[PC] Crysis 2 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Beste Tweakers,

Ik heb gisteren even Crysis 2 geprobeerd met de expirimentele 3D-instellingen voor scheelkijk-modus. Ik moet zeggen dat het me, ondanks het constant scheel moeten kijken wat soms nog wel wat irritatie en pijn veroorzaakt, wel erg bevalt. Ik heb zelf nog nooit buiten een bioscoop een synthetisch 3D-beeld meegemaakt en dus was het interactieve effect erg vernieuwend voor mij. Ik heb het gespeeld op een Intel Dual core processor met een Nvidia 9600 GT, en op de lage settings is het spel prima speelbaar. Ik had de beeldscherminstellingen op 1280x1024 gezet omdat de twee beelden naast elkaar gezet worden. Op mijn Full-HD scherm kan je met een 4:3 verhouding dus het in elkaar geperste effect verminderen. Ik heb niet bepaald een vraag of opmerking voor jullie, ik wilde dit gewoon even aanraden omdat het helemaal zo gek nog niet is. Doe het ook niet te lang, want het is niet geweldig voor je ogen (heb ik gehoord, kan ook complete onzin zijn). Natuurlijk gaat het uiteindelijk ook wel irriteren dat de rondjes niet rond zijn maar verticaal ovaal, maar toch was het leuk om dit even te proberen.

Ik raad je aan om het even te proberen. Je hebt de expirimental 3D driver update van Nvidia nodig, dus download die even, en post daarna ook even je ervaringen.

Groet,

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit kan prima in het Crysis topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit kun je prima in het Crysis 2 topic plaats: [Multi] Crysis 2.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.