Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thuisgroep wachtwoord steeds onjuist

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ik heb in mijn thuis omgeving 4 windows systemen staan met elk de zelfde windows versie.
Bij het aanmaken van een thuisgroep gaat alles nog volgens de normale wijs.

Om een ander windows 7 systeem aan de thuisgroep te koppen, vraagt hij om een wachtwoord. Dit wachtwoord is bekend bij het systeem dat lid is van de thuisgroep. Als ik het wachtwoord letterlijk overneem blijft hij steeds zeggen dat het wachtwoord onjuist is. Ook na het opnieuw opstarten van beide systemen.

Vervolgens heb ik het thuisgroep netwerk verwijderd en met een andere systeem aangemaakt. Ook hier bij geeft hij de melding dat het wachtwoord onjuist is. Wijzigen van het wachtwoord heeft ook geen effect.

Via google heb ik een forum gebruiker van Tweakers gevonden met de zelfde vraag, echter is er geen duidelijk antwoord.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1375382/20

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Staat de datum en tijd van alle systemen gelijk!? Dat wil nog wel eens het probleem zijn....

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ab_dullah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:23:
Staat de datum en tijd van alle systemen gelijk!? Dat wil nog wel eens het probleem zijn....
toen ik dit las, ik dacht dit zal toch niet. Kijk in naar mijn homeserver staat die op 19 november vreemd. Maar opgelost.