Zou dit een goed tablet zijn of gewoon geld verspilling?

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03-2024
Bij een abonoment op de morgen via cjp kun je er een tablet bij krijgen.
Dit tablet is het LENCO TAB-701. Ik weet bijna niets van tablets. is dit totale brol? Of is deze het overwegen waagt? Die tablet kost 84 euro boven de standaard prijs van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-08 00:02

ItaloMike

il Liquidatore

Volgens mij zit er geen Android market op (overigens is dit wel via een omweggetje te installaren) en is versie 2.1 een vrij verouderde versie van Android..

Wat betreft hardware kan ik het niet zeggen, erg beknopte informatie.. Het ligt er dus hel erg aan waarvoor je het wil gaan gebruiken; wat nieuwere/uitgebreidere spellen zullen lastiger gaan, maar internetten is ie waarcshijnlijk snel zat voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10
Hmm... Een Archos 7HT V2 met een camera of een Arnova 7G2 met verkeerde specs? Ik zou gewoon even hun mailen en vragen of het de Arnova 7G2 of een Archos 7HT V2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
Van een scherm van 800x480 op 7" wordt ik ook niet bepaald vrolijk, dat heeft mijn Desire Z op 3,7" ook.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03-2024
Oke dan zal ik deze maar laten gaan.
Naar wat ik van jullie hoor lijkt deze gewone duurkoop.
Bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

hndrk schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:37:
Die tablet kost 84 euro boven de standaard prijs van het abonnement.
Voor dat geld koop je ook een [Ervaringen] YARVIK TAB211 tablet pc dus dit lijkt me geen bijzondere aanbieding..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat hier een slot op. We verwachten op GoT dat gebruikers eigen inzet tonen, en dat is uit deze topicstart in het totaal niet te zien.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.