de ene tweaker had hetzelfde model en kleur eerder gereserveerd, en geen mail. dus ze doen loten. nu dus 100% zekerJoepv schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:08:
Of ze hebben geen 16 maar wel 32ers binnen gekregen
Heb geen mail gekregen vanuit Oberhausen en Keulen helaas. Volgende week vrijdag een nieuwe poging.
Misschien heeft de eerste te vroeg besteld. Dus voor 9:00, en daarom niet meegenomen. De site gaat open om 9:00 lokale computertijd. Misschien bij mij ook, ondanks dat ik zeker weer dat het 9:00 was op m'n iphone, welke goed loopt mbv internet. Morgen toch maar gokken op 9:01.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:01:
[...]
zozo, dus toch random....nu weten we het dus zeker
Tof, de reservering die ik voor mijn moeder heb gedaan is er doorheen gekomen: 16 GB zwart.
Dit was direct om 9.00 u. De reservering voor mezelf, 32 GB zwart direct er achteraan, helaas niet.
Maar toch leuk dat het gedeeltelijk gelukt is
Eigenlijk wel leuk deze dagelijkse gratis loterij (behalve als je wint, dan wordt het opeens duur
). Morgen weer meespelen.
Dit was direct om 9.00 u. De reservering voor mezelf, 32 GB zwart direct er achteraan, helaas niet.
Maar toch leuk dat het gedeeltelijk gelukt is
Ook mail dus gehad? Ik heb ook om 9 uur exact wit besteld, duidelijk dus dat ze random doen....kx22 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:05:
Ik heb 16gb wit en om 9:00 besteld. Even kijken hoe laat ik morgen wil ophalen.
Verwijderd
Top! 16GB zwart besteld, morgen ophalen
Wel pas in de middag een reservering geplaatst, redelijk random dus.
Voila. Dus random idd!! Ik zet morgen niet meer een wekkerVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:12:
Top! 16GB zwart besteld, morgen ophalenWel pas in de middag een reservering geplaatst, redelijk random dus.
Helemaal random kan het niet zijn, want iedereen die een e-mail heeft gehad, heeft toch om 9 u of direct erna gereserveerd. Het is duidelijk niet zo dat ze reserveringen van over de hele dag bekijken en er daar enkele uit pikken.
Edit: net tijdens het tikken van deze post meldt zich natuurlijk de eerste die ruim na 9 u heeft gereserveerd
Edit: net tijdens het tikken van deze post meldt zich natuurlijk de eerste die ruim na 9 u heeft gereserveerd
[ Voor 21% gewijzigd door Basket Kees op 05-10-2012 22:14 ]
Dus wel...ik heb exact om 9 uur reservering geplaatst, klokslag 9 uur..iemand anders heeft er wel.Ik Keessie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:13:
Helemaal random kan het niet zijn, want iedereen die een e-mail heeft gehad, heeft toch om 9 u of direct erna gereserveerd. Het is duidelijk niet zo dat ze reserveringen van over de hele dag bekijken en er daar enkele uit pikken.
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 05-10-2012 22:14 ]
Hoe laat in de middag?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:12:
Top! 16GB zwart besteld, morgen ophalenWel pas in de middag een reservering geplaatst, redelijk random dus.
Ja, hoe laat? Ik wil namelijk ook een 16zwart
Sig
Verwijderd
Rond een uurtje of 2. Het lukte mij echter niet via de computer. Ik belde dus de store om te vragen of het een bekend probleem was. Toen hadden ze voor mij de reservering geplaatst
Heel apart...Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:17:
[...]
Rond een uurtje of 2. Het lukte mij echter niet via de computer. Ik belde dus de store om te vragen of het een bekend probleem was. Toen hadden ze voor mij de reservering geplaatst
Verwijderd
De medewerker zei dat hij het via de normale website ging proberenIk Keessie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:41:
Ah, een uitzondering dus. Ik geloof weer in mijn 'alleen maar rond 9 u reserveringen'-theorie
Ik heb nu 2x een poging tot reserveren gedaan maar geen mail gehad. Wel heb ik vandaag de iPhone 5 eindelijk in het echie gezien. Hij is echt superfraai.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ik al 4 keer geprobeerd deze weekBushalte schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:58:
Ik heb nu 2x een poging tot reserveren gedaan maar geen mail gehad. Wel heb ik vandaag de iPhone 5 eindelijk in het echie gezien. Hij is echt superfraai.
Verwijderd
Ben wel benieuwd hoe hun selecteren. Heb zelf een zwarte simlockvrij stip 9 uur gereserveerd maar zie hier en op iPhoneclub mensen die hem 2 min en 5 min na 9 gereserveerd en een mail gekregen.
gewoon geloot, kan niet anders. heb ook stipt 9 uur een witte 16 gb gereserveerd, niks gekregenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:04:
Ben wel benieuwd hoe hun selecteren. Heb zelf een zwarte simlockvrij stip 9 uur gereserveerd maar zie hier en op iPhoneclub mensen die hem 2 min en 5 min na 9 gereserveerd en een mail gekregen.
In ieder geval goed om te horen dat er weer nieuwe voorraad binnen is. Jammer dat mijn reservering niet is behandeld, maar morgen gewoon weer proberen.
Ik blijf het gewoon net zo lang proberen totdat mijn order op Apple.nl binnen is :-)
Ik blijf het gewoon net zo lang proberen totdat mijn order op Apple.nl binnen is :-)
PSN: Rich_E1988
Laten we het zo zeggen: er zijn meer uitleveringen naar mensen die rond 9 uur reserveren dan later dan 9:05. Ik was er zelf heel vroeg bij. Vanaf 8:59 hele tijd refreshen.
Ligt ook aan hoeveel je wilt. Als je 2 wilt, is de kans groter dat je niet krijgt. Is er trouwens iemand doorgekomen die 2 heeft besteld?
Ligt ook aan hoeveel je wilt. Als je 2 wilt, is de kans groter dat je niet krijgt. Is er trouwens iemand doorgekomen die 2 heeft besteld?
had je ook stipt om 9 uur besteld? en geen te pakken?kx22 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:41:
Laten we het zo zeggen: er zijn meer uitleveringen naar mensen die rond 9 uur reserveren dan later dan 9:05. Ik was er zelf heel vroeg bij. Vanaf 8:59 hele tijd refreshen.
Ik ken meerdere mensen die binnen zo'n 30 sec na 9 uur hebben gereserveerd en die hebben ook niks gehad.
Sig
Ik ben al lang blij dat ze uberhaupt losse toestellen verkopen aan reserveringen 
Komt er van zelf een dag dat ik er bij zit, zal je zien dat dat precies een dag is dat ik niet naar Amsterdam kan rijden
Komt er van zelf een dag dat ik er bij zit, zal je zien dat dat precies een dag is dat ik niet naar Amsterdam kan rijden

is dus gewoon willekeurig lootjes trekken dustreative schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:44:
Ik ken meerdere mensen die binnen zo'n 30 sec na 9 uur hebben gereserveerd en die hebben ook niks gehad.
Ik heb wel eentje weten te krijgen. Een witte 16GB. Gister had ik op 2 witte 16GB ingezet, maar vandaag wilde ik het rustig aan doen. De andere komt wel via de Apple Online Store.
hoe laat besteld? Klinkt wel als een leuke voorraad wat ze dus hadden binnen gekregen..kx22 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:49:
Ik heb wel eentje weten te krijgen. Een witte 16GB. Gister had ik op 2 witte 16GB ingezet, maar vandaag wilde ik het rustig aan doen. De andere komt wel via de Apple Online Store.
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 06-10-2012 00:50 ]
Yesss!! Morgen mijn iphone 5 32gb zwart ophalen bij de apple store in amsterdam...
ik had om 9 uur gereserveerd en mag morgen middag mijn iphonr afhalen joehoe!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Empo op 06-10-2012 01:00 ]
JaloersEmpo schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:00:
Yesss!! Morgen mijn iphone 5 32gb zwart ophalen bij de apple store in amsterdam...
Zelfde model, eerste minuut na 9, helaas niks voor mij. Morgen in de stad maar eens kijken of ik er ergens 1 kan vasthouden
bij sommigen gaat het dus om seconde werk, denk het dus niet hahapposthoorn schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:02:
[...]
Jaloers![]()
Zelfde model, eerste minuut na 9, helaas niks voor mij. Morgen in de stad maar eens kijken of ik er ergens 1 kan vasthouden
van harte mensen die uitgeloot zijn
wegens ziekte heb ik mezelf maar niet ingeschreven dus wacht maar (on)geduldig af
wegens ziekte heb ik mezelf maar niet ingeschreven dus wacht maar (on)geduldig af
Toen mijn reservering afgerond was was het 9:01
Het scheelde waarschijnlijk heel weinig...iig ben ik morgen een gelukkige iphone 5 owner
Eerste dag dat ik niet reserveer, gvd
You and I have memories longer than the road ahead
Ook weer gereserveerd
2x een reservering voor 1 toestel binnen 30 seconden
ik denk dat ze dat er uit pikken....zou dat niet doenalwinus schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:01:
Ook weer gereserveerd2x een reservering voor 1 toestel binnen 30 seconden
Kunnen jullie trouwens ook niet meer reserveren in Duitsland?
PSN: Rich_E1988
2 verschillende email adressen. En bovendien mag je 2 stuks reserveren. Wat is er dan mis met 2 keer 1 toestel reserveren?alwaysleft schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:02:
[...]
ik denk dat ze dat er uit pikken....zou dat niet doen
ze kunnen vanaf ip adres zien dat je meerdere toestellen doet reserveren, kunnen ze zo eruit pikkenalwinus schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:05:
[...]
2 verschillende email adressen. En bovendien mag je 2 stuks reserveren. Wat is er dan mis met 2 keer 1 toestel reserveren?
en dan nog? Nog steeds niet meer dan 2 stuks. En denk je echt dat ze zoveel moeite gaan doen? Die site werkt ook nog maar eens half
nope, werkt niet idd: https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhoneRichi E. schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:04:
Kunnen jullie trouwens ook niet meer reserveren in Duitsland?
Eigenlijk waanzin dat we ons zo in bochten moeten wringen om 700 Euro uit te mogen geven....
Toch heb ik het ook gedaan. De Samsung Galaxy SIII is ook een mooi toestel en goed te verkrijgen, maar nu ik zowel ios als android heb gebruikt, prefereer ik toch IOS...
Op hoop van zege
Toch heb ik het ook gedaan. De Samsung Galaxy SIII is ook een mooi toestel en goed te verkrijgen, maar nu ik zowel ios als android heb gebruikt, prefereer ik toch IOS...
Op hoop van zege
yep, en dit helpt ook niet mee: http://www.iphoneclub.nl/...liteitscontrole-iphone-5/E-smile schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:09:
Eigenlijk waanzin dat we ons zo in bochten moeten wringen om 700 Euro uit te mogen geven....
Op hoop van zege
Maar goed,
De fabrieken van Samsung zullen het ook niet echt moeten hebben van arbeidsvoorwaarden...
Samsung zit ook bij Foxconn. Niet geheel omdat ze ook eigen fabrieken hebben Maar laatst stond Samsung ook in het nieuws voor kinderarbeid. Het zijn allemaal bedrijven die hun winst willen maximaliseren!
[ Voor 76% gewijzigd door alwinus op 06-10-2012 09:19 ]
Dit artikel spreekt het tegen.alwaysleft schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:10:
[...]
yep, en dit helpt ook niet mee: http://www.iphoneclub.nl/...liteitscontrole-iphone-5/
Sig
Verwijderd
In Duitsland is niet te reserveren omdat de Apple Stores op zondag dicht zijn, logisch dus. Eerst volgende mogelijkheid om de iPhones op te halen in Duitsland is dinsdag. Maar denk dat ook niks in Nederland binnen komt op zaterdag 
Tevens heeft morgen reserveren geen enkele zin, ken geen enkele zaak waar op zondag iets van voorraad komt
Tevens heeft morgen reserveren geen enkele zin, ken geen enkele zaak waar op zondag iets van voorraad komt
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 09:52 ]
Of misschien een 4e episode van Bob Marley?Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:05:
Kunnen mensen die hun iPhone vandaag gaan ophalen, even vragen of er nog voorraad komt vandaag en morgen in Amsterdam! thanx
Sig
Gezien de hype lijkt het mij voor Apple slim om de voorraad te verdelen over een aantal dagen… Ze krijgen dan immers langer aandacht zolang hij toch nog niet leverbaar is.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:05:
Kunnen mensen die hun iPhone vandaag gaan ophalen, even vragen of er nog voorraad komt vandaag en morgen in Amsterdam! thanx
Ik heb zelf het vermoeden dat 2x reserveren vanaf 1 ip of naar 1 email adres niet werkt (Gisteren voor 9:01 een 16GB wit en 32GB wit besteld, geen succes).
Begrijp ik nou goed dat als je vlak na 9u een reservering plaatst op Apple.nl dat je dan geluk kan hebben dat je meteen je iPhone kan ophalen? Als dat echt zo is vind ik dat vrij bizar, wat is er gebeurd met mijn reservering (16GB Black) gedaan op de launchdag?
Die reservering die je gemaakt hebt door gebruik te maken van een systeem die nog op non actief stond maar waar jij jezelf toegang tot hebt verleend door de url aan te passen is niks mee gedaan.monnick schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:52:
Begrijp ik nou goed dat als je vlak na 9u een reservering plaatst op Apple.nl dat je dan geluk kan hebben dat je meteen je iPhone kan ophalen? Als dat echt zo is vind ik dat vrij bizar, wat is er gebeurd met mijn reservering (16GB Black) gedaan op de launchdag?
Bovendien staat er op de website en toen ook dat als je geen email ontvangt voor 9u dat je reservering vervalt en je het de volgende dag opnieuw moet proberen
Met andere woorden: je hebt nooit een reservering geplaatst.
Sig
Zijn er überhaupt mensen hier die een reservering bemachtigd hebben en deze reservering op een veel later tijdstip geplaatst hebben ?
Het lijkt er toch wel sterk op dat men alleen de vroege reserveringen mee neemt ...
Het lijkt er toch wel sterk op dat men alleen de vroege reserveringen mee neemt ...
Degenen die antwoord van Apple hebben gekregen dat ze langs mogen komen, hadden die gekozen voor 'vast' (met abo) of 'simlockvrij' ? Dat zie ik ze namelijk niet vermelden.
En ben je opgebeld door Apple, of krijg je een mail?
heb natuurlijk een telefoontje gepleegd..
ze blijven houden dat de reservering het enige is wat je kunt doen...
of het om een loting exact gaat of wie het eerst reserveert die het eerst krijgt, twijfelde meneer heel erg...
Morgen in elk geval is Amsterdam open, dus het kan zijn dat we morgen er 1 kunnen halen...
------------------------------------------------------------
volg me twiiter: @aviidotcom :-D
ze blijven houden dat de reservering het enige is wat je kunt doen...
of het om een loting exact gaat of wie het eerst reserveert die het eerst krijgt, twijfelde meneer heel erg...
Morgen in elk geval is Amsterdam open, dus het kan zijn dat we morgen er 1 kunnen halen...
------------------------------------------------------------
volg me twiiter: @aviidotcom :-D
99.8% hebben SimLock Vrij gereserveerd als je zo lees op beide grote forums...Mr. Jinx schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:32:
Degenen die antwoord van Apple hebben gekregen dat ze langs mogen komen, hadden die gekozen voor 'vast' (met abo) of 'simlockvrij' ? Dat zie ik ze namelijk niet vermelden.
Er zijn zelfs een tiental mensen geweest die icm Abonnement gereserveerd hebben en Niets hebben gehoord van Apple

Een vriendin en een vriend van mij hebben afgelopen week gewoon een iPhone 5 kunnen halen bij de Apple store, die op voorraad was. Is er op het moment weer een voorraad of zijn dit gecancelde reserveringen die meteen meegenomen kunnen worden?
Net mijn witte iphone 5 opgehaald. Op de vraag hoe het zat met die reseveringen: het is niet persee Fifo, maar degene die om 9 uur bestellen maken wel grotere kans. Elke dag krijgen ze voorraad en alles is voor abonnement. Alles wat rond 7/8 uur overblijft is voor degene die een reservering hebben gemaakt. Echter zijn er ook klanten geweest die gewoon los eentje kunnen kopen, omdat er nog voorraad is. Dus als je tussen de tijdstip van net voor het mailen komt.... Dan is er een kans....
Ik heb hem nu maar gereserveerd via de reservering pagina van Apple, ik merk wel wanneer er 1 beschikbaar is. Mocht ik voor 9 nog geen mailtje hebben, dan reserveer ik opnieuw ;-)
Ik heb hem vandaag ook op kunnen halen! Ik heb voor jullie nogmaals navraag gedaan en het gaat wel echt fifo inderdaad. En heel veel geluk hebben want de voorraad was HEEL erg klein elke dag.
Ik heb zojuist mijn iphone 5 32 gb opgehaald. Ik heb 3 iphones mogen uitpakken. De eerste 2 hadden beide last van scuffing terwijl de eerste niet eens opstartte...De derde was enigzins schadevrij... Trouwens er wordt aangeraden om te blijven reserveren. Maar mijn excuses voor het openen van 2 iphones , die worden immers niet meer verkocht, tenzij je het niet erg vindt om 800 euro neer te leggen voor een beschadigd toestel...
Het komt erop neer dat een iPhone 5 bestellen op dit moment alleen verstandig is direct bij de carriers (of eventueel via bekende kanalen daarvoor zoals belcompany, coolblue e.d.) en Apple.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik snap werkelijk niksvan jouw reactie. Ik heb gewoon via de officiele weg de nieuwe iPhone besteld via Apple.nl, mijn betaling is verwerkt en de uitleverdatum staat momenteel op 23-30 oktober. Wat is nou precies het verhaal achter die bestelling vlak na 9u plaatsen?HitDyl schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Die reservering die je gemaakt hebt door gebruik te maken van een systeem die nog op non actief stond maar waar jij jezelf toegang tot hebt verleend door de url aan te passen is niks mee gedaan.
Bovendien staat er op de website en toen ook dat als je geen email ontvangt voor 9u dat je reservering vervalt en je het de volgende dag opnieuw moet proberen
Volgens mij worden hier bestelling en reservering door elkaar gehaald...
HitDyl heeft het over het reserverings systeem van de Apple store in A'dam, jij over de online Apple store.monnick schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:19:
[...]
Ik snap werkelijk niksvan jouw reactie. Ik heb gewoon via de officiele weg de nieuwe iPhone besteld via Apple.nl, mijn betaling is verwerkt en de uitleverdatum staat momenteel op 23-30 oktober. Wat is nou precies het verhaal achter die bestelling vlak na 9u plaatsen?
Als je online besteld, bestel je bij de online store welke los staat van de store in A'dam.
Voor de orders bij de online store is er nu een wachttijd van 3 tot 4 weken, maar als je besteld weet je zeker dat je hem krijgt.
Bij de Apple store in A'dam komt steeds weer een kleine voorraad binnen, je kan elke dag tussen 09:00 en 17:00 een "reservering" plaatsen (via Apple.nl) voor een toestel, mochten ze dan een toestel binnen krijgen en ze loten er 1 voor je uit (er zijn uiteraard meer reserveringen dan toestellen) krijg je een mailtje dat je hem de volgende dag kan ophalen.
Krijg je geen mailtje, moet je de volgende dag opnieuw een "reservering" plaatsen.
2 aparte system en winkels dus eigenlijk
Ik wed persoonlijk op beide paarden, ik heb op de release dag meteen bij de online store besteld en een verwachte leverdatum van tussen de 23 en 29 oktober, ook probeer ik elke dag een toestel bij de Apple store in A'dam te reserveren, mocht dat lukken kan ik de online order annuleren.
[ Voor 11% gewijzigd door BreeeZe op 06-10-2012 18:46 ]
Dus morgen ochtend om 9 uur zou ik eventueel opnieuw een reservering moeten plaatsen, mocht ik vanavond voor 21:00 geen mailtje hebben gehad?
Als het zo gaat, dan begrijp ik het
Als het zo gaat, dan begrijp ik het
Verwijderd
Creditcard of bankoverschrijving, levertijd is dan 3-4 wekenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:15:
Als je besteld moet je dan meteen betalen en hoe moet je dan betalen?
Verwijderd
Nee wordt thuisbezorgd, webshop héVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:19:
Kun je hem dan ook ophalen over 3-4 weken ik wil hem meteen zien (skuffs)
Verwijderd
Kun je hem dan misschien reserveren en over bijvoorbeeld 2 weken ophalen? Ik ben namelijk pas over 2 weken terug in Nederland.
Nee. Als je reserveert en je krijgt op diezelfde dag een mail, moet je hem de dag erna ophalen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:34:
Kun je hem dan misschien reserveren en over bijvoorbeeld 2 weken ophalen? Ik ben namelijk pas over 2 weken terug in Nederland.
Idd dan moet je m de dag erna ophalen, je kunt nog wel de tijd aangeven. EN niet vergeten geldige ID mee te nemen.
Persoonlijke note: mijn iPhone laat nog wel even op zich wachten; deze week met 2 auto's pech gehad, wat ik had gereserveerd zal toch eerst daarheen moeten
Persoonlijke note: mijn iPhone laat nog wel even op zich wachten; deze week met 2 auto's pech gehad, wat ik had gereserveerd zal toch eerst daarheen moeten
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
nope, niksVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:22:
Geen mail aan de stilte te zien?
Yay, ik kan morgen een gereserveerde zwarte iPhone 5 ophalen in de Apple store Amsterdam. Weet hier iemand of ze daar ook VF nano sims hebben?
Tot hoe laat kan je een mail verwachten dan?
Tot 21:00, de mijne kwam om 19:41..E-smile schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:45:
Tot hoe laat kan je een mail verwachten dan?
los of icm abo?Recoil schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:45:
Yay, ik kan morgen een gereserveerde zwarte iPhone 5 ophalen in de Apple store Amsterdam. Weet hier iemand of ze daar ook VF nano sims hebben?
Begin me best te irriteren aan de gang van zaken bij Apple... Ik geef het nog 2 maal een kans en daarna wordt het een samsung.
Gefeliciteerd !
Hoe laat heb je de reservering ingevuld?
Recoil, heb je je maar een keer gemeld voor een reservering? En voor welk model ben je gegaan?
Verwijderd
Vandaag waren er ruim genoeg voorraad voor mensen die een abbo erbij willen. Voor de losse verkoop hadden ze niks meer, dus is onwaarschijnlijk als je een losse heb besteld dat je vandaag een mail heb gekregen.
Doe dat nou maar meteen scheelt je zo al 200 euroE-smile schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:52:
Begin me best te irriteren aan de gang van zaken bij Apple... Ik geef het nog 2 maal een kans en daarna wordt het een samsung.
Burp
Of houd je geld in je zak en koop er een zodra hij een beetje fatsoenlijk leverbaar is.Wii4all schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:15:
[...]
Doe dat nou maar meteen scheelt je zo al 200 euro
XboxLive: Dave 130R
Hebben ze ja. Ik kreeg er 1 mee op 28 september.Recoil schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:45:
De halve wereld wil een iPhone, heb geduld. Maar als jij dat niet over hebt voor een iPhone 5 neem er dan aub ook geen één maar ga hier niet lopen zeiken.E-smile schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:52:
Let op: De halve wereld is niet letterlijk
Tevens als je het nieuws een beetje volgt is Apple al volop bezig chinezen te pushen harder te werken en draaien de fabrieken op volle capaciteit, nadeel hier van zijn stakingen en gefrustreerde werknemers die met de telefoons smijten (Wel letterlijk)
Ik heb hem inderdaad met verlenging gereserveerd, abo dus. Het 16 gb model, de reservering maakte ik om 10.00
Thanks MarcoC!
Thanks MarcoC!
[ Voor 7% gewijzigd door Recoil op 06-10-2012 23:40 ]
Sinds wanneer bepaal jij wat ik wel of niet zou moeten doen?HitDyl schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:35:
[...]
De halve wereld wil een iPhone, heb geduld. Maar als jij dat niet over hebt voor een iPhone 5 neem er dan aub ook geen één maar ga hier niet lopen zeiken.
.....
Als ik wil zeiken ga ik zeiken. Jij bent niet verplicht mijn gezeik te lezen en je hoeft er helemaal niet op te reageren als je er niet van gediend bent!
Maar goed, kennelijk is een deel van het bestaan van dit soort forums gerechtvaardigd door zeikerds zoals ik ben en grotere zeikerds die zeikend reageren op mijn soort
Wordt een dagelijkse ritme:Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:01:
en weer gereserveerd, toch iedere dag maar doen he
Opstaan, douchen, aankleden, iphone reserveren, ontbijten, tanden poetsen...
Ach ja... we blijven lekker bezigVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:01:
en weer gereserveerd, toch iedere dag maar doen he

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
ik denk dat apple amsterdam je toch graag hiermee ziet

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.