![]() Google heeft in samenwerking met Samsung de nieuwste telg in de Nexus-serie aangekondigd. De Galaxy Nexus gaat de nieuwe Android-versie Ice Cream Sandwich draaien, en wordt in december voor 649 euro in Nederland uitgebracht. Het Super Amoled-scherm in de Galaxy Nexus heeft een diameter van 4,65", dat daarmee aanzienlijk groter is dan zijn voorganger, de Nexus S, die ook door Samsung werd gemaakt. De resolutie bedraagt 1280x720 pixels. Verder draait er een tweekernige soc met een kloksnelheid van 1,2GHz in het toestel, waarbij het waarschijnlijk om de OMAP4460 van Texas Instruments gaat. De hoeveelheid ram bedraagt 1GB, en er is een barometer ingebouwd. De Galaxy Nexus kan foto's nemen met een ingebouwde 5-megapixelcamera, en heeft aan de voorkant een 1,3-megapixelcamera voor videobellen. De camera zou geen shutter lag hebben, en kan ook 1080p-video opnemen. Het toestel komt met 16GB of 32GB opslaggeheugen. Ook is de korte-afstandstechnologie nfc ingebouwd. Ondersteuning voor de 4g-techniek lte is er waarschijnlijk alleen in de Verenigde Staten: er komt ook een versie met alleen hspa+. De Galaxy Nexus draait Android Ice Cream Sandwich oftewel Android 4.0, Googles nieuwste versie van het Android-besturingssysteem, dat tegelijkertijd met het toestel werd aangekondigd. Het OS is een samenraapsel van de Android-versies Honeycomb en Gingerbread, en is daardoor geschikt voor tablets en smartphones. Android ICS heeft softwarematige knoppen, waardoor de Galaxy Nexus niet over hardwareknoppen beschikt. De meeste specificaties van de nieuwe Google-telefoon kwamen al eerder naar buiten. Zo was al bekend dat Samsung de nieuwe Nexus zou fabriceren, en daarbij een scherm met 720p-resolutie in zou bouwen. Daarnaast dook er al een afbeelding en een video op, die een glimp toonden van de nieuwe smartphone. Het leek er lange tijd op dat Google het toestel Nexus Prime zou noemen. Samsung brengt zijn Android-smartphones uit onder de Galaxy-naamgeving, waardoor het waarschijnlijk is dat de fabrikant een aandeel heeft in de naamswijziging. YouTube: Introducing Galaxy Nexus. Simple, beautiful, beyond smart Specificaties:
Let's dicuss dit op en top toestel wat de eerste zal zijn van een nieuwe lijn Androiddevices!! -TS wordt uiteraard geupdatet wanneer nodig en wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is- |
Nu.nl baseert zich natuurlijk ook alleen maar op standaardberichten uit andere media. En iedereen roept december.
Ik denk dat ik hem in ieder geval wel ga halen zodra die bij de wat meer gerenommeerde winkels te krijgen is. Import etc. heb ik geen zin in. Ik hoop eigenlijk dat coolblue hem binnen afzienbare tijd voor een redelijke prijs beschikbaar heeft.
Maar tot die tijd nog 1,5 maand wachten.
Boft mijn Milestone weer dat ie wat langer mee mag. Hij hing alweer aan een zijden draadje boven de vuilnisbak
Ik denk dat ik hem in ieder geval wel ga halen zodra die bij de wat meer gerenommeerde winkels te krijgen is. Import etc. heb ik geen zin in. Ik hoop eigenlijk dat coolblue hem binnen afzienbare tijd voor een redelijke prijs beschikbaar heeft.
Maar tot die tijd nog 1,5 maand wachten.
Boft mijn Milestone weer dat ie wat langer mee mag. Hij hing alweer aan een zijden draadje boven de vuilnisbak
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 20-10-2011 00:41 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Een kennis die zich aardig bezig houdt met deze materie beweert dat hij in november bij Vodafone te krijgen is. Of het waar is........ ik weet het niet. Wellicht voorintekening?
Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
Dat vind ik altijd het irritante, dat gespeculeer. Puur om de markt op te warmen en reclame te maken.
Ik hoop eigenlijk op feiten. Iemand die zegt: Ja! Hier is ie te krijgen, in plaats van: "Ja, hier kun je hem binnenkort misschien mogelijk ook wel krijgen, hopelijk. Kom naar ons!".
Ik hoop eigenlijk op feiten. Iemand die zegt: Ja! Hier is ie te krijgen, in plaats van: "Ja, hier kun je hem binnenkort misschien mogelijk ook wel krijgen, hopelijk. Kom naar ons!".
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ben gister gebeld door Vodafone om mijn abbo te verlengen, gelijk gezegd dat ze me mochten terugbellen wanneer ze de Nexus konden leveren, waarop ze mij vertelde dat dat in November zou zijn. Hij stond in ieder geval wel al in het systeem.
Of dat nou inderdaad nog in november gaat zijn daar moeten we op wachten, maar dat lijkt in ieder geval hun planning te zijn.
Of dat nou inderdaad nog in november gaat zijn daar moeten we op wachten, maar dat lijkt in ieder geval hun planning te zijn.
Eerst maar eens zien wat de prijs wordt, zit er sterk aan te denken 'm in de VS te halen begin volgend jaar, mits de gsm versie daar los te koop is. Echter dat is ook weer afhankelijk van de prijzen daar..
Bij Allaboutphones hebben ze het over vanaf november (dus na november)
http://www.allaboutphones...y-Nexus-in-Nederland.html
Vodafone laat weten dat de telco vanaf november de Samsung Galaxy Nexus in zijn assortiment zal gaan opnemen. De telco zal het toestel niet exclusief gaan verkopen.
[ Voor 38% gewijzigd door Stfnlln op 20-10-2011 13:55 ]
PReorderen van deze niet mogelijk?
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Als ergens staat vanaf een bepaalde dag/datum, dan ga ik er eigenlijk meestal vanuit dat het op die datum zal beginnen, en niet daarna, maar we gaan het merken, zal me niets verbazen als vodafone maar gewoon november gezegd heeft zonder echt precies te weten wanneer de telefoon beschikbaar is. We gaan het merken in ieder geval, Ik hoop zo snel mogelijkStfnlln schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
Bij Allaboutphones hebben ze het over vanaf november (dus na november)
[...]
http://www.belsimpel.nl/S...=1001&utm_medium=1&cntd=1 al te bestellen bij Belsimpel. Levertijd staat op 6 weken
Inmiddels aangepast naar 560 euro de prijs, zelfde prijs als de Iphone 4S:
http://www.belsimpel.nl/S...=1001&utm_medium=1&cntd=1
Hehe zojuist 1 gepre-ordered ben zeer benieuwd of ik hem heb met 6 weken
Iphone 4s 16gb is 791 anders op belsimpel. Nexus heeft ook nog 32gb opslag :-)alwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:00:
En nu weer op 599...alwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:00:
Ik vraag me wel af in hoeverre die specs kloppen (waaronder de 32GB geheugen), omdat er ook aangegeven wordt dat er een Micro-SD slot in zit, wat volgens mij niet zo is...
[ Voor 21% gewijzigd door Dirtbiter op 21-10-2011 15:25 ]
Net gepreordered bij Belsimpel voor 600E. Ben benieuwd. Stuk betere prijs dan mijn Nexus S van 750E.
565 los bij vodafone.nlAlexander6501 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:05:
[...]
Iphone 4s 16gb is 791 anders op belsimpel. Nexus heeft ook nog 32gb opslag :-)
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 21-10-2011 15:36 ]
waarom zou je in godsnaam iets nu al pre-orderen voor zo'n hoge prijs?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Precies. Enige voordeel is dat je enigszins voorin in de rij staat.
Sommige tweakers hebben poen(?). Wat maakt een €100 meer of minder dan nog uit?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Gisteren pre-order in de UK gedaan. www.clove.co.uk. Ze waren gisteren naar mijn weten de eerste met een prijs en datum van levering. Datum is nu op TBC zie ik maar heb vandaag nog mail gehad dat ik bij de eerste batch zit. Blijft een loterij.
[ Voor 29% gewijzigd door Bollegerry op 21-10-2011 17:14 ]
@topicstarter; zou je een EIGEN topicstart willen maken, en niet zomaar eentje kopiëren? Eentje met relevante informatie voor leveringen en dergelijke, graag
Anoniem: 401657
VS lijkt hem 10 november te krijgen op Verizon (bron)
UK is ingeroosterd voor de week erna, 17 november (bron)
Voor Nederland zijn er alleen het pers bericht van Samsung en de release datum op Belsimpel.
Persoonlijk hou ik de mogelijkheid voor import vanuit UK als optie open (beetje vreemde stekker en geen nederlands kan ik mee leven als het toestel dan 3 weken eerder is)
UK is ingeroosterd voor de week erna, 17 november (bron)
Voor Nederland zijn er alleen het pers bericht van Samsung en de release datum op Belsimpel.
Persoonlijk hou ik de mogelijkheid voor import vanuit UK als optie open (beetje vreemde stekker en geen nederlands kan ik mee leven als het toestel dan 3 weken eerder is)
Omdat de topicstarter niet reageert gooi ik dit topic op slot. Het staat iedereen vrij om een nieuw topic te openen, zolang het maar niet een simpele kopie is van een ander topic. Dat is namelijk, zonder dit te overleggen, niet erg netjes. Daarbij hoeft het niet erg fancy, een simpele topicstart met een plaatje, link naar ervaringentopic en de bedoeling van het topic is voldoende.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.