Toon posts:

Mijn arme K6-2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn arme K6-2 heeft 54 uren aan één stuk door moeten werken voor één OGR stub van 468,946,680,224 nodes. Gisteren kreeg ik van Stappel te horen dat de hele OGR competitie waarschijnlijk opnieuw gedaan zal moeten worden. Mijn K6-2 was al zo lang zijn best aan het doen dat ik besloten heb hem het slechte nieuws dus nog maar even niet te vertellen. En net kwam het verlossende bericht --->

[Mar 21 13:48:36 UTC] Completed OGR stub 25/1-6-14-3-16-13 (468,946,680,224 nodes)

Dan te bedenken dat hij dus eigenlijk 54 uur voor niets is bezig geweest, straks (als de OGR-25 competitie gerestart is) zal waarschijnlijk iemand anders met een stuk snellere proc dat zelfde stubje gewoon weer overnieuw gaan doorrekenen...

Al het werk voor niets en dan nog maar niet te spreken over het x aantal uren werk dat hij hiervoor al heeft uitgevoerd

Wil iemand hem alsjeblieft vertellen dat heel het OGR-restart verhaal maar een geintje is?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Het lijkt geen grap te zijn
a) het komt van de d.net lijst zelf. deze wordt vaak gemodereerd
b) het orginele bericht komt van : Dan Oetting, ook geen kleintje
c) er komt een conformatie van Bruce Wilson, waarin hij zegt : ". Our highest priority right now is correcting the problems in the client" Dus het lijkt erop dat d.net hetzelf een beetje toegeeft

Hij zegt ook dat de stats altijd valid blijven. Ik blijf dus nog even nummer 1 van DPC-OGR (oke totdat Night Fever opnieuw joint)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dan wel vaag vind, is dat ze er niets echt openbaar over hebben laten weten.
Er zijn gisteren 30,724,954 Gnodes naar D.net gestuurd... Kunnen ze niet beter even voor alle OGR deelnemers een .plan maken om te laten weten dat hun GHz-en nu eigenlijk gewoon verloren gaan omdat die stub's toch weer opnieuw moeten worden uitgegeven?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Tja, maar dan stapt iedereen over en hebben ze straks een probleem. Verder is er een goede kans dat alleen een gedeelte opnieuw moet (wat ik van de mailinglist begrepen had). Maar met een beetje geluk kunnen we straks dus ook met OGR-24 nog op 1 komen >:)

[removed]

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Ik denk niet dat ze zoveel members zullen kwijtraken trouwens.:7 Want heeeel veel mensen kraken die dingen gewoon voor de stats en het boeit hen niet zo veel wat voor code ze kraken.

Dit zal ook zeker mooi zijn voor de teams die net begonnen zijn en goed flushen. Die hoeven dan iet zo'n enorme inhaalrace te grazen.

Maar 't blijft een feit, het zijn een stel knuppels bij Dnet|:( Als ze nou even dag en n8 aan nieuwe clients en andere upgrades werken?! Daar besparen ze zich een hoop gezeur en geld mee. Plus ook nog eens het vertrouwen van de opdr8gever dat ze zouden kunnen verliezen. En dan helemaal geen Dnet meer:'(