Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Joomla 1.5x user access backend regelen

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Onderwerpen

• londemanmp
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-11 11:01
Goedenavond,

sinds enkele tijd draai ik naar alle tevredenheid Joomla 1.5x welke door 1 Super Administrator wordt bijgehouden.

nu zou ik graag 1 gebruiker toevoegen ( niet in groep ) die ook sommige dingen mogen aanpassen maar niet alles mogen.

nu weet ik dat je dit in het gebruikerspaneel kan aangeven, maar wil eigenlijk dat ze 1 artikel mogen en kunnen aanpassen ( meerdere mogen ze wel zien maar kunnen ze niet aanpassen )

een component toevoegen die dit allemaal regelt heb ik al eens naar gekeken alleen moet je voor degene die wel werkt dik betalen, terwijl joomla een open source is.

hoor graag hoe ik dit kan aanpassen.

Alvast bedankt.

Marcel

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
quote:
londemanmp schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:33:

een component toevoegen die dit allemaal regelt heb ik al eens naar gekeken alleen moet je voor degene die wel werkt dik betalen, terwijl joomla een open source is.
Waarom is dat zo raar? Open source betekent niet automatisch dat het gratis is. Goed programmeerwerk heeft een prijs.

Overigens denk ik dat je beter geholpen wordt als je op een specifiek Joomla! forum, aangezien je vraag niet gaat over zelf programmeren maar om de werking van een programma.

zcflevo.nl

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

DT Doktersteam / Moderator DevschuurŽ

^ Romeinse 3 ja!

quote:
londemanmp schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:33:
hoor graag hoe ik dit kan aanpassen.
Dit is een zgn. scriptrequest; in de Devschuur hebben we het, inderdaad, over zélf programmeren. Voor een antwoord op je vraag kun je denk ik beter op zoek gaan Joomla Support en anders [Ervaringen] Joomla CMS

Mistakes happen. It's the mistakes inside a For Loop that are a real problem - Scott Hanselman.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*