Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP CD kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Verwijderd

Topicstarter
Matched: gevraagd, windows, cd
Hallo,

Ik heb een XP computer van iemand gekregen en heeft gevraagd deze opnieuw te installeren, hij had alleen geen Windows XP CD meer, die was bij de verhuizing kwijt geraakt. (oid).

Achterop de PC zit wel een sticker met een Windows Home Edition code, de PC is gekocht bij Paradigt.

Nu wil ik geen illegale rommel installeren en gewoon de serial gebruiken die op de PC zit, hiervoor heb ik dus een Home Edition CD nodig. Ik heb dus even gezocht naar een torrent voor XP Home Edition NL. Ik vond er 1, maar deze heeft geen seeders en leechers.

Nu vraag ik mij af: op welke manier kan ik aan een XP CD komen zodat ik XP kan installeren met de serial op de PC? Ik heb hier zelf aleen professional.

Dit is geen warez, want ik beschik over een licentie en is het dan alleen een kopie voor eigen gebruik.

Bedankt.

(Als er iemand is die een image online kan zetten, oid, laat het aub weten, ben je zeer dankbaar.)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Matched: cd
die stikker is je licentie/gebruiks recht. Als je een installatie cd hebt voor dat gebruiksrecht (maakt niet uit waar die vandaan komt) dan kun je hem gewoon installeren met de betreffende licentie code.

Als je een zou googlen op xp en torrent.. denk ik dat je een heel eind komt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 21-08-2008 23:27 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:33

Gaitman

The Real One

Matched: gevraagd, windows, cd
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:25:
Hallo,

Ik heb een XP computer van iemand gekregen en heeft gevraagd deze opnieuw te installeren, hij had alleen geen Windows XP CD meer, die was bij de verhuizing kwijt geraakt. (oid).

Achterop de PC zit wel een sticker met een Windows Home Edition code, de PC is gekocht bij Paradigt.

Nu wil ik geen illegale rommel installeren en gewoon de serial gebruiken die op de PC zit, hiervoor heb ik dus een Home Edition CD nodig. Ik heb dus even gezocht naar een torrent voor XP Home Edition NL. Ik vond er 1, maar deze heeft geen seeders en leechers.

Nu vraag ik mij af: op welke manier kan ik aan een XP CD komen zodat ik XP kan installeren met de serial op de PC? Ik heb hier zelf aleen professional.

Dit is geen warez, want ik beschik over een licentie en is het dan alleen een kopie voor eigen gebruik.

Bedankt.

(Als er iemand is die een image online kan zetten, oid, laat het aub weten, ben je zeer dankbaar.)
Ga even bij de Paradigit Langs. Als het een PC is met een voorinstallatie van Paradigit dan kunnen zij je zo een nieuwe CD regelen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Matched: cd
Voor dergelijke verzoeken heb je Vraag & Aanbod, je zou daar de vraag kunnen posten, maar misschien is het verstandig om eerst toestemming te vragen. Leen anders gewoon een XP Home OEM CD van iemand anders, maar let op: het zal waarschijnlijk een OEM CD moeten zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen matches
Het feit dat jij een licentie hebt betekent niet dat het recht om te verspreiden opeens bij een andere partij (zoals een willekeurige forumbezoeker, of zelfs de hele wereld) dan Microsoft komt te liggen.
Moreel is het voor jezelf te verdedigen misschien, maar hier op het forum is het simpelweg niet toegestaan. Er zijn zat plekken, en begin anders eens met MS te bellen of zij iets voor je kunnen betekenen.

Dit topic is gesloten.