Ik zag reclame op youtube
(zo'n filmpje voor een filmpje, voor de Lumia 800)
[ Voor 29% gewijzigd door veincode op 18-11-2011 09:08 ]
[ Voor 29% gewijzigd door veincode op 18-11-2011 09:08 ]
Inderdaad. Ik heb ook dit gevoel.Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
Ik moet zeggen dat ik voortaan voor een Nokia zal gaan, omdat ik toch meer commitment zie bij hun dan bij Samsung. Samsung is gwn niet geinteresseerd in WP7 en de marketing is dan ook bijzonder schaars.
Over 5 maanden ga ik ook weer een nieuwe WP7 halen. Gezien de inzet vanuit Nokia en de goede designs denk ik dat ook ik een Nokia ga halen. HTC is leuk, maar de apps/diensten die zij extra aanbieden zijn het allemaal net niet.c-mattic schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:03:
[...]
Voor mij zal het dus ook een Nokia worden

Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 04:33 ]

Verwijderd
Dus jij baseert je keuze op hoeveel reclame een merk maakt? Ik lach me hier slap.. wat een onzin zeg.Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
Ik moet zeggen dat ik voortaan voor een Nokia zal gaan, omdat ik toch meer commitment zie bij hun dan bij Samsung. Samsung is gwn niet geinteresseerd in WP7 en de marketing is dan ook bijzonder schaars.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 15:25 ]
*Slaat nergens op [/whine]Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:24:
[...]
Dus jij baseert je keuze op hoeveel reclame een merk maakt? Ik lach me hier slap.. wat een onzin zeg.
Daarnaast kan Samsung ook niet meer dan hardware maken. Ze kunnen zich niet onderscheiden met WP7... hoe wil je dan aan je committent werken als je je niet kunt onderscheiden in de software?
Je krijgt toch elke keer updates van MS?
Je reactie slaat op niks...
Samsung kan zich net zo goed onderscheiden als Nokia, HTC of LG. Zowel op hardwaregebied als software is er genoeg om je te onderscheiden van anderen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:24:
[...]
Dus jij baseert je keuze op hoeveel reclame een merk maakt? Ik lach me hier slap.. wat een onzin zeg.
Daarnaast kan Samsung ook niet meer dan hardware maken. Ze kunnen zich niet onderscheiden met WP7... hoe wil je dan aan je committent werken als je je niet kunt onderscheiden in de software?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wie zegt dat ik mijn keuze baseer op marketing? Marketing is 1 van de redenen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:24:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 21-11-2011 15:50 ]
Maar in de winkel is die nergens te bekennen, zelfs geen dummy. Bij ThePhoneHouse zag ik wel een werkend model van de HTC Titan. Mooi ding manCokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:21:
De nokia lumia 800 tv reclame komt er nu wel heel vaak voor vooral op Discovery channel, niet dat het verkeerd is. Maar zo te zien is Nokia goed bezig, ook al bij The Voice of Holland gezien bij de reclame? Dan valt het pas op met 3.5 miljoen kijkers naar RTL4.
Verwijderd
Bij ThePhoneHouse in Rotterdam op de lijnbaan ligt ie gewoon achter de kassa. Als je het vraagt mag je ermee spelenCokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:22:
Nee idd dat valt wel tegen, hier bij ThePhoneHouse ook niks te bekennen, maar natuurlijk wel een Samsung Galaxy SII. Maar goed, dat is inderdaad wel jammer.
Er stond wel een stand van de Radar bij de Office Center (Staples) Hoogeveen, maar daar staat van die demo meuk op.
O.OVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:16:
Nokia gooit echt alles uit de kast. Gisteravond promo show in Londen.
YouTube: [almost HD] deadmau5 Live @ London Milbank tower for Nokia

[ Voor 32% gewijzigd door Maniakje op 29-11-2011 19:52 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Haha: Vooral omdat het ding zo goed werktManiakje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:
Vandaag zelfs op GeenStijl een prominente Nokia Lumia advertentie:
[afbeelding]
Uiteraard helemaal in de GeenStijl-stijl* geschreven.
* No pun intended
Beetje wazige "reclame". Voor Nokia prima, maar voor MS niet bepaald. Volgens mij is het de bedoeling dat met Windows 8 je al je electronica MS maakt; PC/laptop, tablet en phone. Door nu te roepen (ook al gaat het nog om Windows 7) dat alleen de phones goed zijn, gaan ze dat niet bereiken natuurlijk...Maniakje schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:
Vandaag zelfs op GeenStijl een prominente Nokia Lumia advertentie:
[afbeelding]
Uiteraard helemaal in de GeenStijl-stijl* geschreven.
* No pun intended
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq