Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe feature?

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik had vandaag ineens mails van reacties op mijn tweakblogs, maar dat had ik helemaal niet aanstaan, maar ik keek bij notificaties in profiel en daar stond ineens wel mail voor alles aangevinkt?

Nu zag ik wel dat notificaties daarover ineens volledig met tekst bovenaan tweakers.net worden gegeven, waarbij ik eerder moest klikken om naar de inhoud te gaan van de DM met de tekst uit de reactie op de tweakblog.

Waar kan ik vinden dat jullie iets gewijzigd hebben in dat systeem? Ik heb rondgekeken bij de .plans, maar kan niets vinden en wordt er paranoia van (ook omdat ik niet meer zeker weet of ik me bij WineHQ geregistreerd heb in het verleden en met welk wachtwoord dat toen was).

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:30

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Volgens mij is dit vergelijkbaar met mijn melding eerder vandaag: Meukalert notification - enkel een linkje SVP?. Dat staat dus al op de lijst :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ok, maar waarom vinken jullie bij wijzigingen in zoiets voor mij aan dat ik mail wil ontvangen over dat soort dingen? mijn mailbox puilt al uit zonder zeg maar. Ik heb het over de mailbox van mijn normale webmail account trouwens, niet mijn DM bakje.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mar2zz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:42:
Ok, maar waarom vinken jullie bij wijzigingen in zoiets voor mij aan dat ik mail wil ontvangen over dat soort dingen?
Omdat je doorgaans niet zoveel meldingen krijgt en dit typisch iets is dat als je het standaard uit zet, men gaat vragen of we niet een mail-notificatiesysteem kunnen maken voor als je reacties op je blog krijgt... :P

En instellingen overnemen van de oude methode van werken was helaas niet zo triviaal. 't Staat je uiteraard vrij nu je weet dat deze functionaliteit bestaat (en je vindt ook links naar de aanpaspagina in de mailtjes) het weer uit te zetten. Als het goed is krijg je er dan geen mail meer van, maar bijvoorbeeld nog wel zo'n gele balk bovenaan (of ook dat niet, je kan 't ook allebei uitzetten).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Geen aanpassing nodig dus, en de keuze is verder wel genoeg verduidelijkt zo neem ik aan :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.