Toon posts:

Files verdwenen na verkeerd removen USB HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen,

Ik heb een Samsung S2 Portable 3 1TB die NTFS geformateerd is.
What happend: de harddrive was aangesloten op mijn Macbook pro en de kabel werd er perongeluk uitgerukt.
Na deze opnieuw aan te sluiten vind ik nog wel mijn drive, en ik kan ook naar deze drive toe schrijven, maar zijn alle files plotseling verdwenen. 70gb used space bij info, dus het staat er nog wel op!
Het vreemde is dus dat ik deze nergens meer kan vinden. Net via VMWare met windows geprobeerd maar nog steeds geen succes. Ik heb al Diskdrill gedownload om te kijken of deze misschien files kan terug vinden maar heb het gevoel dat deze ook niets gaat vinden.. Er is zeker geen format oid. uitgevoerd dus je zou verwachten dat de files er dan nog wel zijn?

Mijn dikke pech is dat ik vorige week verhuist ben naar het buitenland en daarom mijn oude computer verkocht heb, dit was dus de backup schijf en juist op het moment dat ik een backup wil uitvoeren naar een andere hardeschijf gebeurt dit...

Iemand misschien enig idee waarom deze files niet meer zichtbaar zijn, en hoe ik deze evt. weer terug kan halen?

Alvast bedankt!

Erwin

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:38

ResuCigam

BOFH

Ik zou even hier kijken in dit topic

We do what we must because we can.

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01 12:47
Ik heb dit volgens mij ook een keer gehad. Recovery-tools bieden dan geen uitkomst. De harde schijf in een andere behuizing hangen misschien wel...

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel 3 verschillende kasten geprobeerd,
Linux, Windows en Mac... allen werken helaas niet :(
Lijkt dus iets te zijn wat te maken heeft met een partitietabel? Zucht.. I'm sad ;(

• Electric Brainz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-02 13:31
Wat je kan proberen is opzoek gaan naar het programma active undelete (windows), deze kán uitkomst bieden.
Deze kan deep scans uitvoeren, duurt wel een tijdje.

Dit programma heeft mij ook al vaak zat geholpen.