Fifa 12 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik doe ultimate team maar als ik een wedstrijd heb gespeeld dan staat er steets de verbinding is verbroken met ea servers en dan heb ik geen munten gekregen weet iemand een oplosing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 17:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:31:
ik doe ultimate team maar als ik een wedstrijd heb gespeeld dan staat er steets de verbinding is verbroken met ea servers en dan heb ik geen munten gekregen weet iemand een oplosing??
Een vriend van mij kampt met hetzelfde probleem.. we hebben echt alles geprobeerd, alle fifa 12 data verwijderd, hospitality settings uitgezet,router settings aangepast (port forwards etc), ps3's omgewisseld, op elkaar account gespeeld maar het lijkt echt een probleem wat te maken met zijn account/provider.

In mijn woning kan ik prima op het account van me buddy spelen zonder disconnects na de wedstrijd of vastlopers. Echter zodra we bij hem thuis een potje spelen hebben we na afloop van (bijna) iedere wedstrijd last van 'Couldn't connect to EA Servers' waardoor er een 'disconnect' word genoteerd.. Opzich niet zo'n probleem want we geven niets om de wedstrijd statistieken maar het word wel erg vervelend omdat we veelal Ultimate Team spelen en dus de matchcoins mislopen..

Het vreemde is zelfs dat wanneer hij draadloos verbind met de internetprovider van de buurman het probleem minder vaak voor lijkt te komen? Erg vreemd... Hij maakt zelf gebruik van Ziggo Kabel internet..

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? En maak je toevallig gebruik van Ziggo/kabelinternet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb zelf nog geen oplossing gevonden,maar ik gebruik wel ziggo/kabelinternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 17:39
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:42:
nee ik heb zelf nog geen oplossing gevonden,maar ik gebruik wel ziggo/kabelinternet
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, beetje omslachtig maar het werkt wel..
We hebben contact opgenomen met Ziggo en de router functie van het modem laten uitschakelen. De Firewall status ingame is nu "Open" ipv. "Moderate" en er zijn geen disconnects meer.. Het poort forwarden heeft dus helemaal geen zin want op de een of andere manier blijft het Ziggo modem de poorten gesloten houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aangezien de oplossing is gevonden, en het geen topic op zich zou moeten zijn, kan deze dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.