Sinds een half uurtje lijkt bij mij (regio Amsterdam) het netwerk van vodafone plat te liggen. Kan niet bellen of gebeld worden (rechtstreeks naar de voicemail) en geen internet verbinding. Herstarten van de telefoon heeft geen enkele zin. Vodafone zegt dat er volgens hun niets aan de hand is
maar gaan het melden bij de technische dienst. Nog meer mensen met deze problemen?
Ik heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart en heb nog steeds geen netwerk
Dat is dan in de Bijlmer, vlak bij de Arena.
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
HTC Desire. Van de Blackberry storing wist ik al.
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Nee, geen blackberry. Ik heb een Samsung Galaxy
@ ovaal: ik zit ook vlak bij de arena dus in ieder geval ons gebied is de sjaak.
In de buurt van station Sloterdijk heb ik geen problemen.
Verwijderd
Ah, ligt dus niet aan mij.
Was al aan het schelden op mijn Galaxy S.
Ook in de regio Amsterdam, Oostelijk kant van de Ring A10.
Was al aan het schelden op mijn Galaxy S.
Ook in de regio Amsterdam, Oostelijk kant van de Ring A10.
@ Derice en Ovaal. Meldt het ff bij Vodafone (als je een vaste lijn in de buurt hebt). Ben ik tenminste niet de enige die zeurt

[ Voor 18% gewijzigd door Miss_80 op 11-10-2011 14:53 . Reden: zonde vaste lijn, kan je niet bellen ]
Verwijderd
Uhm... hoe dan? Ik kan niet bellen en heb geen andere telefoonlijnen of mobiels tot mijn beschikking.
Bedacht ik me ook al toen ik enter drukteVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:53:
Uhm... hoe dan? Ik kan niet bellen en heb geen andere telefoonlijnen of mobiels tot mijn beschikking.

Omgeving Schiphol geen probleem
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Omgeving AMC (Amsterdam ZO) ook geen telefoon/internet meer.
geen probleem in amsterdam noord (mosplein)
Groningen ook niets aan de hand (zoals altijd
)
Professioneel Heftruck Syndroom
Het probleem lijkt zich te concentreren op Amsterdam ZO. Ergens iets gesneuveld ofzo.
Ik heb wel een vaste lijn, maar:Tweety1 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:52:
@ Derice en Ovaal. Meldt het ff bij Vodafone (als je een vaste lijn in de buurt hebt). Ben ik tenminste niet de enige die zeurt
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek..........
Intussen al iets van 7 minuten
Terwijl ik dit tik heb ik verbinding
Hier ook in de buurt van Arena, en........... Ook geen bereik...
Goed, dus rondom Amsterdam en dergelijke.
Hier in noord-oost brabant (Den Bosch), niks aan de hand. Dit bericht ging dan ook via m'n telefoon GoT op..
Hier in noord-oost brabant (Den Bosch), niks aan de hand. Dit bericht ging dan ook via m'n telefoon GoT op..
Volgens de klantenservice ligt alleen het 3G netwerk er uit. Via alleen GSM kan ik wel bellen.
Ennnn ik doe het weer...
Onee alleen gsm zo te zien...
(had net helemaal niks)
Onee alleen gsm zo te zien...
(had net helemaal niks)
ovaal schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:16:
Volgens de klantenservice ligt alleen het 3G netwerk er uit. Via alleen GSM kan ik wel bellen.
wat je ook kan proberen: je batterij uit het toestel halen TERWIJL DEZE AANSTAAT. Hiermee reset je de netwerkinstellingen.
sorry iPhonegebruikers
edit: het zou ook kunnen dat het kan als het toestel uit staat, maar een simpele reboot reset het netwerk niet.
sorry iPhonegebruikers
edit: het zou ook kunnen dat het kan als het toestel uit staat, maar een simpele reboot reset het netwerk niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Gerjannn op 11-10-2011 15:32 ]
Hoe kom je daar nou weer bij ?Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:29:
wat je ook kan proberen: je batterij uit het toestel halen TERWIJL DEZE AANSTAAT. Hiermee reset je de netwerkinstellingen.
sorry iPhonegebruikers
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het kan ook helpen als je de telefoon ZONDER batterij van 2 hoog naar beneden laat zweven. Vanaf 3 hoog is de snelheid te hoog waardoor de netwerkverbinding crashedGerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:29:
sorry iPhonegebruikers
Nou, toen hier (Barneveld) storing was, heb ik het gevraagd aan die vriendelijke medewerkers van @VodafoneNL en die gaven mij dat advies
Niet alles geloven wat ze zeggen...Gerjannn schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Nou, toen hier (Barneveld) storing was, heb ik het gevraagd aan die vriendelijke medewerkers van @Vodafone_NL en die gaven mij dat advies
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
het werkte wel (2 minuten, er was echt een storing bij Vodafone)
Hier in 1101 (Bijlmer ZO) ook geen ontvangst met UMTS. GSM valt ook vaak weg waardoor ik niet bereikbaar ben.
Ik dacht al is mn mobiel helemaal de weg kwijt, maar gelukkig is dat niet het geval zo te zien; Hier in Amsterdam ZO ook geen internet verbinding
Ik ben nu thuis (flevoland) en nog steeds geen 3G 
Ik heb weer netwerk
.

Ik heb weer netwerk

[ Voor 25% gewijzigd door Miss_80 op 11-10-2011 20:23 ]
Hoe verklaren jullie het volgende: ik kan ook niet meer bellen en ik dacht laat ik de sim kaart in de N97 van mijn vriendin stoppen, en jawel, ik kon weer bellen. Maar stopte hem terug in mijn LG P990 en weer niet werken ....
Ik woon trouwens in Den Haag, hartje centrum ....
Ik woon trouwens in Den Haag, hartje centrum ....
9714 (Groningen Stad) heeft geen problemen hoor...
[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 12-10-2011 12:45 ]
Ik heb hier in Amsterdam geen problemen meer.
Ik heb nog steeds last hier in a'dam...
Internetten (GSM of 3G) doen het beide niet...
Internetten (GSM of 3G) doen het beide niet...
Graag ontopic blijven, het is niet de bedoeling dat het een slowchat wordt.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
blijkt te gaan om onderhoud aan een aantal masten
[ Voor 69% gewijzigd door YoVla op 17-10-2011 13:03 . Reden: te snel getypt ]
Ik heb nu ook last van 'storing' bij Vodafone, via 3G kan ik helemaal niets, ook niet na een herstart van mijn iPhone (3GS). Omgeving Purmerend.
Misschien dat het inderdaad ligt aan onderhoud aan de masten, maar laat het dan even weten, bijvoorbeeld middels een SMS.
Misschien dat het inderdaad ligt aan onderhoud aan de masten, maar laat het dan even weten, bijvoorbeeld middels een SMS.
[ Voor 30% gewijzigd door oohh op 19-10-2011 10:35 ]
Toevallig! Ik woon ook in Purmerend en ik vond het netwerk vandaag tergend langzaam! Dacht dat ik de enige was.oohh schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:35:
Ik heb nu ook last van 'storing' bij Vodafone, via 3G kan ik helemaal niets, ook niet na een herstart van mijn iPhone (3GS). Omgeving Purmerend.
Whatsapp berichten worden pas na minuten afgeleverd, Facebook geeft al de hele tijd problemen met laden en synchroniseren, RSS laadt langzamer dan normaal, etc.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Pagina: 1