All,
Het bedraagt hier een PC van nog geen half jaar oud en dus stofvrij, in de volgende video (opgenomen met fraps) zie je duidelijk groene vlakken/lijnen etc. die in elke game voorkomen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E5SL2jAyZ94]
Inmiddels is dit al het tweede moederbord omdat ik met het vorige moederbord naast dit probleem ook andere issues had, dus dit is rev. 2.0 van de MSI. Ook is de videokaart vervangen omdat ik eerst dacht dat het daaraan lag. Maar zowel met de 460GTX die ik hiervoor had, als met deze, heb ik deze problemen. Ook het geheugen is getest ook hierin zit niet het probleem.
Bios: Up to date
Nvidia drivers: Beta BF3 Versie (ook de laatste WHQL geeft dit probleem.
Hardware specs:
Kast: CM 690 Advanced II
Mobo: MSI P67A GD65 rev. 2.0 (MS-7681)
CPU: Intel i5 2500
RAM: 2x Kingston PC3-10700 4GB
Voeding: SuperFlower 530 WATT Modulair
Alle temps. blijven bij volledig stressed op acceptabel niveau dwz. CPU niet boven 50 en GPU niet boven 65.
Iemand enig idee wat dit nog zou kunnen veroorzaken?
Mijn gevoel zegt mij dat het de voeding kan zijn, is dit correct?
Het bedraagt hier een PC van nog geen half jaar oud en dus stofvrij, in de volgende video (opgenomen met fraps) zie je duidelijk groene vlakken/lijnen etc. die in elke game voorkomen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E5SL2jAyZ94]
Inmiddels is dit al het tweede moederbord omdat ik met het vorige moederbord naast dit probleem ook andere issues had, dus dit is rev. 2.0 van de MSI. Ook is de videokaart vervangen omdat ik eerst dacht dat het daaraan lag. Maar zowel met de 460GTX die ik hiervoor had, als met deze, heb ik deze problemen. Ook het geheugen is getest ook hierin zit niet het probleem.
Bios: Up to date
Nvidia drivers: Beta BF3 Versie (ook de laatste WHQL geeft dit probleem.
Hardware specs:
Kast: CM 690 Advanced II
Mobo: MSI P67A GD65 rev. 2.0 (MS-7681)
CPU: Intel i5 2500
RAM: 2x Kingston PC3-10700 4GB
Voeding: SuperFlower 530 WATT Modulair
Alle temps. blijven bij volledig stressed op acceptabel niveau dwz. CPU niet boven 50 en GPU niet boven 65.
Iemand enig idee wat dit nog zou kunnen veroorzaken?
Mijn gevoel zegt mij dat het de voeding kan zijn, is dit correct?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.