Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows XP Home SP3

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• Justin23
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11 19:42
Wie kan mij helpen aan een Windows XP home SP3 CD of Iso.
Het moet wel een legale zonder aanpassingen zijn.
Ik heb zelf een geldige licentie.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 19:26

• Justin23
Maar dan betaal ik voor de licentie en die heb ik al.

Verwijderd

Justin23 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:10:
[...]
Maar dan betaal ik voor de licentie en die heb ik al.
Nee hoor, je plaatst gewoon een "Gevraagd/Gezocht" advertentie en wacht op reacties.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:53
En zet er dan bij of je een OEM of een Retail CD zoekt. Waarschijnlijk de eerste als het gaat om een key die op een pc/laptop geplakt zit, maar dat maakt bij XP dus wel uit.

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon legaal om de ISO van usenet of via torrents naar binnen te slurpen, zolang je de licentie maar hebt. Het werkt in ieder geval wel. ;)

• Justin23
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:36:
Volgens mij is het gewoon legaal om de ISO van usenet of via torrents naar binnen te slurpen, zolang je de licentie maar hebt. Het werkt in ieder geval wel. ;)
Maar dan moet je wel een originel iso met SP3 kunnen vinden.
De meeste zijn al gekraakt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het maakt inderdaad nogal uit of het OEM of retail is. Let daar dus op. Maar dan nog: ik snap de vraag, maar GoT is niet de plaats om kopieen van dergelijke (c) software te verhandelen. Dus ik ga dit topic sluiten.
Zie ook bijvoorbeeld XP CD kwijt

Mooiste is MS bellen, anders even iemand in je buurt vragen de CD even in je gleuf te leggen.

matthijs.o: legaal is dat niet, maar het zal inderdaad prima werken i.c.m. een echt serial - als het een schoon image van de juiste versie in de juiste taal is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.