Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik dacht dat het wel leuk zo zijn om een topic te starten over toekomstige windows updates, ook handig als alles even op een rijtje staat (:.

Voor de heil van het verzamelen voeg ik Tango en apollo maar even samen.

Tango zou al in de eerste maanden van 2012 uitkomen en apollo waarschijnlijk net als mango in het najaar van 2012.

Over tango is nu uiteraard meer bekend dus daar hoor je (nu) iets meer over en is, omdat het dichter bij is, interessanter.
Elke nieuwe potentiele feature wordt met (?) aan de lijst toegevoegd.

Mocht een gezellige newswatcher geinteresseerd zijn in het (mede)updaten van deze topic dan hoor ik het graag.

Nu is er nog weinig bekend alleen dat apollo de major update wordt en tango wat kleine dingen aanpast.
Tango 1 gaat zich ook richten op de chinese markt, MS wil er voor zorgen dat tango ook loopt op dumbphones (met low specs dus)

De tango 2 update kan interessant worden door Nokia die wat nieuwe features wil toevoegen aan wp...
En an sich is er natuurlijk helemaal niet zo veel mis met symbian dus veel kan er niet misgaan.

Apollo wordt de major update en zal net als mango echt wat gaan toevoegen aan mango, misschien betere multitasking. (hoewel volgens WP7Lab zegt dat het misschien niet zo'n splash zal maken, de tango update maar misschien wel wat functies uit mango verbeterd; fast app switching dus)

Tango, een vrij oninteressante update

Tango is de update na mango, die uit twee updates gaat bestaan want 'it makes two to tango'.

Features

-Betere Game prestaties (C++)

-(?) Folders

-Thaise taal toegevoegd, leuk voor de liefhebbers ((?)120 verschillende talen, nu 35).

-(?)LTE support

-Verbeteringen voor China en India

-Bing services verbeterd voor eerder genegeerde landen (:O?)

-Functies uit mango wat verbeterd

-(?)480x320 BlackBerry style design aangepaste resolutie, nieuwe formfactors? (Deze komt nu bij Windows Phone 8, als multiple form factors)

-Content doorzoeken in WP7 http://www.wpcentral.com/...hone-tango-content-search
Also, here’s the information leaked at the MSDN seminar in Hong Kong:

1. Tango is not a major update.
2. Tango is an update to Mango.
3. Apollo will be the next major update [Read: Apollo is the next full release after mango].
4. Tango is primarily built for developing countries such as China, India and other markets. These markets are often ignored, allowing Tango to expose them to Bing. [perhaps 'and other services']
5. Manufacturers in these developing countries will launch a cheap version of Windows Phone preloaded with Tango.
Apollo, Windows Phone 8

Features

-4 scherm resoluties

-Multicore CPU

-NFC

-ActiveSync

-Verwisselbaar SD geheugen

-Windows 8 integration

-Ondertussen al op de 100,000 apps

- Minder data gebruik, IE (IE Mobile 10) gaat dezelfde compression techniek gebruiken als Opera Mini.

-BitLocker encryption

-Backward compatible apps

-Shared components with Windows 8

- Veel meer, lees er het fijne van: http://www.winsupersite.c...ws-phone-8-preview-142154 en http://pocketnow.com/wind...-windows-phone-8-detailed

[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 03-02-2012 08:56 ]

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Is het bekend of er bluetooth file exchange in een update komt?

Ik ben hierin wel geïnteresseerd, maar om de één of andere reden heeft MS dit niet verwerkt in windows phone. Wat mij betreft mag een telefoon geen smartphone heten als dit er niet op zit. Mijn Nokia 6230 van 80 jaar geleden had dit nog. Voor mij een showstopper om over te stappen van Android op WP.

Weet iemand hier meer over?

NOSIG

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 11:35
_Christiaan_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:10:
Is het bekend of er bluetooth file exchange in een update komt?

Ik ben hierin wel geïnteresseerd, maar om de één of andere reden heeft MS dit niet verwerkt in windows phone. Wat mij betreft mag een telefoon geen smartphone heten als dit er niet op zit. Mijn Nokia 6230 van 80 jaar geleden had dit nog. Voor mij een showstopper om over te stappen van Android op WP.

Weet iemand hier meer over?
blijkt uit metingen dat die feature door praktisch niemand wordt gebruikt dus kreeg geen hoge prioriteit (dat neemt niet weg dat deze functionaliteit voor jou wel belangrijk is) maar voor de grootste doelgroep dus niet.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je hebt tegenwoordig zoveel manieren om bestanden te delen dat ik het nut van overdracht via bluetooth niet zo zie eigenlijk. Bijna iedereen kan tegenwoordig wel mailen op z'n telefoon.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 11:01
CAP-Team schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:06:
Je hebt tegenwoordig zoveel manieren om bestanden te delen dat ik het nut van overdracht via bluetooth niet zo zie eigenlijk. Bijna iedereen kan tegenwoordig wel mailen op z'n telefoon.
En dat is toch een stuk minder aantrekkelijk omdat je data nu flink omlaag gegaan is... Bluetooth is gratis.

Windows Phone is goed bezig... ben benieuwd welke features mij volgend jaar kunnen overtuigen over te stappen op een Lumia.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Ben het toch niet helemaal eens dat bluetooth overbodig is. Het is gewoon gênant dat je mooie nextgen phone geen bestandjes over BT kan sturen, terwijl iedereen om je heen vrolijk zit te bluetoothen. Hardwarematig kan het. Van horen zeggen kan je wel bestandjes aan e-mails toevoegen; waarom dan niet met BT? Dit stinkt een beetje naar Apple.

Als ik recht tegenover iemand zit is het te mij te omslachtig om het via cloudservices te doen. Moet je diegene toegang geven tot jouw bestanden op de één of andere manier en het gaat via het nog altijd trage netwerk. Bovendien heeft iedereen BT en niet iedereen is lid van dezelfde cloud.

In Nederland en omstreken is het mobiele internet wel ontwikkeld maar lang niet in alle landen.

NOSIG

• StrongArmLance
  • Nu online
Ietsje bijgewerkt!

Helpen? PM

• StrongArmLance
  • Nu online
Bijgewerkt.

[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 03-02-2012 08:55 ]

Pagina: 1