Welke videokaart past het beste bij mijn setup?

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen0z
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-08-2024
Hallo,

Mijn videokaart is onlangs kapot gegaan. Ik zoek nu naar een nieuwe videokaart die bij mijn oude pc past. Ik verwacht van deze videokaart dat die net zo goed of beter is dan de 4850. Ik ben bereid om ongeveer 100 euro aan deze nieuwe videokaart uit te geven (Tweede hands is ook mogelijk). Deze onderdelen zitten op dit moment in mijn pc:

Processor: Intel Core 2 Duo E8400
Voeding: Cooler Master Real Power M520
Moederbord:Gigabyte S-series, EP45-DS3
Geheugen: Kingston ValueRAM 4GB (2x 2GB) DDR2
Harde schijf: Samsung Spinpoint F1 640GB
Flash-lezer: Interne cardreader

Ik vroeg mij af of jullie zo behulpzaam wilde zijn om mij hierbij te woord te staan.

alvast bedankt,

Coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

ik denk aan een leuke 6770.
trekt zon beetje alle nieuwe games nog op medium/high, net als de rest van het systeem.

edit: zit je niet in een subsectie die er totaal niet bij past? vraag het bij de grafische kaarten subforum ;) is ook een topic voor dacht ik

[ Voor 38% gewijzigd door Fordox op 23-10-2011 21:31 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Vragen met betrekking tot videokaarten horen vanzelfsprekend in Videokaarten & Beeldschermen.
Aldaar kun je om te beginnen terecht in **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Neem dat dus eerst eens rustig door en als je dan nog steeds een topic nodig hebt om tot een antwoord te komen, zorg er dan voor dat deze voldoet aan de eisen zoals vermeld in Het algemeen beleid. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.