gisteren nog "even" als pug meegedaan in een 9/10 guild group.. Ik was al 2 avonden eerder mee geweest met die groep (hoewel het toen 50/50 was) en zaten op 5/7n voordat we begonnen dus tijd voor major domo./ Wat een geweldige groep was het ook

. Het koste 5 wipes om te leren dat bij 12 slashes (en lage healing) je toch echt op tijd moet weggelopen. Daarna nog eens 5 tries voor mensen om er achter te komen dat je ook echt op tijd naar binnen moet lopen na 7 jumps, en wel op tijd weg moet lopen met de seed debuff ..
Daarna ben ik een beetje te tel kwijtgeraakt. Toen heb ik maar voorgesteld om de vertrouwde 5/7/0/7/0/7/0/7 tactiek te doen. first try was al bijna een kill, ware het niet dat 1 mage al direct bij de pull doodging en de cr al gebruikt was. Toen na 30% er weer iemand dood ging hadden dus geen rezz meer. Toch wel jammer om dan door dps gebrek op 3% te wipen.
DPS gebrek op normal? ja idd.. 2x arcane mages (beiden bijna full 378 geared) avarage dps: 11k

ik stond op m'n alt bovenaan met een magere 17k

gemiddelde dps, 13k
Het voelde wel goed om vervolgens bij de 3de try met de andere tactiek wel de kill te krijgen.
Bijna elke pull overaggrode ik de tank wel en moet ik me inhouden, en bij een van de tries was de baas gek aan het dansen tussen mij, de tank en de shaman

zag er erg humoristisch uit.
Nu heb ik op de m'n main ook wel problemen dat ik erg moet uitkijken met m'n aggro op domo hc, maar dat komt omdat ik dan ook buiten de group sta en die concentration buff krijg. Maar als hunter kan je dan tenminste nog md'en. Als warrior kan je alleen maar je duimen draaien.
Ik begrijp nu pas daarom top guilds zo zaten te klagen over aggro problemen op majordomo hc pre-nerf, pre-thread bonus. Toen moest je nog top dps doen om een kill te krijgen. Terwijl ik nou niet echt top dps doe en nu al tegen de thead buffed tank aanloop.