die is wel mooi gemaakt man. Ik had die mercedes ook gekozen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
LOL! Sowieso al leuk dat er mensen bij de toiletten staan te wachten, maar dan een:LuckyLukeNL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:31:
[afbeelding]
Ik wou foto maken en toen kwam ik dit tegen. een vrouw die het mannen toilet binnengaat XD
a.) Travestiet
of
b.) Een vrouw die "andere bedoelingen" heeft in dat toilet
is dan wel erg grappig.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Waar kun je deze foto's terug vinden om hier te plaatsen?Gutteguttegut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 02:11:
[afbeelding]
Naast deze enorm grote bestanden kun je net als voorheen enkele kleinere bestanden in je Gallery zetten met een resolutie van 1280x720.
Edit: Wellicht kun je dat in de openingspost vermelden voor leken zoals ik

[ Voor 9% gewijzigd door PurpleBlue op 17-10-2011 15:56 ]
Edit: Zie dat de afbeeldingen nog iets te groot zijn, zal in het vervolg hier eventjes rekening mee houden
[ Voor 17% gewijzigd door Edwins1984 op 17-10-2011 21:45 ]
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Mijn eerste creatie.... Moet het nog leren 

Evo X gekocht en die GSX competitie gedaan.

Ik weet het nu zeker, ga met Mitsubishi voor de affinity achievement.
En morgen weer met dichte oogjes op stage zitten...

Ik weet het nu zeker, ga met Mitsubishi voor de affinity achievement.
En morgen weer met dichte oogjes op stage zitten...
Je maakt een grapje toch hoop ik? Forza ziet er prima uit, maar welke screenshot ik ook gezien heb tot nu toe, het kan niet tippen aan dat van GT5.3p0x schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:10:
Damn ziet er toch goed uit, tijd om de ps3 + gt5 de deur uit te doen en een xbox te kopen
Tuurlijk, de Forza auto's zijn mooier dan de standard auto's in GT5, dat zal ik niet ontkennen. Maar de Premium auto's van GT5, daar kan het niet aan tippen.
edit: ok, ik had nog niet alles gezien.. en eerlijk is eerlijk. Er zitten auto's bij die minstens zo mooi zijn als de premium cars in GT5. Netjes!
[ Voor 12% gewijzigd door Marando op 18-10-2011 09:17 ]
Sorry eerst ff thumbs maken
[ Voor 95% gewijzigd door mhilgenkamp op 18-10-2011 09:42 ]
Gaat er meer om dat forza meer mijn spel is dat GT5Marando schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:13:
[...]
Je maakt een grapje toch hoop ik? Forza ziet er prima uit, maar welke screenshot ik ook gezien heb tot nu toe, het kan niet tippen aan dat van GT5.
Tuurlijk, de Forza auto's zijn mooier dan de standard auto's in GT5, dat zal ik niet ontkennen. Maar de Premium auto's van GT5, daar kan het niet aan tippen.
edit: ok, ik had nog niet alles gezien.. en eerlijk is eerlijk. Er zitten auto's bij die minstens zo mooi zijn als de premium cars in GT5. Netjes!
Ben nu druk bezig met mn eerste livery van de auto waarmee we in rl racen het enige nadeel is, is dat ik plaatjes moet maken op een ruf auto terwijl we in een porsche 964rs rijden. Dus de maten kloppen niet helemaal vooral hij de deuren. Maar het begint langzaam aan een beetje vorm te krijgen en dat maakt het zo leuk. Hopelijk deze week ergens af. Dan zien jullie hem wel verschijnen.
Niet zo mooi als de meeste andere hier. Want er zitten toch een aantal gave livery's tussen
Niet zo mooi als de meeste andere hier. Want er zitten toch een aantal gave livery's tussen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Niet alle foto's zijn ook zelf gemaakt liveries.
Ten minste, niet van mij. Ik heb alleen die rode Evo livery gemaakt, rest gekocht.
Ten minste, niet van mij. Ik heb alleen die rode Evo livery gemaakt, rest gekocht.
Ook maar eens een foto 
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als ik hem als wallpaper will gebruiken voor me pc dan gebruik ik de bigshot foto.LuckyLukeNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:28:
maakt iedereen die hier zijn plaatje neergooit ook bigshots? of gewoon die 0.9mp foto's?
Anders gewoon de normale foto afmetingen
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
oke,
Ik dacht laat ik eens dik doen. en dat is me goed gelukt dacht ik zo
deze heb ik als bigshot genomen btw
VW Toureg
Ik dacht laat ik eens dik doen. en dat is me goed gelukt dacht ik zo
deze heb ik als bigshot genomen btw
VW Toureg

[ Voor 9% gewijzigd door LuckyLukeNL op 18-10-2011 15:37 ]
Normale settings.LuckyLukeNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:28:
maakt iedereen die hier zijn plaatje neergooit ook bigshots? of gewoon die 0.9mp foto's?

capture met mijn telefoon, vanaf mijn beamer

Heb je nou een 599GTO nodig om van F-cars winnen?
haha, nee ik was bezig om die 599GTO te unlocken met de AutoVista mode.Trabi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:43:
[...]
Heb je nou een 599GTO nodig om van F-cars winnen?![]()
Dan krijg je van die extreem makkelijke opdrachten

Jammer genoeg toch de achtergrond scherpgesteld ipv de achterste wagen. Was slecht te zien op tv en monitor tot ik hem in hoge resolutie zag...
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Mijn eerste paint in Forza 4 

De tweede ter nagedachtenis aan Dan Wheldon 22 juni 1978 - 16 oktober 2011

De tweede ter nagedachtenis aan Dan Wheldon 22 juni 1978 - 16 oktober 2011

[ Voor 39% gewijzigd door UgotHeinzzd op 19-10-2011 23:55 ]
Verwijderd
Welke fond gebruiken jullie om die kenteken platen te maken? Of gewoon zelf creëren d.m.v rechthoekjes/vierkantjes etc?

Paint gemaakt voor de Exige.
Gratis af te halen in m'n storefront!
Gewoon zoeken op m'n tag (Optimus Nero)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gewoon het normale eerste font wat je tegen komtVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:01:
Welke fond gebruiken jullie om die kenteken platen te maken? Of gewoon zelf creëren d.m.v rechthoekjes/vierkantjes etc?
Mijn Golf MK1 GTI.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hey, die politie-Golf uit de TS heb ik van de week gekocht
Das dan een andere want deze staat niet te koop en heb ik verder zelf gemaaktExorcist schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:09:
Hey, die politie-Golf uit de TS heb ik van de week gekocht

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vind ze persoonlijk TE donker...
*maar zeurt verder niet want deze meneer is nog op zoek naar een xdoos, puur voor dit spel
*
*maar zeurt verder niet want deze meneer is nog op zoek naar een xdoos, puur voor dit spel

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
@Row1
wel grappig die harli golf3, alleen had het een 5deurs moeten zijn,dan was het een echte!
wel grappig die harli golf3, alleen had het een 5deurs moeten zijn,dan was het een echte!
Volgens mij klopt alleen de kleur niet.Ophidian schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:52:
Getracht deze enigzins na te maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Netjes gemaakt
http://raptr.com/Doppert/about
Mijn eerste poging:
Origineel:

Resultaat:

Best leuk om te doen!
Origineel:

Resultaat:

Best leuk om te doen!
[ Voor 22% gewijzigd door buddow op 23-10-2011 21:12 ]
Nee, want dan kloppen de kleuren niet.Slammed_a4 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:38:
@Row1
Die zijn nml ook op een specifieke manier toegepast per basiskleur.
(Basiskleur = kleur van het dak, achterste stijlen en stukken onder de deur).

Eindelijk af... Wat een rotklusje!

Origineel.
Tis op een RUF Rt 12 S! In m'n storefront voor noppes!
Mijn twee eerste projectjes in Forza 4.

Hoe kom je aan die WRX??
Ik kan bij mij helemaal geen WRX sedan kopen, terwijl hij wel in dezelfde races zit
Verder nog iemand die weet hoe je koplampen kan painten?
En ander uitlaatsierstuk kan doen, of kom dit allemaal later in het spel?

Forza38 by Optimus Nero, on Flickr

Forza37 by Optimus Nero, on Flickr

Forza36 by Optimus Nero, on Flickr

Forza35 by Optimus Nero, on Flickr

Forza34 by Optimus Nero, on Flickr

Forza332 by Optimus Nero, on Flickr

Forza321 by Optimus Nero, on Flickr
Leuke race gehad. Vind deze foto's wel geslaagd
Hoe lang duurt het tot een foto die ik geupload online verschijnen zodat ik die kan downloaden?
Edit:
De groto foto van 24Mb is nooit verschenen. Zie hier beneden voor het resultaat van mijn tweede upload poging.
Edit:
De groto foto van 24Mb is nooit verschenen. Zie hier beneden voor het resultaat van mijn tweede upload poging.
[ Voor 38% gewijzigd door homernt op 01-11-2011 07:17 ]
Verwijderd
De beste F200 wagen ooit!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WpQvDJGqdLY]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WpQvDJGqdLY]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 17:20 ]
Die WRX was een pre-order car bij sommige winkels.Poulusma schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
Hoe kom je aan die WRX??
Ik kan bij mij helemaal geen WRX sedan kopen, terwijl hij wel in dezelfde races zit
Verder nog iemand die weet hoe je koplampen kan painten?
En ander uitlaatsierstuk kan doen, of kom dit allemaal later in het spel?
net als jij mijn Honda CR-Z waarschijnlijk niet hebt
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 01-11-2011 17:20 ]
Momenteel heb ik alle pre-order cars behalve de CR-Z
Verwijderd
ik als die hard gt5 speler moet hier toch even ingrijpen. hier kan gt5 nog wat van leren..... dit is een van dei spellen waar ik me ps3 voor zou ruilen..Marando schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:13:
[...]
Je maakt een grapje toch hoop ik? Forza ziet er prima uit, maar welke screenshot ik ook gezien heb tot nu toe, het kan niet tippen aan dat van GT5.
Waarom moet je ingrijpen, ik zeg toch netjes aan het eind dat ik het verkeerd had? Maar... ik heb veel screenshots gezien van zowel GT5 als Forza4... ik ben van mening dat Forza4 er prima uit ziet.. maar GT5 kan wat graphics betreft niet zoveel leren van Forza4, want Forza4 is niet per definitie beter.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:19:
[...]
ik als die hard gt5 speler moet hier toch even ingrijpen. hier kan gt5 nog wat van leren..... dit is een van dei spellen waar ik me ps3 voor zou ruilen..
Het geluid van Forza4 is wel vet! Daar kan GT5 wel wat van leren!
En een nieuwe unicorn!

Inmiddels maar gaan proberen, binnenkort zal ik wat betere gaan proberen te maken.
XboxLive: Dave 130R
Thnx voor je reactie, zoiets had ik idd wel verwacht.GAIAjohan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:19:
[...]
Die WRX was een pre-order car bij sommige winkels.
net als jij mijn Honda CR-Z waarschijnlijk niet hebt
[...]
Maar vind het wel apart dat de auto wel in dezelfde race kan rijden, maar ik hem niet kon kopen.
Dus vandaar.
Hoe krijg je dat voor elkaar (A)SemperFidelis schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:04:
Momenteel heb ik alle pre-order cars behalve de CR-Z
Is er een universele code ofzo om deze auto's toch beschikbaar te maken??
een van de weinig gemodde auto's in mijn collectie =)

Veel mooie screenshots!
Ook aan de kwaliteit van uploaden kunnen veel andere ontwikkelaars van games nog wat leren.
Ook aan de kwaliteit van uploaden kunnen veel andere ontwikkelaars van games nog wat leren.
FIFA Benelux Administrator