Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Hallow mensen.

Allereerst, ja ik weet het, ik hoef hier geen nieuw topic voor te starten.. Ow jawel, alle topics over dit onderwerp zijn gesloten.. lekker handig. }:O

Ik heb een blackberry 8900 overgenomen. Ik moet! een abbo hebben die ik maandelijks op kan zeggen.
Graag wil ik 2 dingen kunnen met de BB. Bellen en Whatsapp.

Wat zijn de mogelijkheden hiervoor, ik weet dat je standaard met een BB niet op internet kunt met een basis GPRS abbo. Tenzij je met Opera mini vanalles instelt.

Maar kan ik nou wel of geen whatsapp zonder BIS abbo gebruiken? (ik wil er best wat moeite voor doen.. hacks etc. Ik hoef geen uitleg over hoe dat moet, wil graag alleen weten of het kan.

Alvast bedankt voor de medewerking

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Silasje schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:08:
Hallow mensen.

Allereerst, ja ik weet het, ik hoef hier geen nieuw topic voor te starten.. Ow jawel, alle topics over dit onderwerp zijn gesloten.. lekker handig. }:O

Ik heb een blackberry 8900 overgenomen. Ik moet! een abbo hebben die ik maandelijks op kan zeggen.
Graag wil ik 2 dingen kunnen met de BB. Bellen en Whatsapp.

Wat zijn de mogelijkheden hiervoor, ik weet dat je standaard met een BB niet op internet kunt met een basis GPRS abbo. Tenzij je met Opera mini vanalles instelt.

Maar kan ik nou wel of geen whatsapp zonder BIS abbo gebruiken? (ik wil er best wat moeite voor doen.. hacks etc. Ik hoef geen uitleg over hoe dat moet, wil graag alleen weten of het kan.

Alvast bedankt voor de medewerking
Ik heb ooit op een Hi PrePaid Kaartje perongeluk WhatsApp buiten WiFi om werkend gekregen, op een T-Mobile SIM wilde ik het ooit forceren maar lukte het "juist" niet, het is dus wel degelijk mogelijk (zoek eens op APN instellingen en stoei daarmee), maar niet gegarandeerd.

Opera zaken hoef je trouwens niet te doen aangezien je alleen wil Bellen / WhatsAppen. Succes!

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Hartelijk dank voor je antwoord, ik sluit gewoon een sim only abbo af en dan ga ik wel aan het prusten. ik houd de voortgang ervan wel bij op dit topic. dan heeft een ander er later ook wat aan. voorkomt het dubbel posten etc.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen