Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik zag reclame op youtube :D (zo'n filmpje voor een filmpje, voor de Lumia 800)

[ Voor 29% gewijzigd door veincode op 18-11-2011 09:08 ]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Ik moet zeggen dat ik voortaan voor een Nokia zal gaan, omdat ik toch meer commitment zie bij hun dan bij Samsung. Samsung is gwn niet geinteresseerd in WP7 en de marketing is dan ook bijzonder schaars.

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:29
Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
Ik moet zeggen dat ik voortaan voor een Nokia zal gaan, omdat ik toch meer commitment zie bij hun dan bij Samsung. Samsung is gwn niet geinteresseerd in WP7 en de marketing is dan ook bijzonder schaars.
Inderdaad. Ik heb ook dit gevoel.
Nokia stond sinds een paar jaren niet meer voor commitment in mijn ogen. Maar sinds ongeveer een jaar is dit compleet veranderd. Kijk naar de updates die worden uitgevoerd voor Symbian (Anna, Belle,...). Al weten ze dat Symbian wordt uitgefaseerd, toch steunen ze die klanten door het platform te blijven innoveren 'tot het einde'. Dezelfde beloftes maken ze ivm Windows Phone en ik geloof hen ook.

Samsung heeft met de Omnia vooral een mooi bang-for-the-buck toestel, maar ondersteuning is er inderdaad amper te zien.

HTC heeft al lang een relatie met Windows Mobile gehad en nu Windows Phone. Ze maken wel beduidend veel reclame, maar Nokia kan gewoon meer bieden (Nokia Drive, Nokia Music).

Voor mij zal het dus ook een Nokia worden :)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:40
c-mattic schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
Voor mij zal het dus ook een Nokia worden :)
Over 5 maanden ga ik ook weer een nieuwe WP7 halen. Gezien de inzet vanuit Nokia en de goede designs denk ik dat ook ik een Nokia ga halen. HTC is leuk, maar de apps/diensten die zij extra aanbieden zijn het allemaal net niet.

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik kreeg vanmiddag een reclamekrantje van belcompany met het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/3438/wp000070.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/9881/wp000074.jpg

Leuk om te zien dat het meer in de belangstelling komt te staan :)

Excuses voor het 90 graden gedraaide plaatje :P

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:51
Nokia pakt uit op de tweakers homepage :o

Verwijderd

YouTube: THE AMAZING CALLS - NOKIA Lumia

gooi er wat slechte Nederlandse tekst er bij en een prima tv reclame

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 04:33 ]

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/html/portal/news/0000020049//YahooLumia.jpg
Nokia lumia neemt de Yahoo pagina over in de UK.

Trouwens mij lijkt het wel gaaf om een Nokia Lumia 800 poster in m'n kamer te hebben :p

• Dreasden
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10-2023
Afgelopen vrijdag zag ik bij de KPN winkel een display bestemd voor de Lumia 800. Daar stond ook bij de nieuwste "Windows Mobile".

Wel triest dat een provider zo'n fout maakt maar de naam keuze door Microsoft is zelf ook ongelukkig. Ik had het zelf eerder Phone 7 genoemd (zonder Windows).

Ik was erg onder de indruk van de Lumia 800 maar mijn LG Optimus 7 voldoet nog prima dus voorlopig geen Nokia voor mij.

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 01:04
Zojuist teruggekomen uit London. De hele stad hangt vol met reclame voor deze phone. :)

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
Dus jij baseert je keuze op hoeveel reclame een merk maakt? Ik lach me hier slap.. wat een onzin zeg.
Daarnaast kan Samsung ook niet meer dan hardware maken. Ze kunnen zich niet onderscheiden met WP7... hoe wil je dan aan je committent werken als je je niet kunt onderscheiden in de software?
Je krijgt toch elke keer updates van MS?

Je reactie slaat op niks...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 15:25 ]

• StrongArmLance
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:24:
[...]

Dus jij baseert je keuze op hoeveel reclame een merk maakt? Ik lach me hier slap.. wat een onzin zeg.
Daarnaast kan Samsung ook niet meer dan hardware maken. Ze kunnen zich niet onderscheiden met WP7... hoe wil je dan aan je committent werken als je je niet kunt onderscheiden in de software?

*Slaat nergens op [/whine]

Maar je hebt natuurlijk gelijk... MS doet het updaten, al heb je bij nokia dingen als drive, maps, music etc.
Zij kúnnen meer commitment geven, dus is het er ook.
Samsung heeft trouwens ook wat apps in de marketplace, speciale sectie 'Samsung zone'

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:27
[...]

Samsung kan zich net zo goed onderscheiden als Nokia, HTC of LG. Zowel op hardwaregebied als software is er genoeg om je te onderscheiden van anderen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Relief2009
[...]

Wie zegt dat ik mijn keuze baseer op marketing? Marketing is 1 van de redenen.

1. Samsung heeft nergens, maar dan ook nergens reclame staan voor de Omnia W.
2. Samsung komt 1 jaar na de launch van WP7 eind 2011 alleen met de Omnia W op de EU markt. De focus S komt niet naar de EU. Dat noem ik geen commitment.
3. Voor de rest hebben de apps in de Samung geen enkele waarde. Het zit vol met de zoveelste photo app waar je een paar effectjes aan kan toevoegen. Vergeleken met de Nokia Drive, Maps en Music is dat nogal zielig.
4. Nokia's hoofdplatform is Windows Phone en dat betekent dat zij het ook actief zullen ondersteunen. Voor mij genoeg reden om voor een Nokia te gaan.

Samsung heeft met de Omnia 7 een toptoestel uitgebracht voor een leuke prijs (ik heb er zelf ook 1), maar het gezeik met de updates en de belachelijke apps (en dan heb ik het nog niet eens over het blokkeren van de DLNA app voor Omnia 7 eigenaren) zijn voor mij reden genoeg om Samsung voortaan te ontwijken. Ik heb hiervoor ook een SGS gehad en dat was ook een ramptoestel. 1 jaar na launch hadden ze nog steeds geen fatsoenlijke stockrom welke het maximale uit de telefoon haalde. Met zoveel power bleef het laggen.

En zij kunnen zich prima onderscheiden. Lever een paar goede apps aan je klanten en blijf je oude klanten belonen. Verder kunnen ze zich onderscheiden met bouwkwaliteit en design. Iets wat ik zowel bij de Omnia W als de Focus S mis.

Voordat je mijn reactie als niks bestempeld, moet jezelf eens wat beter nadenken ipv de Samsung fanboy uithangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 21-11-2011 15:50 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 22:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nokia gaat echt all-in met de marketing voor de L800. In Rotterdam kom je vrijwel overal een billboard van dat ding tegen. Ik voel me een beetje kut tegenover Nokia als ik hem nu NIET koop :P

• CokeZero
De nokia lumia 800 tv reclame komt er nu wel heel vaak voor vooral op Discovery channel, niet dat het verkeerd is. Maar zo te zien is Nokia goed bezig, ook al bij The Voice of Holland gezien bij de reclame? Dan valt het pas op met 3.5 miljoen kijkers naar RTL4.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

CokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:21:
De nokia lumia 800 tv reclame komt er nu wel heel vaak voor vooral op Discovery channel, niet dat het verkeerd is. Maar zo te zien is Nokia goed bezig, ook al bij The Voice of Holland gezien bij de reclame? Dan valt het pas op met 3.5 miljoen kijkers naar RTL4.
Maar in de winkel is die nergens te bekennen, zelfs geen dummy. Bij ThePhoneHouse zag ik wel een werkend model van de HTC Titan. Mooi ding man :)

Bij een ander PhoneHouse filiaal kon je 14 dagen de HTC Radar uitproberen ofso, ook wel leuk.

• CokeZero
Nee idd dat valt wel tegen, hier bij ThePhoneHouse ook niks te bekennen, maar natuurlijk wel een Samsung Galaxy SII. Maar goed, dat is inderdaad wel jammer.

Er stond wel een stand van de Radar bij de Office Center (Staples) Hoogeveen, maar daar staat van die demo meuk op.

• Relief2009
Het gaat blijkbaar heel goed met de verkoop. Anders dan dat kan ik het niet verklaren.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
https://epub01.publitas.com/85/10/#/spreadview/0/

Like!

Phone House zet duidelijk goed in op Windows Phone :-) Geen idee of deze folder ook in papieren vorm in de winkels ligt, dat zou helemaal top zijn!

Verwijderd

Nokia gooit echt alles uit de kast. Gisteravond promo show in Londen.

YouTube: [almost HD] deadmau5 Live @ London Milbank tower for Nokia

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
CokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:22:
Nee idd dat valt wel tegen, hier bij ThePhoneHouse ook niks te bekennen, maar natuurlijk wel een Samsung Galaxy SII. Maar goed, dat is inderdaad wel jammer.

Er stond wel een stand van de Radar bij de Office Center (Staples) Hoogeveen, maar daar staat van die demo meuk op.
Bij ThePhoneHouse in Rotterdam op de lijnbaan ligt ie gewoon achter de kassa. Als je het vraagt mag je ermee spelen :)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

O.O

WOW

Ben erg benieuwd wat de impact van deze actie zal zijn. Maar nogmaals,WOW

• StrongArmLance
Die enorme phone uit new york wordt overigens naar Parijs verplaatst

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 10:36
Vandaag zelfs op GeenStijl een prominente Nokia Lumia advertentie:

Afbeeldingslocatie: http://www.primeguard.nl/got/gsnokia.png

Uiteraard helemaal in de GeenStijl-stijl* geschreven. :)
* No pun intended

[ Voor 32% gewijzigd door Maniakje op 29-11-2011 19:52 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• StrongArmLance
Maniakje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:

[afbeelding]

* No pun intended
Haha: Vooral omdat het ding zo goed werkt :P

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Maniakje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:

[afbeelding]

* No pun intended
Beetje wazige "reclame". Voor Nokia prima, maar voor MS niet bepaald. Volgens mij is het de bedoeling dat met Windows 8 je al je electronica MS maakt; PC/laptop, tablet en phone. Door nu te roepen (ook al gaat het nog om Windows 7) dat alleen de phones goed zijn, gaan ze dat niet bereiken natuurlijk...

Daarnaast werkt Windows "PC" ook nog altijd beter dan WP7, gelukkig en helaas...

Verwijderd

Testdrive Windows Phone op je iPhone of Android Phone.

http://reviews.cnet.com/8...-android-phone-or-iphone/

Mobile testdrive site
http://aka.ms/wpdemo

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:29

En net daarom heb ik altijd mijn ijspikkel mee :D
Pagina: 1 2 Laatste