't is een beetje een rotzooi in m'n case, en ik zat er dus aan te denken om kabels te gaan rounden. is alles weer netjes en overzichtelijk
. maar wat voor spul moet je dan om je kabels draaien? ik zat zelf te denken aan dat plastic waar tie-raps van gemaakt zijn(of iets wat daar op lijkt), maar dan in een lange sliert dus.
spiralwraps
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
idd
spire wraps:
spire wraps:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Krimpkous
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Of tight - rappies..
geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk..
geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk..
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ja, zoiets als die spirewraps bedoelde ik dus
ik ga binnenkort wel ff naar de plaatselijke doe 't zelf zaak
Verwijderd
Veel succes om krimpkos om je connector heen te krijgen.Op woensdag 21 maart 2001 13:22 schreef Peewee_Herman het volgende:
Krimpkous
Is niet nodig, operaties reeds uitgevoerd.Op woensdag 21 maart 2001 16:59 schreef jordyb het volgende:
Veel succes om krimpkos om je connector heen te krijgen.
Als je de de connector verdraaid, zodat die in het verlengde van de kabel zit is het een eitje. Je kunt natuurlijk ook even de connector los halen, al wordt dat bij 80 aderig wel een gepriegel.
Verwijderd
Ik heb mijn kabels met tie-wraps ( geen id hoe je het schrijft
) gedaan. Ziet er wel netjes uit. Als ik mijn foto's van mijn waterkoeling setup af kun je wel zien hoe het eruit ziet.
Greetz
Greetz
Hier staat alles inclusief foto's en duidelijke uitleg:
http://www.rorupc.nl/reviews/rounden/
Is niet echt een fijne manier met mesjes en uit elkaar trekken. Heb het ook gedaan met een 80 aderige kabel, werd niet echt strak, de kans is groot dat je isolatie één van de aders aftrekt.Op donderdag 22 maart 2001 09:27 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Hier staat alles inclusief foto's en duidelijke uitleg:
Ik heb het zelf met de punt gedaan die bij een multimeter zit. Dit is een scherpe punt die geleidelijk overgaat naar een dikke naald, net zoals een dikke breinaald met een scherpe punt.
Druk de punt tussen twee aders en trek de kabel als het ware onder de punt door. Door de mooie afronding snij je altijd precies door het dunste stukje isolatie tussen twee aders.
Het ligt er gewoon hoe zorgvuldig je bent, het is heel makkelijk te doen hoor.de kans is groot dat je isolatie één van de aders aftrekt.
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? gewoon vouwen die handel, scheelt je ook nog eens stukgetrokken kabels die niet precies gesneden zijn 
heb ik met mijn kabels ook gedaan (zie pic) en toen spiral wrap omheen gedraaid
heb ik met mijn kabels ook gedaan (zie pic) en toen spiral wrap omheen gedraaid
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
vette kast joh !!!!!!! heb ej wat meer fotos ? ikw il dit ook gaan doen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Isolatie teep, werrukt bij mij perfect, en tierapjes eromheen eerst, ut ziet ur best koel oit en je ken de kleur kieze van de teep, perfect!
I see dead pixels...
gathering.tweakers.net/showtopic.php/146107 op page 2 van het topic staan nieuwere foto'sOp vrijdag 23 maart 2001 21:45 schreef funkflex het volgende:
[..]
vette kast joh !!!!!!! heb ej wat meer fotos ? ikw il dit ook gaan doen
Pagina: 1