Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo lieve mensen

ik heb hier een adroid tablet liggen die niet verder gaat dan het opstartscherm.
dus zat ik eraan te denken om android 2.3 er opnieuw op te zetten.
kan dit zomaar of gaat dit een boel moeilijkheden opleveren?

ik hoor het graag.

Verwijderd

Hoi, ik heb hetzelfde voor maar kan geen firmware vinden voor deze tablet. Heb jij een copie van de originele firmware? In de manual staat vermeld dat je deze zou kunnen vinden op de website qware.info, maar dat klopt dus niet ...

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:03
Het zomaar er opnieuw opzetten gaat erg lastig worden... Overigens is voor deze tablet inderdaad niet makkelijk firmware te vinden, je zal zelf even op zoek moeten. Hier op het forum is ook niet veel te vinden over de tablet.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum! :)
ik heb hier een adroid tablet liggen die niet verder gaat dan het opstartscherm.
dus zat ik eraan te denken om android 2.3 er opnieuw op te zetten.
kan dit zomaar of gaat dit een boel moeilijkheden opleveren?

ik hoor het graag.
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17

JK

Kijk eens bij Yarvik.com bij de TAB250. Ik heb een gevoel dat de Qare Tablet PC Pro 2 en de TAB250 hetzelfde zijn. In die handleiding staat hoe je 'm kan resetten naar fabriekswaarden. Wie weet lukt het om dan verder dan het startscherm te komen. Overigens is er een 'algemeen' topic, al staat daar nog niet zoveel in.

[Intertoys] Qware 7 inch Pro2 tablet

• JoeyWortel
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
Hoi
Ik heb net de jarvic reset procedure voor reseten geprobeerd (power on en volume 20 seconden indrukken) en dat werkt ook op de qware pro
Alleen de versie van de qware is hoger dan in de instrukties van de jarvik
Ik heb alleen de cache gereset en niet de factory waarden
Mag jij proberen

Suc6
Pagina: 1