Terug naar zwart, Delerium gaat weer 's naar buiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja beste mensen, buiten waar de grote CRT-monitor alleen nog maar geel licht straalt.

Er is namelijk een tijd van komen (medio 2000) en een tijd van gaan. Dat laatste is nu wel een beetje aan de orde. Al vanaf het moment dat handmatig geplukte moddereters met -2 tot +2 aan de slag gingen heb ik met grote interesse het schiften van reacties fascinerend gevonden. Het levert snel waardevolle kennis op omdat je tussen de mogelijke tienduizenden meningen snel een behulpzame kon vinden. Sindsdien heb ik tijdens mijn promotie, postdoc en werk veel te veel tijd in moderaties op de FP en hier in TMF besteedt. En alles wel een keer zien langskomen maar ook de herhalingen keer op keer wel interessant gevonden.

Helaas veranderen interesses. Het werk draait tegenwoordig als een tierelier en het blijkt dat wanneer ik mijn energie/inzet op het werk richt de resultaten op het werk net zo plezierig zijn als op TMF. Dat is helaas, want het is blijkbaar zero-sum (wat er bij het ene bijkomt gaat er van het andere af). Ik merk dat enerzijds mijn werk (moeilijke chemische projecten) buitengewoon fascinerend is en daar iets leuks te doen valt alswel op de FP eigenlijk het niveau meer mainstream lijkt te worden. Geen I-love-you-oplossingen maar frisse Android-Apple-flamewars waar ik gewoon boven zou willen staan: beide telefoons hebben hun voordelen en als iemand anders iets anders wil dan boeit dat niet (alhoewel ik Apple-voorkeur heb want ik heb ook geen zin in gezeik met technologie, ik moet iets wat gewoon werkt).
Inmiddels lijkt mijn interesse in TMF wat opgedroogd te zijn en dan is het eigenlijk logisch om er een eind aan te breien zonder als een nachtkaars uit te gaan. Dat laatste is mij immers ook gelukt in W&L dus die achievement is al unlocked.

Beste mensen, het was een leuke tijd met enerverende discussies op TMF. Alleen neem ik nu plaats op de tribune en lees voortaan gewoon mee. Uiteraard met af en toe applaus maar ik wens een eventuele opvolger veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09

Herman

FP ProMod
Bedankt voor je inzet :)

Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar in discussies heb ik wel een hoop van je geleerd. Dank voor je inzichten en antwoorden in het TMF en in DM's :)

Ik hoop dat je in het zwart TMF nog wel blijft bezoeken.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik had de laatste tijd al zo'n vermoeden dat je het wat rustiger aan deed. Is nu ook wel duidelijk te zien aan de Karmagrafiek ;) Maar het afscheid is toch nog enigszins onverwacht.

Bedankt voor je inzet en de inzichten waar ik me vaak wel in kon vinden. Hoop dat je het niet helemaal laat afweten en zo nu en dan nog eens wat post :) Veel plezier en succes gewenst!

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Bedankt voor je inzet als Mod, succes verder met alles en geniet van het mooie weer ;)

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 28-10-2011 23:40 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bedankt voor heel veel jaren werk, en succes met je experimenten in de chemie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Thanks dude 8)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

En natuurlijk hartstikke bedankt. Kunnen we niet vaak genoeg zeggen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Natuurlijk zeer bedankt voor de inzet. Ik, en ik neem aan met mij velen, heb het gewaardeerd :) De keuze die je maakt is absoluut begrijpelijk. Ik hoop je in ieder geval in het zwart zeker nog af en toe in TMF tegen te komen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
:w

Bedankt voor de samenwerking en succes!

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bedankt voor al je inzet, en veel succes en leesplezier in de toekomst :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

botoo

💀 too old to die young

Den ouden meubel * botoo :Y)

We hebben buitengewoon goed samengewerkt in alle voorbijgaande jaren en ja, aan alles komt een eind en zwart is zo slecht nog niet :)

Take care

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bedankt voor je inzet en veel succes in de chemie! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 29-10-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Succes met je werk en bedankt voor al het werk wat je hier hebt verricht!
We are going to miss you! :'(

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bedankt!!! *O* *O* *O*
Toen ik begon was jij de meest opvallende vanwege je nickname. Het duurde even voordat hij bleef hangen :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

E! * KeX

Late reactie, maar wilde me toch nog even melden om je succes in het na-TMFse te wensen. Lurk hier ook niet zo heel vaak meer dus vandaar late reply, maar zeker niet minder gemeend. :)
Pagina: 1