben een beetje bang er één online te bestellen, ook al geeft hij aan "XL".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 13:36
Is er hier iemand eigenlijk tevreden van zijn hoesje?
Ik heb zo een bugatti neopreen hoesje op dit moment maar dat is snel van zijn glorie kwijt en men lumia kan er zo uitvallen.
Iemand ervaring met een hoesje met een lipje om hem tegen te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Zijn er mensen hier die een earbud (dus geen in-ear) headset (met mic. en remote control) hebben voor hun Lumia 800? De door Nokia bijgeleverde heeft alleen een mic. maar geen volumecontrol. En de meeste die beschikbaar zijn, komen als in-ear model of er staat op "compatible with iPhone".

Momenteel heb ik een HTC RC E160 op het oog, maar ben nog niet helemaal zeker of deze wel compatibel gaat zijn, dus ik twijfel nog een beetje. }:|

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 21:07
Wie kan mij wat advies over een goede sportarmband voor de Lumia 800? Liefste met reflectoren en te gebruiken met de rubberen cover eromheen (deze wil ik er niet steeds af moeten halen). Ik heb er wel een aantal gevonden op internet, echter deze zijn de helft zo duur als ze bij een Running zaak zijn, vandaar twijfel ik aan de kwaliteit er van.
Pagina: 1 2 Laatste