Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SDewansingh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-07-2023
Hey guys (and few girls ;) ),

Bij deze wil ik me ff voorstellen ben een nieuw lid en hoop dat ik nog vele jaren hier kan bivakkeren!
Dan nu mijn eerste post/ vraag.

Er zijn de afgelopen weken ontzettend veel berichten geweest over Windows Phones, ik heb echter enkele vragen nog niet beantwoord gezien. Wellicht dat één van jullie me aan de antwoorden kan helpen?

Hoe zit het met updates van de windows phones?
1) Zijn er indicaties bekend over de tussen periodes waarin updates plaats vinden?
(om de 3 maanden, 6 maanden ?)
2) Ook hoorde ik dat Windows 8 Android gaat ondersteunen. Wat betekent dit voor de windows mobile markt?
(kunnen we switchen tussen android en windows wanneer we dat willen?)

Alvast bedankt voor de antwoorden!

gr

S. D.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:02

StrongArmLance

Endless flow

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
SDewansingh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:35:
2) Ook hoorde ik dat Windows 8 Android gaat ondersteunen. Wat betekent dit voor de windows mobile markt?
(kunnen we switchen tussen android en windows wanneer we dat willen?)
Que? Dat lijkt me heel sterk en ik zou dan ook graag eens willen weten waar je dat hebt gelezen of gehoord :)

Over de updates: de planning van MS tot nu toe is elk half jaar een update. Waarbij ze om en om een kleine en een grote update doen. De volgende update zal Tango 1 (en 2) heten en Apollo die erachter aan komt zal WP8 zijn.
Of we ook van WP7.5 (= mango) naar WP8 kunnen updaten moet denk ik nog bevestigd worden :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Zoals je kunt lezen in Het algemeen beleid is het niet nodig om je voor te stellen ;) Ook staan daarin de richtlijnen waar een topic aan moet voldoen. Omdat deze daar niet aan voldoet gaat dit topic op slot. Als je iets zoekt kun je rechts bovenin je scherm de zoekfunctie gebruiken en het forum of een gedeelte daarvan doorzoeken. Lees het algemene beleid eerst even goed door voordat je een topic start. Veel plezier toegewenst op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.