Even opletten: welke versie van CyanogenMod heb je nu
exact geïnstalleerd?
Voor zover ik nu zie, zie ik 7.1.0. Correct?
Gedoe met radio's en dat soort zaken, blijf er in jou geval ver van weg. Je vind dit al lastig genoeg volgens mij.
Bovendien moet je daar de oorzaak van dit probleem niet zoeken. Je hebt een ROM geflashed, geen Radio firmware. Blijf dus uit dat debug menu, ook al zegt men hier dat je daar in moet gaan snorren.
Voor de radio versie ga ik daar ook niet kijken, dat doe ik op mijn Desire Z bij Settings->About Phone. Daar zul je "Baseband Version" vinden, dat is je radio versie.
Of je kijkt in de bootloader, mits de LG dat toestaat.
Wat betreft je probleem: CyanogenMod 7.1.0 is een broken build voor een aantal telefoons. O.a. een LG, ben alleen even kwijt welk type. Ik dacht P999, maar zou ook P990 kunnen zijn.
Daar is een fixed versie voor, namelijk 7.1.0.1.
Probeer die eens zodra die beschikbaar is voor je device, en als hij niet beschikbaar komt, dan heeft jouw telefoon het probleem wat daarin zit niet en hoef je daar niet verder naar te kijken.
Wat betreft je upgrade: Doe eens rustig man! Je hebt een ROM geflashen en nu werkt het niet meer. Big deal. Jij bent degene die je telefoon geroot heeft en aan het flashen bent gegaan. Dan verwacht ik ook dat je weet waar je mee bezig bent. Indien niet: begin er niet aan!!
Wanneer je een ROM flashed die niet goed werkt is de simpelste oplossing: nogmaals proberen (dus herflash) en als het dan nog niet werkt: downgraden.
Dus flash eerst nogmaals de allernieuwste CyanogenMod. Ik zou juist een nightly aanraden, maar als er 7.1.0.1 voor je dan kun je ook die pakken. De nightlies zijn niet eng en bugs? Die zie ik zelden en ik upgrade vaak wekelijks tot twee wekelijks. En heb je er een te pakken: downgrade naar laatst werkende.
Werkt het na je reflash van de nieuwste nog steeds niet?
Downgrade naar de laatst werkende versie of pak een oudere nightly en kijk wat die doet.
En dan probeer je het later op de maand gewoon nog een keer met een hoger versie nummer of nightly van dat moment.
Succes!
[Edit]
Bedenk me nog iets heel belangrijks:
Controleer altijd de MD5 hash van je gedownloadde ROM voordat je er mee aan de slag gaat.
Als die klopt, kun je iig met zekerheid zeggen dat er iig geen bitje is omgevallen in de internetpijp of op je disk.
[
Voor 6% gewijzigd door
Ultraman op 12-10-2011 00:43
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.