Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn HTC Sensation net 1 dag. Super goede en leuke telefoon maar liep zojuist tegen een probleem aan waar ik zeer ontevreden over ben. Ik downloadde het spel Ninjump begon dit te spelen en na 30 seconden tripte mijn beeldscherm hem. Vervolgens ging ik terug naar de home screen en deze was helemaal wazig geworden. Met aan en uit zetten kan ik het probleem wel verhelpen maar soms ook niet. Iemand enig idee of dit een fout is in mijn telefoon of het spel?

mvg

Joost Vervaet

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10 21:24
Als je het spel de-installeerd, is het probleem er dan ook nog?

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 22:19
Misschien beter om dit hier te plaatsen: [HTC Sensation (XE)]: Ervaringen & Discussie (Deel 5)

Heb je al geprobeerd hem een hard reset te geven?
is het alleen bij 1 spel?

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 12:41

PhilipvD

Ondertiteld

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad (ook Sensation). Met precies dezelfde game (Ninjump), alle schermen van Sense waren 'wazig'. Alle andere apps/menu's e.d. gaven goed beeld.
Heb de telefoon toen opnieuw opgestart en Ninjump verwijderd. Probleem niet meer gehad dus klinkt erg als een probleem dat door deze game wordt veroorzaakt.

---

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Ik heb het ook hoor...alleen met een andere app dan hierboven beschreven. Ik heb het met de game Cordy, inderdaad wordt de game wazig en crasht soms zelfs...heb een keer gehad dat de Sensation erdoor uitviel. Verder worden inderdaad de homescreens wazig maar blijven de menu's helder. Het forced closen van HTC Sense werkt ook niet en mijn telefoon sluit zelfs soms niet af, dus dan maar de batterij eruit.
Heb de ontwikkelaars van Cordy er al een tijdje geleden over gemaild, zij melden dat het aan een update van de Sensation ligt en dat het een bekend probleem is bij HTC en dat HTC er aan werkt...ben wel benieuwd dus....

EDIT: een vriend van mij heeft een Sensation XE en daar werkt Cordy wel gewoon zonder dit allemaal te veroorzaken. Vreemd...

[ Voor 9% gewijzigd door Hayo op 23-10-2011 22:14 ]

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Lijkt me bijna een GPU faal?
Pagina: 1