Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XS4all ligt eruit?

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

• BBenedictus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 21:35
Momenteel ligt van ons bedrijf een website eruit.. maar ik ook de site XS4all niet bereiken.. zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Onze internetlijn gaat via glasvezel van KPN...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Ideale site om te kijken of het aan jou ligt of dat iedereen er last van heeft.

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 09:34

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
XS4All heeft al de hele dag problemen. Sommige NL sites zijn te benaderen, andere niet. Buitenlandse IP's zijn voor ons zo goed als onbereikbaar. Op https://www.xs4all.nl/nie...storingen&id=5941&taal=nl melden ze een 'netwerkstoring'...

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Colocation services liggen er ook uit. Fijn is dat dan :'(

• ikbenmelle
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 18:25

ikbenmelle

Front-end javascript developer

Ah dat kan verklaren waarom ik zo'n slechte constant wegvallende verbinding heb sinds het begin van de dag hier in Heumen..

Verwijderd

Mijn verbinding in Limburg is ook al de hele morgen moeilijk aan het doen, dacht dat het aan mij lag want XS4ALL werkt altijd.

Maar misschien heeft het er niets mee te maken.

[edit] Ok, netwerkstoring dus.

XS4ALL diensten verminderd bereikbaar door netwerkstoring (20-10-2011)

gemeld door Jelle op 20-10-2011, 09:49
begintijd: 05:00, duur: onbekend

Als gevolg van een netwerkstoring, zijn een aantal XS4ALL diensten op dit moment verminderd bereikbaar of trager dan normaal. Door deze storing, kan de wachttijd via de telefonische ingangen van XS4ALL op dit moment langer zijn dan u gewend bent.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 12:44 ]

• BBenedictus
Typisch dat dit nog niet eens op de frontpage staat van tweakers.net..
In elk geval hopen dat ze het snel en goed opgelost gaan krijgen. :)

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Zodra KPN een storing zou hebben zou het wel op de frontpage komen beetje typisch dit.

Maar Xs4all heeft toch bijna nooit storing? Of is Xs4all z'n provider dat als er storing is meteen alles plat ligt.

Verwijderd

Ik kan de laatste storing die mij getroffen heeft niet herinneren en zelfs nu werken de meeste sites die ik gebruik wel.

Maar ik zie niet in waarom dit frontpage nieuws zou moeten zijn? Is niet zo dat half Nederland zonder internet zit.

• BBenedictus
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:33:
Maar ik zie niet in waarom dit frontpage nieuws zou moeten zijn? Is niet zo dat half Nederland zonder internet zit.
Nee, niet half Nederland zit zonder internet. Maar het doel van nieuws is toch mensen informeren over een gebeurtenis, wat mensen zouden moeten weten (mits het van toepassing is bij mensen).

Staan regelmatig minder interessante artikelen op tw.net. Maar ieder zo zijn eigen idee hierover.

In ieder geval zijn onze sites weer up and running! _/-\o_

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Ah, weer zo'n ontzettend nuttig topic omdat ergens een dienstverlener storing heeft. Het is techniek, het zijn complexe diensten en het kan een keer storing hebben. Bel je leverancier!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.